BMW M3 Cabrio (Automata)

Ár, költségek
Vételár:11 490 000 Ft
Vételár EUR:€ 32 035
Általános adatok
Évjárat:2010/1
Állapot:Kitűnő
Kivitel:Cabrio
Alvázszám:Elérhető autó-előélet alvázszám alapján
Jármű adatok
Kilométeróra állása:178 500 km
Szállítható szem. száma:4 fő
Ajtók száma:2
Szín:Világosszürke (metál)
Kárpit színe (1):Fekete
Kárpit színe (2):Ezüst
Saját tömeg:1 830 kg
Teljes tömeg:2 280 kg
Csomagtartó:210 liter
Klíma fajtája:Digitális kétzónás klíma
Tető:Lemeztető
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:3 999 cm³
Teljesítmény:309 kW, 420 LE
Henger-elrendezés:V
Hajtás:Hátsó kerék
Sebességváltó fajtája:Automata (7 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2022/8
Abroncs
Nyári gumi méret:245/35 R 19
Hátsó nyári gumi méret:285/30 R 19

Beltér

  • bőr belső
  • memóriás vezetőülés
  • ülésmagasság állítás
  • középső kartámasz
  • automatikusan sötétedő belső tükör
  • multifunkciós kormánykerék
  • állítható combtámasz
  • deréktámasz
  • elektromos ülésállítás vezetőoldal
  • elektromos ülésállítás utasoldal
  • csomag rögzítő
  • függönylégzsák
  • ISOFIX rendszer
  • kikapcsolható légzsák
  • oldallégzsák
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák
  • hátsó fejtámlák
  • állítható kormány
  • fedélzeti komputer
  • kormányváltó
  • sportülések

Kültér

  • ajtószervó
  • automatikusan sötétedő külső tükör
  • xenon fényszóró
  • kanyarkövető fényszóró
  • bi-xenon fényszóró
  • esőszenzor
  • fényszóró magasságállítás
  • fényszórómosó
  • elektromos ablak elöl
  • elektromos ablak hátul
  • elektromos tükör
  • fűthető tükör
  • könnyűfém felni
  • színezett üveg

Műszaki

  • elektronikus futómű hangolás
  • ABS (blokkolásgátló)
  • ASR (kipörgésgátló)
  • ESP (menetstabilizátor)
  • ADS (adaptív lengéscsillapító)
  • EBD/EBV (elektronikus fékerő-elosztó)
  • EDS (elektronikus differenciálzár)
  • guminyomás-ellenőrző rendszer
  • indításgátló (immobiliser)
  • fékasszisztens
  • centrálzár
  • riasztó
  • szervokormány
  • tempomat
  • kulcsnélküli indítás
  • állítható felfüggesztés
  • EDC (elektronikus lengéscsillapítás vezérlés)
  • sebességfüggő szervókormány
  • sportfutómű
  • sperr differenciálmű

Multimédia / Navigáció

  • rádió
  • CD-s autórádió
  • DVD
  • merevlemez
  • GPS (navigáció)
  • kihangosító
  • bluetooth-os kihangosító
  • USB csatlakozó
  • AUX csatlakozó
  • MP3 lejátszás
  • erősítő
  • gyári erősítő
  • 12 hangszóró
  • mélynyomó
  • autótelefon
  • HIFI

