A Használtautó.hu oldalon ún. cookie-kat használunk szolgáltatásaink biztosításához. (Adatvédelmi információ) Elfogadom
Az Ön képernyőjének felbontása kisebb, mint amelyre oldalunkat optimalizáltuk. Az oldal megfelelő működéséhez és a kényelmes böngészéshez legalább 1280px széles felbontás szükséges. Szíves megértését köszönjük. (Figyelmeztetés elrejtése)
HIRDETÉS

LADA 2101



QR kód: Ez az adatlap megtekinthető okostelefonon is. Olvassa le a kódot a QR olvasó alkalmazásával.
Ár, költségek
Vételár: 2.700.000 Ft
Ár (EUR): € 8.590
Általános adatok
Évjárat: 2009
Állapot: Normál
Kivitel: Sedan
Jármű adatok
Kilométeróra állása: 40 km
Szín: Ezüst (metál)
Kárpit színe (1): Fekete
Okmányok
Okmányok jellege: Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2017/3

Leírás

Friss gépkönyv, friss műszaki. Hivatalos versenyautó. Kabin: Csernai cső. Toronytól toronyig. Négyleömlő, kipufogó helye kialakítva, hővédve. Hátul van két plusz torony hosszú gátlónak (Asztra GSI). hátul két panhard bekötési pont(Oldalirányban nem mozdul rugózáskor). üregvédőzve. ahol lehet könnyítve. Hossz stab rudak, gátlók támasztva. Elől gerendák végig támasztva. Váltó koporsó alul összekötve. Nem volt elemcsere sehol, doblemez abszolút a helyén. Karbon lökös elöl, hátul, ajtók könnyítve, motor- csomagtér tető üvegszál (Báró féle) + karbon légbeőmlők (Báró), karbon tükör (báró). Az első szélvédő Hirsleh (könnyebb), a többi polikarbonát mind 3M uv fóliázva. Kerékjárati betétek nem rideg müanyagból. Beltér: RRS öv (2016), RRS kormány, Sabelt gt130 üvegszálas fotelek (2021), omp pedálok, alu taposok, maxim (2017) tűzoltó, Légbefúvós szellőztetés, üvegszálas műszerfal, lambda monitor, OMP 6 pólusú áramtalanító, tilton fékerőszabályzó, Viz-, motor olaj-, váltó olaj-, difi olaj- hő kijelzés, benzin nyomás mérő, digitásli km óra (sok funkciós), OMP rendszerű hálózati áramos átbeszélő kamera csatival, rrs sisaktartó, max racig (E9) sisakok (1240g), etap fülesek, Teflon fécső bent, hidrós kézi (vo lapos), Suzuki servó+1.5x GYORSkormány(vo lapos). Üzemanyagcső oda-vissza bent(gőzleválasztós). karbon csomagtér-elválasztó. Homológ aksi tartó, Két db ac, szerszámtartó, spaniferes pótkeréklefogatás. Futómű: elöl: Vastag (25mm) kanyarstabilazátor. Bronz szilent alul, zöld felül. Erősített lengőkarok, Bilstein, új tengejcsonkok- csapágy kitámasztva. Nem hegesztett tőcsavarok. Brembó tárcsa, DS3000, Teflon fékcső. fékdugattyúk polírozva, pasztázva. hátul: Lapolt rudak zöld szilenttel (szárazon szerelve) Gl szemes bilstein, Dupla kereszstab rúd Gl szemes csuklóval. P125 tárcsafék (VO lapos) Brembo tárcsa DS2500, Teflon fékcső. fékdugattyúk polírozva, pasztázva. Nem hegesztett tőcsavarok. Mototér: Nagy alu hűtő, permetező rendszerrel, Termosztátos olajűtő, Zárt kartergáz leválaszó rendszer, Nagy szervófék, légbefúvó, Toronymerevítő. Motor: 600 km bejératás, 40km Cered-Rónabánya 1.6 tűzkarikás Kálmán Tamás (győr) Suzuki szabadonfutós generátor-5pk- 75A Bosch (kis) önindító Olajterelős kartel, 4 sonkás főtengej Mahle dugattyú, hajtókarral együtt könnyitve, grammozva, derékszögelve, Kis szelepes, Srick rugók, titán szeleptányérok, 316/304-13 nagy alapkörös (Havassy-srick) tengely, fokolva Olajos, görgős vezérműláncfeszítés. Webwer 40 szinkronizálva, Nagy spec tütékkel, air boxal, kitámasztva. Jano saválló 4-2-1 leömlő, egy erősített egy anyagból kimart talppal, kívül-belül kerámiázva, végig aluminiumizált 60-as cső, Ferrári kiöblítést hangoló kipufogó szelep, tuareg dob, helye a karosszériában végig kialakítva nem lóg a kartervédő síkja alá. Bosch gyújtás, Nagy trafó, Audi TT gyertyák, NGK pipák-, kábelek. Motul 5w-40 olaj (40km) Kuplung: Acél lendkerék, Szinter tárcsa (Wishler), AP szerkezet (Suzuki Ignis s1600), Ate munkahengerek. Váltó: Higany féle kint Rövid egyeses (nem lenyomós), de rendesen ki van hézagolva. Még egyszer sem kellet szétszedni: csak olajat kell benne cserélgetni. Új kora óta metabond gt adalékkal volt használva. Alja mágnesezve. Níva vastag hardi gumi. Difi: 4:3 Higany sper Csapágy támasztva. Motul olaj Kb. öt éve nem kellett hozzá nyúlni. EZ ÍGY Négy 7j-15 Fondmetal keréken. Tartalék holmik (a fenti ár nem tartalmazza): Hűtő 1.8 gti golf Generátor 75A, 5pk szabadonfutó Önindító Bosch (kicsi) Lendkerekek acél (havassy 2db) Kuplungok Dellortó 40 (újszerű) Írható gyújtás, rajtprogrammal ICG (minden kellékével, +4pk vízpumpa)120e, VEMS(full) lista ár 260e 4:44 Sper difi 140e Féltengelyek Tengelycsonkok (polski) nagyfék nyergek Lengőkarok Kipufogó (janó) Vezér tengelyek (gaal 300, havassy 300) Főtengelyek bőrözött ÚJ 80 1.6 Blokk, 1.6 komplett motor niva 50e 12db 15coll Speedline 498 felni gumival HELLA xenon lápasor 120e. gyári Injektoros hengerfej 100e. Gyári motortér, csomagtér (+1üvegszálas) tetők Ajtók Ablakok Kartervédő 15e (3mm vas) Rugók (124 merci, tourist, niva) 1 Garnitúra Bilstein 12 db 13coll 498 speedline felni 4db 13collt 498 oz pininfarina retro versenyfelni. Biztos van amit kihagytam. Az autót a Szabó system szervizeli és hangolja rendszeresen.


