A Használtautó.hu oldalon ún. cookie-kat használunk szolgáltatásaink biztosításához. (Adatvédelmi információ) Elfogadom
Az Ön képernyőjének felbontása kisebb, mint amelyre oldalunkat optimalizáltuk. Az oldal megfelelő működéséhez és a kényelmes böngészéshez legalább 1280px széles felbontás szükséges. Szíves megértését köszönjük. (Figyelmeztetés elrejtése)
HIRDETÉS

HONDA S 2000



QR kód: Ez az adatlap megtekinthető okostelefonon is. Olvassa le a kódot a QR olvasó alkalmazásával.
Ár, költségek
Vételár: Ár nélkül
Általános adatok
Évjárat: 2007/6
Állapot: Sérülésmentes
Kivitel: Cabrio
Jármű adatok
Kilométeróra állása: 85 656 km
Szállítható szem. száma: 2 fő
Ajtók száma: 2
Saját tömeg: 1 320 kg
Össztömeg: 1 535 kg
Csomagtartó: 143 liter
Klíma fajtája: Manuális klíma
Tető: Vászontető
Motor adatok
Üzemanyag: Benzin
Hengerűrtartalom: 1997 cm³
Teljesítmény: 177 kW, 241 LE
Henger-elrendezés: Soros
Hajtás: Hátsó kerék
Sebességváltó fajtája: Manuális (6 fokozatú) sebességváltó
Okmányok
Okmányok jellege: Érvényes magyar okmányokkal
Abroncs
Nyári gumi méret: 225/45 R 17
Hátsó nyári gumi méret: 245/40 R 17

Beltér

  • bőr belső
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák

Műszaki

  • ABS (blokkolásgátló)
  • ESP (menetstabilizátor)
  • rablásgátló
  • riasztó
  • sebességfüggő szervókormány
  • sportfutómű

Kültér

  • ködlámpa
  • xenon fényszóró
  • defekttűrő abroncsok
  • fűthető tükör
  • könnyűfém felni

Multimédia / Navigáció

  • CD-s autórádió
  • 8 hangszóró

Leírás

Ez nem egy Honda s2000. Ez A Honda s2000. Óriási szerelem volt, mikor megvettem. Vért izzadtam hogy kiköhögjem a vételárat, de új kellett. Ebből csak új volt számomra az elfogadható, úgyhogy 2007 forró nyarán beballagtam az egyik Honda kereskedésbe és megvettem a fekete Cápát. Amikor először megláttam egyből beleestünk egymásba. Úgy gondoltam együtt öregszünk majd meg nagy szerelemben. Mániákusan tartottam karban, soha nem bántottam, simogattam, mindent megkapott. 5000 kilométerenként olajcsere, 20 000 kilométerenként szelepállítás, 2 olajcserénként váltó diffiolaj csere. Imádtam a hangját, az érzést ahogy elvált a VTEC szelepvezérlés. Ahogy együtt repülünk Szlovéniában, az Olasz alpokban a napfényben a szerpentíneken. Ahogy legurultam a nyárestében egy izgalmas nyári túra után a hegyen hogy lehűljön mielőtt elrakom. Ahogy éreztem a kipufogó a fém és a felforrósodott műanyag szagát, a halk hangot ahogy pattog csendben a garázs örző melegében. Hogy milyen pánikot éreztem, sokszor ha nem volt tökéletes valami rajta, ahogy összenevettek a hátam mögött a szervízben, a futóművesnél, az autómosóban ahogy a kocsi mellett álltam. -. Ez Bolond. De nem érdekelt én szerelmes voltam és a szerelem nem ismer határokat. Férfi vagyok szeretni nőt, kocsit, barátot csak teljes szívből megy, csak úgy tudok. Aztán lassan ez a szerelem egy mély óvó szeretetté szelidült. Már kevesebbet jártam vele. Néha, vettem csak elő a fűtött garázsból, mindíg megsímogattam jutott idő egy mosolyra egy lemosásra egy símogatásra. Néha csak beleültem és éreztem azt a finom bőrillatot ami még most is újnak hat az utastérben. És emlékeztem a forró nyarakra. Ismerem minden rezdülését. De az idő múlik, én is változom, jövőre 40 leszek. Rengeteget dolgozom, kevés időm maradt rá. Eltávoldotunk lassan. De hirtelen valami történt Velem. Megláttam pár napja valamit ami nagyon nagyon régóta délibábként kering körülöttem, egy incselkedő kék formát, amely cápaként villant elő néha néha a vízből számomra, adrenalingőzös Neonfényes macho-mechanikus vágyaim tengerében. És én gyarló halandó ismét bűnbe estem és rájöttem Szerelmes vagyok. Hazamentem bementem a garázsba és ránéztem. És rájöttem, hogy Elmúlt. Könnyek gyűltek a szemembe és sírás fojtogatott. Elmúlt ez a nagy szerelem, és hevesen görcsösen ragaszkodnék őhozzá, de nem lehet. Nem tarthatom itt, nem láncolhatok egyszerre két szerelmet magamhoz, mert bizony az egyik hazugság lenne. És nem vagyok, nem lehetek hazug. Ezért szeretném elengedni Őt boldogan ahogy érkezett, szeretettel. Szeretném ha jó kezekben lenne. Szeretném ha szeretnék, legalább annyira ahogy Én szerettem. Ez a valóság. Kérlek akkor hívj fel kedves ismeretlen lelki testvérem, ha megteheted hogy így vagy szerelmes Őbelé. Teljes egészében romlatlanul. Elnéző úrnő ez, de megköveteli a teljes odaadást. Ezek az érzéseim. És most picit engedelmükkel ézzük a tényeket. Magyarországon mindenki álmokat akar venni egy használtautó kereskedő barátom vélemény szerint. Ezért nagy nyugalommal pofátlanul tekeri mindenki vissza a kocsikat mert az emberek illúziókat vesznek. Én ebben nem hiszek, mert tudom hogy mint vállakozó és üzletember engem mindíg a valóság érdekelt. Magam is kereskedő vagyok IT businessben utazom, de ott az ügyfél a valóságot szeretné kapni. Igen használtam az autót. Ezért van, ezért vettem. De csak 100 ezer darab készült összesen ebből és nincs több. Egyre kevesebb a normális állapotú, ezért én a valóságot árulom. Aki a valóságot szeretné megvásárolni az valódi partnerem lesz. Aki hazugságot akar venni az vegye meg a 2001 es 30 000 valós kilométeres autókereskedőset. Nincs olyan cabrio amit a tulaja ne használná 8-10 ezer kilométert egy évben. Aki cabriót vesz a szenvedélyből teszi, tehát menni fog vele amíg teheti. Ez ilyen sport. Tehát: Ez egy Hibátlan autó. Nem törött, nem három motorcserés, amerikából hozott vízkáros, tűzkáros, totálkáros, újraépített roncs. Nem lopott lekövethetetlen kikozmetikázott, átütött motorszámos, kihegesztett motoblokkos, olajhiányosan használt, lestrapált agyonrúgott szétpályázott levetett 4 kerekű szajha. Ez egy top japán sportkocsi és az állapota is AZ. Első lekövethető tulajdonos vagyok, minden publikus. Minden információt megosztok. Árat telefonon tudok mondani, kipróbálás kizárólag a teljes vételár bemutatásával lehetséges. Gyári keménytetővel szettben eladó. Nem árulok alkatrészeket nem vagyok autóbontó. Kérem a fent leírtak alapján komoly felnőtt megfelelő anyagi forrásokkal rendelkező illetők hívjanak komoly vételi szándékkal. Az autó gyűjtői állapotú ennek szellemében kérem az ajánlatokat megtenni. Köszönöm a szíves figyelmet és a korrekt érdeklődést.


