A Használtautó.hu oldalon ún. cookie-kat használunk szolgáltatásaink biztosításához. (Adatvédelmi információ) Elfogadom
Az Ön képernyőjének felbontása kisebb, mint amelyre oldalunkat optimalizáltuk. Az oldal megfelelő működéséhez és a kényelmes böngészéshez legalább 1280px széles felbontás szükséges. Szíves megértését köszönjük. (Figyelmeztetés elrejtése)
HIRDETÉS

FIAT STILO 1.2 Actual

FIAT STILO 1.2 Actual
szépen csillog a napfényben


QR kód: Ez az adatlap megtekinthető okostelefonon is. Olvassa le a kódot a QR olvasó alkalmazásával.
Ár, költségek
Vételár: 800.000 Ft
Ár (EUR): € 2.546
Általános adatok
Évjárat: 2003/6
Állapot: Normál
Kivitel: Ferdehátú
Jármű adatok
Kilométeróra állása: 173 800 km
Szállítható szem. száma: 5 fő
Ajtók száma: 5
Saját tömeg: 1 145 kg
Össztömeg: 1 655 kg
Csomagtartó: 370 liter
Klíma fajtája: Digitális kétzónás klíma
Motor adatok
Üzemanyag: Benzin
Hengerűrtartalom: 1242 cm³
Teljesítmény: 59 kW, 80 LE
Henger-elrendezés: Soros
Hajtás: Első kerék
Sebességváltó fajtája: Manuális (6 fokozatú) sebességváltó
Okmányok
Okmányok jellege: Érvényes magyar okmányokkal
Abroncs
Nyári gumi méret: 195/65 R 15

Leírás

Mindennapi használatból eladó ez az őszinte kisautó. Mi már azokkal a kisebb esztétikai hibákkal vettük amik még ma is őrzik az elmúlt évtized harcos mindennapjainak emlékét értsd: egy-két karcolás, kisebb horpadások talán jég, vagy csak egy felelőtlen parkolás emléke egy gesztenyefa alatt. Egyik sem vészes, minket sem zavart, a képeken sem látszik. Az idő alatt amit nálunk töltött hűségesen falta a kilométereket, megoldva ezzel a napi logisztikai problémákat. Hölgy sofőrje féltő gonddal kormányozta kikerülvén a legapróbb kátyút is. Ennek köszönhetően egy zörrenés nem sok, annyi nem hallatszik a futómű felől. A kormány egyébként pehelykönnyű a city szervónak köszönhetően, szinte már gondolattal irányítható. A hat gangos váltó tökéletes kiosztású, a tank így soha nem akar kiürülni, néha csak a szokás miatt megyek el a kútra, aztán kannába tankolok mert ebbe nem fér:-) Az elől utazók kényelméről a dönthető ülések és az utcára néző ablakok mellett a kétzónás digitklíma gondoskodik, miközben a jéghideg fuvallat a hátul ülőkhöz is eljut egy saját szellőzőrostélyon - mit rostélyon, egy szélcsatornán - keresztül. Mindeközben a fejedelmi méretű láb és fejtér hatása alá kerülő utasaink azon vesznek össze, hogy angol, vagy bécsi keringőt táncoljanak. Az ülések nem kiültek, nem bolyhosak, nincsenek rajta gyanús foltok, nincs cigarettaszag, stb. Röviden: ez az autó az amit ön keres és most igen, eladó. Jogos a kérdés, hogy miért, a válasz az, hogy ezen kívül még van kettő, hely kevés. A pénz is jól jönne, de nem kenyérre kell. Ezért azzal kár próbálkozni, hogy mit engedünk a feléből. Végül néhány dolog amit cseréltünk, rendbehoztunk: - 165000-et mutatott az óra mikor kapott motorolajat, szűrőket (olaj, lég, kabin), gyertyákat, vezérműszíjat, görgőket, hosszbordásszíjat, vízpumpát, váltóolajat - egyszóval fel lett készítve a mindennapos harcra a szürke betonrengetegben. - Kapott egy új takarólemezt alulra a gépházra mert ehhez olyan is van, illetve ehhez csak volt de valaki elhagyta. Én vettem hozzá mert így teljes a gép. - természetesen a benne lévő homasitás gumiszőnyeg ment a kukába és kapott egy méretpontos garnitúrát, hogy a gyerekek ne a kárpitba töröljék a csizmát. - Volt egy kis gikszer az egyik gyújtótrafóval, ill. a légszűrőház egyok felfogatója törött volt, ezek is cserélve lettek. - négy új féktárcsa és fékbetétek is kerültek rá egy éve, biztosítván, hogy már a fékezés gondolatától is hővé és némi forgáccsá alakuljon a mozgási energia. - első futóműben szilentek, az egyik lengőkar cserélve, hátsó hídszilent cserélve, úgy feszül az útra mint vasorrú bába a mágnesasztalra. Az apróságokat amik menet közben voltak, pl. indexbúra, hogy szép legyen, szokásos éves olajszervíz, stb, csak zárójelben. Bárki számára belátható tehát, hogy ez az autó szinte ajándék, némi aprópénzért a gondtalan autózás örömét érezhetjük az első hibáig. Azért ne feledjük, hogy a nem mai csirke már, biztosan lesz ez-az, de hegyekben áll az alkatrész hozzá és olcsó is. Azt viszont tapasztalatból tudom, hogy a 8 milliós kocsi is elromlik, csak ahhoz a cucc is drágább. Árból nem tudok engedni, próbaúton én vezetek, alkudni pénzzel a zsebben lehetséges SZEMÉLYESEN, bár fentebb írtam, hogy az ár fix. Az ajánlat nyári gumival értendő de a rajta lévő új télit is el lehet vinni + 50ropiért.


