Nagyon megvigyázott, kiemelten karbantartott, gyárias, tuning- és versenypályamentes RS3-am eladó családi autóra váltás miatt. 2 éve hoztam be Németországból, kereskedőtől, hosszas kutatás után. Gyári, Audi Exclusive Customized feláras narancs a színe, nem pedig az alapszínek között elérhető Catalunyarot. Magasan felszerelt, egyetlen nagyobb tétel, ami nincs benne, az a Magnetic Ride, de legalább nem tud elromlani. 10.000 kilométerenként volt olaj és szűrők cserélve (Motul 5W-40), és mivel mindennapi használós autóként van nálam, nagyon ügyeltem, hogy minden karbantartást időben megkapjon, lehetőleg még megelőző jelleggel. Sikerült így megelőzni és kiiktatni az összes típushibáját. Törve természetesen nem volt, a vezetőoldali első ajtó viszont ismeretlen ok miatt újra lett fújva még mielőtt megvettem volna, ez már a német adásvételin is rögzítve van. Rúgás előtt az olaj és blokk felmelegítése, leállítás előtt a visszahűtés mindig megvolt. Versenypályán sosem járt. Be van szerelve egy aktív kipufogószelep vezérlő. Ez felülírja a gyári programot és folyamatosan nyitva van a szelep, így állandóan baromi hangos az autó (plusz ez nem faceliftes, ebben még nincs OPF sem). Gombnyomásra kikapcsolható a kütyü teljesen, vagy becsukhatók a szelepek, hogy halk legyen a gép. A start-stop rendszert is tartósan kikapcsolja (máskülönben neked kell minden indításnál), kíméli a technikát. Extrák: - sportülések piros varrással - kétszéles gyári 19 antracitfekete felniszett (8J hátul, 8.5J elöl) - RS sportkipufogó (nem az alap sport) - piros féknyergek - távolságtartó tempomat - sávtartó - B&O 705 wattos hangrendszer mélynyomóval - Technology Package - GPS és térkép a középkijelzőn - matt fekete külső elemek - fekete tükörborítás kívül - kulcsnélküli indítás és zárás - teljesen kinyitható napfénytető - matt fekete alu tetősínek - hátul sötétített üvegek - távolsági fényszóró asszisztens - hegymenet indulás asszisztens - tolatókamera - parkolóradar elöl-hátul - Audi Pre-Sense - kamerás táblafigyelés Karbantartások: - motor, váltó, és Haldex szoftverének frissítése - teljesen új DBA verseny fékszett (elöl-hátul, tárcsa-betét) - friss fékfolyadék - Haldex olajszűrő kitakarítva, olaj cserélve, pumpa ellenőrizve - osztómű olajcsere és tömítéscsere - váltóolaj csere Típushibák, amikkel már nem fogsz szenvedni: - kétszéles felniszett miatt villogó ESP (körben 245 széles gumik vannak) - megdöglő Haldex pumpa (takarítva, ellenőrizve) - megdöglő osztómű (olaj cserélve, műszaki állapot ellenőrizve, tömítés cserélve) Adom hozzá (árban benne van, nem alkudható): - csomagtér tálca - aktív kipufogószelep vezérlő - telefontartó - szervizekből megmaradt mindenféle hajtóműolajok Megbeszélés tárgya: - első és hátsó kamerának kiépített táp, adott esetben a kamerák is - téli garnitúra: BBS CH Motorsport 8Jx18 et50 5x112 57, 1mm + nyomtávszélesítők + 4Vredestein téligumi - 350k A karbantartásokról pontos listát vezettem Excelben kilométeróra állásokkal, összegekkel, dátumokkal, kérésre átküldöm. Természetesen a szervizkönyvben is ott van minden. Egyeztetés telefonon vagy emailben, aránylag rugalmas tudok lenni az időpontokkal. Próbaút kizárólag a teljes vételár meglétének igazolása után lehetséges. Beszámítok: 2016-os vagy fiatalabb, automata, benzines Hyundai i30 kombit megegyezés szerint. Draskovics Andris tesztje:
https://www.youtube.com/watch?v=qQVLyrf-RD0