BYD BYD ETP3 - Elektromos kistehergépjármű - Készletről

BYD BYD ETP3 - Elektromos kistehergépjármű - Készletről
Ár, költségek
Vételár:
12 700 000 Ft + 27% ÁFA
bruttó: 16 129 000 Ft
Vételár EUR:
€ 34 391 + 27% ÁFA
bruttó: € 43 677
Általános adatok
Átvehető:2023.
Évjárat:2022/3
Állapot:Kitűnő
Kivitel:Furgon
Jármű adatok
Km. óra állás:10 km
Szállítható személyek:2 fő
Saját tömeg:1 640 kg
Teljes tömeg:2 420 kg
Raktér térfogata:3 m³
Klíma fajtája:Automata klíma
Motor adatok
Teljesítmény:100 kW, 136 LE
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal

Beltér

  • bőr belső
  • fűthető ülés
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák
  • állítható kormány
  • centrálzár
  • fedélzeti komputer
  • szervokormány
  • bőr belső
  • fűthető ülés
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák

Multimédia / Navigáció

  • GPS (navigáció)
  • GPS (navigáció)

Műszaki

  • tolatóradar
  • ABS (blokkolásgátló)
  • ASR (kipörgésgátló)
  • immobiliser
  • tempomat
  • tolatóradar
  • ABS (blokkolásgátló)
  • ASR (kipörgésgátló)

Kültér

  • ködlámpa
  • elektromos ablak
  • elektromos tükör
  • fűthető tükör
  • könnyűfém felni
  • ködlámpa

Leírás

A BYD ETP3-as minifurgon globális termék, méretéből adódóan a világ bármely pontján elfér a nagyvárosi forgalomban. A modell 4460 mm hosszú, 1720 mm széles és 1875 mm magas. A két tengely közötti távolság pedig 2, 725 mm. A raktér térfogata 3, 5 köbméter. Tulajdonképpen személyautó méretű és ennek megfelelő abroncsokon gurul, hiszen 195/60R 16C abroncsokkal szerelik. A modell pehelysúlyú, hiszen 2420 kilogrammos össztömeggel rendelkezik. Mivel saját tömege 1640 kilogramm, ezért 780 kilogrammnyi terhet lehet vele szállítani. A helykínálat mellett a minőségre sem lehet panasz az utastérben. Az üléseket műbőrrel vonták be és a vezetőülést karfával is ellátták, az ajtókon lévő könyöklőkön azért elfért volna egy kis szövetkárpit. A műszerfal, valamint az ajtók borításaként szürke műanyagot használtak, ezek egyhangúságát ezüstszínű műszerfal- és ajtóbetétekkel törték meg. Az ajtónyitó kallantyúk pedig krómhatású bevonatot kaptak. Így optikai szempontból a műszerfal és annak környezete tetszetős. Az ETP3-as műszerfalán könnyű kiigazodni. A kormány mögött található műszeregység egy sebességmérőt, valamint egy energiafelhasználás mutatót rejt. A kettő között pedig egy színes kijelzős fedélzeti komputer van, amely a rendelkezésre álló hatótáv mellett az átlagfogyasztást, valamint az akkumulátorok töltöttségét is megmutatja. Mindamellett a váltó aktuális fokozatát is láthatjuk rajta. A váltókar érdekessége, hogy a P esetében a jármű automatikusan aktiválja az elektronikus kéziféket. A műszerfal középső részén található egy kisebb színes kijelző is, ami az infotainment rendszer kezelésére szolgál. A tolatókamera képe is ezen a kijelzőn jelenik meg, de egyébként nagy segítség, hogy a válaszfalon és a hátfalon is van üveg. A furgon utastere praktikusra sikerült: a műszerfal két oldalán, közvetlenül az ajtók mellett 1-1 nagyobb pohártartót helyeztek el, de a két ülés között is akad egy. Pakolni főleg az ajtózsebekbe, vagy a kesztyűtartóba lehet, de azért rendelkezésre áll egy nyitott fakk a váltó alatti részen. A tervezők a mai kor igényeinek megfelelően egy okostelefontartó rekeszt is kialakítottak a két ülés ülés közötti burkolatban. A hideg téli napokon pedig ugyancsak ezen a burkolaton kell keresni az ülésfűtés aktiváló gombját is. USB-csatlakozóból sincs hiány, így aki tölteni szeretné a telefonját, az probléma nélkül megteheti. A 3, 5 köbméteres térfogattal rendelkező raktéren látszik, hogy igazából a személyszállító változatot alakították át áruszállítóvá, hiszen a plafonon még szövet tetőkárpit van, az oldallemezeket pedig műanyag burkolatok védik. A padlóra csúszásmentesített, kopásgátlóval ellátott, rozsdamentes acélburkolat került. A jármű hajtásáról egy állandó mágneses AC szinkronmotor gondoskodik, amely 100 kW-os (136 lóerős) csúcsteljesítményt és 180 Nm-es maximális forgatónyomatékot kínál. A villanymotor 44, 9 kWh kapacitású lítium-vasfoszát (LiFePO4) akkumulátorcsomagról kapja az áramot, amit a raktér padlója alá építettek be. Emiatt egy icipicit meg is van emelve az egész kasztni. Elől McPherson felfüggesztés, hátul pedig laprugók biztosítják a megfelelő rugózást. Az ETP3-as akkumulátora 40 kW teljesítményű egyenáramú töltővel, valamint 6, 6 kW teljesítményű váltakozó áramúval egyaránt tölthető. A lassú töltés 5, 5 órát vesz igénybe, de a DC-töltéssel maximum 0, 5 óra alatt megvan vele az ember. A töltés elindításakor a fedélzeti komputer angol nyelven kiírja, hogy pontosan mennyi időt vesz igénybe a teljes töltés, illetve az akkumulátor csomag aktuális töltöttségét is kijelzi, de csak százalékosan, tehát nem hatótávval. A furgon esetében 275 kilométeres hatótávval számolhat az ember ideális esetben. Bár az ETP3-as regeneratív fékrendszerrel szerelt, a visszatöltés nem túlságosan erős, egypedálosan nem igazán lehet vezetni. A korábban említett tolatókamera mellett négyszenzoros parkolóradar, valamint automatikus fényszóró támogatja a sofőr munkáját. Kényelmes megoldásnak mondható továbbá, hogy kulcs nélküli indítással látták el, azaz nem kell a slusszkulcsot forgatni a kormányoszlopban. További részletekről a megadott telefonszámon érdeklődhet. A gépjármű megtekinthető, azonnal elvihető. 0630-681-2358

Egyéb információ

  • azonnal elvihető
  • első tulajdonostól
  • garanciális
  • rendelhető
  • szervizkönyv
  • törzskönyv

Autónavigátor.hu




Katalógus adatok

BMW Z1 2.5
Kategória
Felső középkategória
Szélesség
1 690 mm
Magasság
1 277 mm
Hosszúság
3 921 mm
Tengelytáv
2 446 mm
Üzemanyagtank
58 liter
Hasznos teher
210 kg
Oktánszám
91
Végsebesség
225 km/h
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra
7,9 s