Elérhetőségek

Telefonon egyeztetett helyszínen
Térkép megjelenítése
Kérjük, adja meg irányítószámát, hogy láthassa, milyen távolságra található a jármű Öntől!
Kérjük, adja meg irányítószámát, így láthatóvá válik, mely jármű milyen távolságra található az Ön lakhelyétől közúton!
Irányítószám:
(+36) 20/XXXXXXX
Telefonszám megjelenítése
Hirdetéskód: 10803198
HIRDETÉS
HIRDETÉS
HIRDETÉS

FIAT STILO

Értékelés

Hogy tetszett:
3,0
Járművek átlagos kora: 13 év
Átlagos futott km: 113 068 km
Vélemények száma: 223 db

FIAT STILO vélemények 

 

Tesztek

Röviden, meggyőző - Fiat Tipo

További FIAT tesztek 

 

Autónavigátor véleménye

Osztályzat:
3,5

Pozitív:  Praktikus kialakítású, az ötajtósnál tágas utastér, különösen jól használható kombi. Széles választék mind kivitelben, mind eladó példányokban - csalogató árakon.

Negatív:  Elég zötyögősen rugózik a háromajtós, de mozgása minden változatban elég unalmas. Nem jellemzően olaszos kocsinak szánták - sikerült, de mi értelme?

FIAT STILO vételi tanácsadó 

 

Cikkek

Fiat Stilo 1.4 16V, 2005 - használtteszt másodjára is

További cikkek 

 

Katalógus adatok

FIAT Stilo 1.2 Actual
Kategória: Alsó középkategória
Szélesség: 1 756 mm
Magasság: 1 525 mm
Hosszúság: 4 253 mm
Tengelytáv: 2 600 mm
Üzemanyagtank: 58 liter
Hasznos teher: 510 kg
Oktánszám: 95
Városi fogyasztás: 8,3 l/100km
Országúti fogyasztás: 5,5 l/100km
Vegyes fogyasztás: 6,5 l/100km
CO2-kibocsátás: 155 g/km
Végsebesség: 170 km/h
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra: 13,8 s

Jármű adatai bővebben 

További FIAT STILO típusok adatai 

HIRDETÉS
HIRDETÉS