CITROEN JUMPY HŰTŐS+FAGYASZTÓS+220V.PÁPÁN!!

Ár, költségek
Vételár:1 525 000 Ft
Vételár EUR:€ 4 597
Általános adatok
Évjárat:2004/9
Állapot:Megkímélt
Kivitel:Hűtős (zárt)
Jármű adatok
Kilométeróra állása:195 021 km
Szállítható személyek:3 fő
Saját tömeg:1 600 kg
Teljes tömeg:2 200 kg
Raktér hossza:2 m
Raktér szélessége:1,75 m
Raktér magassága:1,54 m
Doblemeztávolság:1,01 m
Klíma fajtája:Manuális klíma
Motor adatok
Motor:Dízel
Hengerűrtartalom:1 905 cm³
Teljesítmény:51 kW, 69 LE
Hajtás:Első kerék
Sebességváltó fajtája:Manuális (5 fokozatú) sebességváltó
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2020/7

Multimédia / Navigáció

  • rádiós magnó

Beltér

  • térelválasztó
  • ülésmagasság állítás
  • vezetőoldali légzsák
  • centrálzár

Műszaki

  • ABS (blokkolásgátló)
  • immobiliser
  • tempomat

Kültér

  • elektromos ablak
  • elektromos tükör
  • színezett üveg

Leírás

A fotók sms küldése nélkül is nagyíthatók. Gyári hűtős kivitel, ami a forgalmiban is szerepel. Hűtése menet közben motorról, álló helyzetben 220V-ról biztosított. Hűtőrendszere frissen ellenőrizve. A hűtős kivitel a forgalmiban is szerepel. A hűtési hőfok állítható nulla vagy 5 vagy 10 fokra de akár mínusz 20 fokra is amit garantáltan tud is! Raktere mosható és megfelel a HACCP követelményeinek. A raktér alján szagelzárós vízkifolyóval ellátva. Jobb oldalán oldal ajtóval. Erős jó hangú euro 3-as motor, reccsenés mentes a váltó, stabil a futómű, újszerű gumik. Honosítás: Kpm műszaki 12.04.-én! Az autó megtekintéséhez időpont egyeztetés szükséges. Kisteherautók Kp-s vétele.

Egyéb információ

  • autóbeszámítás lehetséges
  • garázsban tartott
  • keveset futott
  • törzskönyv

CITROEN JUMPY

Értékelés
Hogy tetszett:
2,0
Járművek átlagos kora:
15 év
Átlagos futott km:
173 250 km
Vélemények száma:
16 db


Autónavigátor véleménye

Osztályzat:
3,0

Pozitív: Jó helykínálat, kényelmes ülések, jó rugózás, biztonságos úttartás. Nagy a választék a használt-piacon, mert sokat értékesítettek belőle.

Negatív: Korlátozottan variálható utastér, a sok tetőoszlop miatt előrefelé is nehéz a kilátás, gyors kanyarokban dülöngélő karosszéria.