A Használtautó.hu oldalon ún. cookie-kat használunk szolgáltatásaink biztosításához. (Adatvédelmi információ) Elfogadom
Az Ön képernyőjének felbontása kisebb, mint amelyre oldalunkat optimalizáltuk. Az oldal megfelelő működéséhez és a kényelmes böngészéshez legalább 1280px széles felbontás szükséges. Szíves megértését köszönjük. (Figyelmeztetés elrejtése)
HIRDETÉS

HONDA SLR 650 Dominator - Vigor- FMX



QR kód: Ez az adatlap megtekinthető okostelefonon is. Olvassa le a kódot a QR olvasó alkalmazásával.
Ár, költségek
Vételár: 450.000 Ft
Ár (EUR): € 1.432
Általános adatok
Évjárat: 1998/5
Állapot: Normál
Kivitel: Túraenduro
Jármű adatok
Kilométeróra állása: 40 000 km
Szállítható szem. száma: 2 fő
Szín: Fekete
Motor adatok
Üzemanyag: Benzin
Hengerűrtartalom: 644 cm³
Teljesítmény: 29 kW, 39 LE
Munkaütem: 4
Hengerek száma: 1
Henger-elrendezés: Álló
Szelepek száma: 4/henger
Hajtás: Lánc
Okmányok
Okmányok jellege: Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2017/7

Táska / Doboz

  • hátsó doboz
  • zárható doboz

Váz / Idom

  • plexi

Műszaki

  • tárcsafék elöl
  • önindító

Leírás

Eladó SLR650, ami ugyanazt a motorblokkot használja, mint az FMX, vagy a Vigor, vagy Dominátor. Kb. változtatás nélkül gyártják a blokkot 25éve, tehát nagy baja nem lehet, illetve gyerekbetegségei sincsenek. : ) Ha a motor karakterét megszoktad, nincs (NINCS) rossz tulajdonsága a blokknak! Egyedisége van, vagyis például, hogy hosszú löketű, tehát nem forog, hanem nyomatékos inkább, hogy a nagy fordulaton vibrál, és az alacsonyokon sem rezgésmentes, hogy topon kell lennie az akksinak, hogy tavasszal beforgassa, mert ugye itt nincs mese, egyben kell összesűríteni azt a 650ccm-et. Fogyasztása 4től 7ig lehet bármi, utazni olyan 100-120között szeret. Én az SLR-re tettem szélvédőt, nagyon hasznos 100fölött. Olajfogyasztása nem a km-eken múlik, hanem inkább a használat módján, tehát ha nagyobb távokat egybe utazol vele, akkor szinte semmi (persze olyan hogy nem fogyaszt olajat nincs is, fogyasztania kell mindennek!), ha meg rövid városi menetekben mész, sokszor hidegen indítva, akkor természetesen nagyobb. Elmondhatom tizen-x motor utána, hogy ennél igénytelenebb motortechnika nincs is! Évente ledobom az olajat meg a légszűrőt, és ennyi! Semmi más. 40ezer km-körül áll most, és soha semmi baja nem volt, nem volt műszaki hibája. 7 éve használom, a legideálisabb városi szaladgálós motor, és elővárosi, esetleg országon belüli túramotor. Határon túlra már kicsi! Illetve oda többhengeres motor kell. A motor abszolút kezelhető, ha kedvem tartja lefektetem lábtartóig a szerpentinen, ha meg úgy hozza a sors, akkor barátnőmmel ketten túrázunk vele. Városban, 100ig utolérhetetlen, persze az M5-ös BMW rajtprogrammal otthagy, de mondjuk a közlekedők 99, 9%-a van mögöttem minden indulásnál. Zseniális! : ) Ja, ha bármi elromlik rajta, kismillió blokk van bontva közel, s távol. Én olajszűrőt az olaszoktól veszek, 2000Ft postázással. : ) Új Exide akkumulátor van benne. Szelepállítás 3000km-el ezelőtt történt.


Egyéb információ

  • garázsban tartott

Elérhetőségek

Telefonon egyeztetett helyszínen
Térkép megjelenítése
Kérjük, adja meg irányítószámát, hogy láthassa, milyen távolságra található a jármű Öntől!
Kérjük, adja meg irányítószámát, így láthatóvá válik, mely jármű milyen távolságra található az Ön lakhelyétől közúton!
Irányítószám:
(+36) 70/XXXXXXX
Telefonszám megjelenítése
Hirdetéskód: 10889968
HIRDETÉS
HIRDETÉS
HIRDETÉS

Autónavigátor.hu
 

Tesztek

2 turbó + 9 fokozat = Honda CR-V 1.6 i-DTEC teszt

További HONDA tesztek 

 

Autónavigátor véleménye

Osztályzat:
4,0

Pozitív:  Ötletes kialakítása miatt, méretéhez képest rengeteg hely van benne, remekül variálható. Könnyű vezetni, megbízható, takarékos.

Negatív:  Kissé érzéketlen kormányzás, a 2003 előtti darabok futóműve nem olyan kényelmes, mint a fiatalabb daraboké.

HONDA vételi tanácsadó 

 

Cikkek

Michelisz Norbi lecsúszott a WTCC évad dobogójáról, de így is legjobb évét zárta

További cikkek 

HIRDETÉS
HIRDETÉS