BMW 318 i - Mo-i. Szervizkönyv. 78ekm. 2.tul. Eredeti állapot !!!

18 éves, viszont szinte újszerű gumikkal. Az alu pótkeréken pedig az eredeti gumi
18 éves, viszont szinte újszerű gumikkal. Az alu pótkeréken pedig az eredeti gumi
A színre fújt tükör és lökhárítók gyári extra volt, nem utólagos. A ködlámpa is gyári
A színre fújt tükör és lökhárítók gyári extra volt, nem utólagos. A ködlámpa is gyári
Gyárilag típusjelzés nélkül. A eredeti BMW-s rendszámkeret. Gyári tetőablak
Gyárilag típusjelzés nélkül. A eredeti BMW-s rendszámkeret. Gyári tetőablak
kopás és szakadás mentes belső - az eredeti bőr váltószoknya és kézifék borítás is
kopás és szakadás mentes belső - az eredeti bőr váltószoknya és kézifék borítás is
eredeti 3 küllós kopás mentes bőr sportkormány, hibátlan gyári rádiós magnó!, dig.óra
eredeti 3 küllós kopás mentes bőr sportkormány, hibátlan gyári rádiós magnó!, dig.óra
olajfolyás vagy korrózió nincs
olajfolyás vagy korrózió nincs
minden szerszám, és a lopásgátló csavarok betétjei is eredeti gyáriak
minden szerszám, és a lopásgátló csavarok betétjei is eredeti gyáriak
korrózió mentes
korrózió mentes
minden eredeti - a gyári lopásgátló csavarok eredeti porvédő kupakjai is fotózva
minden eredeti - a gyári lopásgátló csavarok eredeti porvédő kupakjai is fotózva
hátsó dobfék BMW jellel - olajfolyás és korrózió mentes
hátsó dobfék BMW jellel - olajfolyás és korrózió mentes
olajfolyás és korrózió mentes - mindig hiba nélkül ment a műszaki
olajfolyás és korrózió mentes - mindig hiba nélkül ment a műszaki
Ár, költségek
Vételár:4 150 000 Ft
Vételár EUR:€ 11 571
Általános adatok
Évjárat:1991/4
Állapot:Sérülésmentes
Kivitel:Coupe
Alvázszám:Elérhető autó-előélet alvázszám alapján
Jármű adatok
Kilométeróra állása:78 300 km
Szállítható szem. száma:5 fő
Ajtók száma:2
Szín:Fehér
Kárpit színe (1):Szürke
Saját tömeg:1 180 kg
Teljes tömeg:1 550 kg
Tető:Nyitható napfénytető
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:1 796 cm³
Teljesítmény:83 kW, 113 LE
Henger-elrendezés:Soros
Hajtás:Hátsó kerék
Sebességváltó fajtája:Manuális (5 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2022/6
Abroncs
Nyári gumi méret:185/70 R 14

Beltér

  • plüss kárpit

Kültér

  • ködlámpa
  • elektromos tükör
  • könnyűfém felni

Műszaki

  • centrálzár
  • riasztó
  • szervokormány

Multimédia / Navigáció

  • rádiós magnó

Leírás

Magyarországi első forgalomba helyezés - dokumentumokkal igazolható. 2. tulajdonos - dokumentumokkal igazolható. Rendelési és vámpapírok, szervizkönyv, szervizszámlák megvannak! Valós, nagyon alacsony futásteljesítmény, 2009-ig márkaszervizben vezetett szervizkönyv - szervizszámlákkal! Törés- és rozsdamentes, eredeti állapot! A fődarabok nem voltak megbontva. Az autón minden működik. Tudomásom szerint a néhány jó állapotban megmaradt Mo-i E30 általában 1.6-os, 4 ajtós króm vagy fekete műanyag lökhárítós alap felszereltségű modell. A jóval drágább erősebb motoros, 2 ajtós BMW Magyarországiként eredeti gyári extrákkal ritkaság! Korabeli magas gyári felszereltség (színre fújt lökhárítók-tükrök, 14-os alukerék -pótkerék is-, 3 küllős bőr szervós sportkormány, rádiós magnó, tetőablak, első ködlámpa, plüss ajtókárpit, fordsz. mérő, el. tükrök, kazettatartó, stb.), a kb. 30 év alatt nem történt semmilyen változtatás, tuningolás! 1991.04.05-én a müncheni BMW márkakereskedésben 36.111 DM-ért (ez az alapár kb. kétszerese volt!) vásárolta a külföldről akkor hazaköltöző, vásárláskor 62 éves első tulajdonos. 1991.04.08-án vámkezelték Magyarországon. 1991.04.09-i magyarországi forgalomba helyezés. Első tulajdonosa végig ugyanott, egy fűtött társasházi garázsban tárolta - én is ott vettem át. Nálam (2. tulajdonosánál) az autó 6, 5 éve van. Természetesen garázsban tartom. A motor megóvása érdekében kb. havonta kizárólag száraz időben kicsit megjárattam. Ennyit használtam a 6, 5 év alatt. Kizárólag OMV 100-as benzinnel tankoltam. A kisebb esedékes/szükséges javításokat (motor-fék-sebváltó-diff. mű olajcserék, hátsó fékmunkahengerek cseréje, enyhe szivárgás miatti olaj karter tömítés csere, akkumulátor csere, stb.) egy nagyon lelkiismeretes hobbi autószerelő ismerősöm végezte minőségi anyagokkal - ezek a szervizek fotókkal dokumentáltan. A karosszéria egy veteránautós ismerősöm tanácsai alapján rozsda ellen évente lekezelve - fotókkal dokumentáltan. Ahogyan eddig sem, most sincs gond az autóval. Helyhiány miatt válok meg tőle. A vételárat a leírtak alapján állapítottam meg. Ára kedvezőbb, mint egy kb. azonos előéletű-állapotú-futású-felszereltségű autó a külföldi hirdetési oldalakon (nemrégen német oldalon szinte ugyanilyet 15800 Euroért vettek meg, és kinti autónál további behozatali ktg-ekkel is számolni kell). A fotók mellett dokumentumokat és BM Járműnyilvántartási adatlapot is töltöttem fel, ezek is igazolják a leírtakat. Kérném, hogy a típust és értékét ismerők kizárólag komoly vételi szándék esetén keressenek. Köszönöm.

Egyéb információ

  • garázsban tartott
  • keveset futott
  • Magyarországon újonnan üzembe helyezett
  • második tulajdonostól
  • nem dohányzó
  • rendszeresen karbantartott
  • szervizkönyv
  • törzskönyv

BMW 318

Értékelés
Hogy tetszett:
3,0
Járművek átlagos kora:
25 év
Átlagos futott km:
231 017 km
Vélemények száma:
23 db


Autónavigátor véleménye

Osztályzat:
4,0

Pozitív: Mintaszerű motorok, sportos, mégis kényelmes és jól használható.

Negatív: Hátul nem valami tágas a karosszéria. Vásárláskor és a szervizben is meg kell fizetni a prémium-felárat. Nagy futásteljesítmény a dízeleknél. Kényes felfüggesztés.