A Használtautó.hu oldalon ún. cookie-kat használunk szolgáltatásaink biztosításához. (Adatvédelmi információ) Elfogadom
Az Ön képernyőjének felbontása kisebb, mint amelyre oldalunkat optimalizáltuk. Az oldal megfelelő működéséhez és a kényelmes böngészéshez legalább 1280px széles felbontás szükséges. Szíves megértését köszönjük. (Figyelmeztetés elrejtése)
Keresés szűkítése
Márka, típus
  • BIMOTA DB
+Évjárat (-tól -ig)
 - 
+Ár (-tól -ig)
 - 
+Kivitel
mindegy
+Állapot
+Üzemanyag / munkaütem
 / 
+Kilométeróra állása (-tól -ig)
 - 
+Hengerűrtartalom (cm³)
 - 
+Felszereltség

+Henger-elrendezés
Szűrés (1 db)
HIRDETÉS
HIRDETÉS
Találat:
Rendezés:
Kérjük, adja meg irányítószámát, így a találati listájában láthatóvá válik, mely jármű milyen távolságra található az Ön lakhelyétől közúton!
Irányítószám:
5
5 db képpel feltöltött hirdetés
Képaláírás nélküli képeket tartalmazó hirdetés
Normál méretű képeket tartalmazó hirdetés
Videó nélküli hirdetés
? km-re  ·  2000/6  ·  Benzin  ·  904 cm³  ·  57 kW (78 LE)  ·  13 500 km
BIMOTA DB 4 i.e
  • HD
  • 5
  •  
DUPLA TÁRCSAFÉK ELÖLFÉM FÉKCSŐFORDULATSZÁMMÉRŐÖNINDÍTÓTÁRCSAFÉK HÁTUL

Felszereltség: Dupla tárcsafék elöl – fém fékcső – fordulatszámmérő – önindító – tankpad – tárcsafék hátul.

Eladó Bimota DB4i. e. Évjárat: 2000, futott km: 13000 km. A motor 2009-ig szalonban áll... (hirdetéskód: 9119606)

Leírás: Eladó Bimota DB4i. e. Évjárat: 2000, futott km: 13000 km. A motor 2009-ig szalonban állt, én vagyok az elő tulajdonosa. A motorkerékpár rendszeresen szervizelt, vezérműszíj 2010-ben, 300 km-nél cserélve (számla megvan). Utolsó olajcsere 2014-ben, 10000 km-nél volt, ekkor a fékfolyadék is ki lett cserélve és a szelephézag ellenőrizve. A motoron minden gyári, és hogy ezt az állapotot meg tudjam őrizni, egy áttetsző tankpadot is felragasztottam a tankra. A motort jellemzően osztrák szerpentineken használtam, a versenypálya és a dugóban araszolás kimaradt eddigi életéből. Pár szót a motorról: kb 450 DB4-es készült, ez a sorozat végéről való, injektoros, 2 személyes, fél idomos. Brembo fékek, gyárilag fém fékcsövekkel, Paioli első villa, állítható rugó előfeszítés, húzó és nyomó csillapítással, hátul állítható rugó előfeszítés és csillapítás. Szénszálas első és hátsó sárvédő. Motorja a Ducati 900 SS-ből származik, a Bimota által hangolt airbox-szal, befecskendezővel és 1 dobos kipufogóval, ezáltal erősebb és könnyebb, mint a Ducati. Ajánlom a motort mindenkinek, aki olyanra vágyik, ami nem jön minden sarkon szembe, aki szeretné egy ritkasággal megkoronázni motorgyűjteményét és szép időben kiélvezné egy kanyargós szakaszon a futómű képességeit. Próbaútra a teljes vételár letétbe helyezése mellett van lehetőség! Update: 2016 tavaszán egy új szet Metzeler Sportech M7RR gumi lett felszerelve (hirdetéskód: 9119606)

HIRDETÉS