Elérhetőségek

Kérjük, adja meg irányítószámát, hogy láthassa, milyen távolságra található a jármű Öntől!
Kérjük, adja meg irányítószámát, így láthatóvá válik, mely jármű milyen távolságra található az Ön lakhelyétől közúton!
Irányítószám:
(+36) 30/XXXXXXX
Telefonszám megjelenítése
xxx@xxxxx.xx
Email megjelenítése
Hirdetéskód: 10114773
Kezdő befizetés: Futamidő: Pénznem: Tovább
Finansz. típusa: Jövedelem: BAR (KHR)-listás?
HIRDETÉS
HIRDETÉS
HIRDETÉS

Autónavigátor.hu
 

Tesztek

Sárga Zsiguli – Lada Kalina LUX teszt

További LADA tesztek 

 

Autónavigátor véleménye

Osztályzat:
3,0

Pozitív:  Háromféle karosszériával kínált típus, méretéhez képest komfortos utastérrel. Jó menetteljesítmények, olcsó fenntartási költségek. Euro 4-es motor.

Negatív:  A zajszigetelés ellenére hangos motor. Ingadozó gyártási minőség, kemény műanyagok.

LADA ZHIGULI vételi tanácsadó 

 

Cikkek

Rászoruló család kapta meg az első hazai – új –Ladát

További cikkek 

HIRDETÉS
HIRDETÉS