Egyéb információ

  • első tulajdonostól
  • frissen szervizelt
  • garázsban tartott
  • keveset futott
  • Magyarországon újonnan üzembe helyezett

Elérhetőségek

Telefonos egyeztetés alapján
Térkép megjelenítése
Kérjük, adja meg irányítószámát, hogy láthassa, milyen távolságra található a jármű Öntől!
Kérjük, adja meg irányítószámát, így láthatóvá válik, mely jármű milyen távolságra található az Ön lakhelyétől közúton!
Irányítószám:
(+36) 20/XXXXXXX, (+36) 20/XXXXXXX
Telefonszám megjelenítése
Hirdetéskód: 9594530
Kezdő befizetés: Futamidő: Pénznem: Tovább
Finansz. típusa: Jövedelem: BAR (KHR)-listás?
HIRDETÉS
HIRDETÉS
HIRDETÉS

HONDA S 2000

Értékelés

Hogy tetszett:
5,0
Járművek átlagos kora: 14 év
Átlagos futott km: 80 125 km
Vélemények száma: 8 db

HONDA S 2000 vélemények 

 

Tesztek

2 turbó + 9 fokozat = Honda CR-V 1.6 i-DTEC teszt

További HONDA tesztek 

 

Autónavigátor véleménye

Osztályzat:
4,0

Pozitív:  Nagyszerű vezethetőség, remek váltó, erős és pörgős motor, látványos formaterv, jó tartású bőrülések.

Negatív:  Magas vételár, gyorsan kopó gumik, szűkös utas- és csomagtér.

HONDA S 2000 vételi tanácsadó 

 

Cikkek

Michelisz Norbi lecsúszott a WTCC évad dobogójáról, de így is legjobb évét zárta

További cikkek 

 

Katalógus adatok

HONDA S 2000
Kategória: Felső középkategória
Szélesség: 1 750 mm
Magasság: 1 285 mm
Hosszúság: 4 135 mm
Tengelytáv: 2 400 mm
Üzemanyagtank: 50 liter
Hasznos teher: 215 kg
Oktánszám: 98
Városi fogyasztás: 13,2 l/100km
Országúti fogyasztás: 7,9 l/100km
Vegyes fogyasztás: 9,9 l/100km
CO2-kibocsátás: 233 g/km
Végsebesség: 241 km/h
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra: 6,2 s

Jármű adatai bővebben 

További HONDA S 2000 típusok adatai 

HIRDETÉS
HIRDETÉS