Leírás

Eladásra kínálom megkímélt, 2010 novemberi első forgalomba helyezésű M3 kabriómat. Az autót én hoztam be saját részre, hosszas keresgélés után Németországból tavaly júniusban, carverticallal lekérdeztem és a megnézett összes közül ez az egy nem volt összetörve. 2 német tulajdonosa volt. 2010-ben vásárolta meg újonnan az első az USA-ban, ahonnan munka miatt hazaköltözött Németországba, és vitte magával az autót, mindent intézett, hogy EU-modellé váljon, majd használta tovább (nem azért hozta be, mert olcsón megvette törötten kint, ahogy szokták). Én kereskedésben vettem, aki egy év garanciát vállalt az autóra (2020. június végén vásároltam 4, 6-os vásárlói értékelésű kereskedésből, fő alkatrészekre /motor, váltó stb. /). Gyakorlatilag újszerű, memóriás Nappa bőrrel rendelkezik, a kardánbox is be van húzva bőrrel, a díszléc valódi, szálcsiszolt alumínium, Individual nagyhifi, nagynavi, fénycsomag, valódi karbon első splitter stbstb. Jelenleg a forgalomból ideiglenesen kivonva egy mélygarázsban várja a tavaszt. Havonta egyszer beindítom, megyek vele picit, amikor jó az idő. Mielőtt letettem, a Cabrióbázisnál kapott egy teljes szervizt a tető (ápolás+meg volt kopva a 2 zár, amibe belekapaszkodik a tető az első szélvédő felett és idegesített, hogy zörög). Már megrendeltem az olajat, illetve az olajszűrőt a tavaszi cseréhez (természetesen Motul 10w-60). Az autó hibakódmentes és a bőven 8000 fölé forgó, 420 lovas, S65B4000A V8-as motor+lenyitott tető páros semmihez nem hasonlítható élményt ad és valószínűleg mostanában sajnos nem is lesznek már ilyen motorral árult autók. Ha nem nyomom meg a kormányon a programozható M gombot, akkor sima boltbajárós autó, a duplakuplungos automatával 60-nál már 7-ben vagyunk, észrevétlen váltásokkal. Amióta nálam van, vezetem alkalmazásban a fogyasztást: 13, 2 liter. Az M gombtól élénkül a gázreakció, mivel EDC van az autóban, keményedik a futómű, gyorsabb lesz a váltás, illetve a kormányzás is változik, engedékenyebb lesz a menetstabilizáló, a kormányon lévő fülekkel történő visszaváltások miatti gázfröccsök hangjától libabőrös lesz az ember, pedig ezen az autón minden széria. Sok autóm volt már, de messze ezt fogom legjobban sajnálni, ha elviszi a szerencsés, új tulajdonosa. Komoly érdeklődés esetén tudok elég sok képet küldeni. A nevemen van, törzskönyvvel és 2 kulccsal rendelkezik, nem vagyok kereskedő és van másik autóm, szóval beszámítás nem igazán érdekel, maximum nyomott áron, kisebb értékű, de hasonló állapotú BMW esetén. Köszönöm, hogy végigolvasta a hirdetésemet.

Egyéb információ

  • azonnal elvihető
  • frissen szervizelt
  • garanciális
  • garázsban tartott
  • nem dohányzó
  • rendszeresen karbantartott
  • szervizkönyv
  • törzskönyv

BMW M3

Értékelés
Hogy tetszett:
4,0
Járművek átlagos kora:
24 év
Átlagos futott km:
160 000 km
Vélemények száma:
1 db


Autónavigátor véleménye

Osztályzat:
4,0

Pozitív: Mintaszerű motorok, sportos, mégis kényelmes és jól használható.

Negatív: Hátul nem valami tágas a karosszéria. Vásárláskor és a szervizben is meg kell fizetni a prémium-felárat. Nagy futásteljesítmény a dízeleknél. Kényes felfüggesztés.



Katalógus adatok

BMW M3 Cabrio (Automata)
Kategória
Felső középkategória
Szélesség
1 782 mm
Magasság
1 384 mm
Hosszúság
4 580 mm
Tengelytáv
2 760 mm
Üzemanyagtank
61 liter
Fordulási kör átmérője
12 m
Hasznos teher
450 kg
Városi fogyasztás
18,7 l/100km
Országúti fogyasztás
9,6 l/100km
Vegyes fogyasztás
12,9 l/100km
CO2-kibocsátás
303 g/km
Végsebesség
250 km/h
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra
5,3 s