DUCATI MONSTER 821 DARK

DUCATI MONSTER 821 DARK
Ár, költségek
Vételár:
3 200 000 Ft
Vételár EUR:
€ 8 116
Általános adatok
Évjárat:2015/11
Állapot:Újszerű
Kivitel:Custom
Jármű adatok
Km. óra állás:10 124 km
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:821 cm³
Munkaütem:4
Szelepek száma:4 / henger
Hűtés:Víz
Sebességváltó:Szekvenciális (6 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2025/11

Váz / Idom

  • plexi
  • tankvédő bőr
  • tankpad
  • bukócső / bukógomba

Táska / Doboz

  • tank táska

Műszaki

  • ABS (blokkolásgátló)
  • DTC
  • fordulatszámmérő
  • immobiliser
  • önindító
  • fedélzeti computer
  • katalizátor
  • dupla tárcsafék elöl

Leírás

A motor tömörsegevel, különleges egyedi megjelenesevel, Olasz telitalalatos Designjevel, allo helyben is vonzza a pillantasokat, es ha beindul, leteszik a kanalat a vendeglőkben amig a dübörgeset halljak---amugy, az utolso Monster a Racsos vazzal. Következö seria Japan koppintas, mint egy -ahogy Nemetek gunyoljak-egy rizsfözö-/Reiskocher/. Uj ar 15, 000.- euro, en 1, 5 millio extrat vettem, es epitettem a motorba, ennyi futott Km-rel nevetseges arert arulom. Döbbenetes menettulajdonsagu, erös, gyorsul, fordulata leirhatatlan a Desmo Konstruktio miatt. Masik 821 Modell a Hypermotard komoly starter problemakkal, amit en is eszleltem es 520.- euroert kicsereltem a z Öninditot egy Japan Nippon Denso-ra, most vajpuhan indul. Bukovedő Euro 220.-Bör Tank Cover, a hozzavalo Hatizsakkal Euro 290.- Carbon dolgok, Central eredeti emelő 250.- ert, uj Gel Akkumulator 85.-Olaj es szürö Husvetkor, Üles alatti Akku töltes, a gyari idiota megoldas helyett, adom a csepptöltöt is a hozzavalot! Egyik legfontosabb kenyelmi megoldas 2 dolog miatt is a Hydraulikus Kupplung, ( a gyari Bowden helyett ) fenn az ado Munkahengerrel --alul a vevö, fogado hengerrel, ami tovabbitja a Kupplung Lamellakhoz -- hazhoz-- a vajpuha Kupplungolast, az Aqvarium oldaldeklivel, 1300.- Euro ert. Itt a Kupplung Lamella cserenel csak a kerek ablakot kell levenni! es nem az egesz Oldaldeklit! ami baromi nehezkes es töresveszelyes, mert nem ferni rendesen hozza. Kupplung sokkal puhabban müködik, mint az 1200 es Monsterek Radial Kupplungja! A Motort komoly utrakesz felszereltseggel arulom, semmihez nem kell nyulni, csak 30, 000 Km-ig a következö Servizig hasznalni! Ha valaki maga allitana a Szelepeket vagy cserelne a textilbetetes Fogas-szijat, sok szerszamot adok -igeny szerint. Tel: 70-26 14 833 Azert ilyen keves a KM a motorban, mert en inkabb szerelek, javitok, szepitgetek, mint motorozok, de van masik is azt gyorsabban elökapom. . . ettöl függetlenül napi hasznalatban van, de a Görög utamat masikkal nyomatom. Ezt sajnalnam ott lennt kinozni. Vagy egy hozzaertő veszi meg, vagy vele temetnek el. Hogy miert adom el megis? Megöregedtem. Ez van. Napokban olvastam egy Nemet oldalon, hogy egy Ducatival atlepsz egy masik Dimensioban--vilagba? Jo stilusban irtak rola.

Egyéb információ

  • keveset futott
  • pályaidom