BMW OLDTIMER BMW E30 320i 6 hengeres 4 ajtós

Ár, költségek
Vételár:6 490 000 Ft
Vételár EUR:€ 18 222
Általános adatok
Évjárat:1984/8 (Veterán vizsga)
Állapot:Kitűnő
Kivitel:Sedan
Alvázszám:Elérhető autó-előélet alvázszám alapján
Jármű adatok
Kilométeróra állása:7 345 km
Szállítható szem. száma:5 fő
Ajtók száma:4
Szín:Sötétszürke (metál)
Kárpit színe (1):Sötétszürke
Kárpit színe (2):Szürke
Saját tömeg:1 050 kg
Teljes tömeg:1 510 kg
Tető:Nyitható keménytető
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:1 990 cm³
Teljesítmény:88 kW, 120 LE
Henger-elrendezés:Soros Álló
Hajtás:Hátsó kerék
Sebességváltó fajtája:Manuális (5 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2021/6
Abroncs
Nyári gumi méret:195/60 R 14
Téli gumi méret:195/60 R 14

Beltér

  • ülésmagasság állítás
  • fedélzeti komputer

Kültér

  • pótkerék
  • ködlámpa
  • elektromos tükör
  • vonóhorog
  • tolótető (napfénytető)

Műszaki

  • centrálzár
  • riasztó
  • szervokormány

Multimédia / Navigáció

  • CD-s autórádió
  • 6 hangszóró

Leírás

A veterán autóknál található leírásokban általában azok a paraméterek szerepelnek, hogy keveset futott, garázsban tartott, megkímélt gyári állapotú, minimális felújításon átesett, vagy nem felújított autóról van szó. Az itt bemutatott BMW nem ez a kategória. 2012-ig, 28 éves koráig hétköznapi használatban volt. Mind műszaki állapota, mind menettulajdonságai, motor teljesítménye, fogyasztása a korának megfelelő volt. Tekintettel arra, hogy kis szervízigényű, a teljesítményének megfelelő fogyasztású, megbízható autóként működött a nálam eltöltött 13 évében, úgy döntöttem, hogy ez az autó megérdemel még egy esélyt, hogy legalább újabb 15 évig használatban lehessen. 28 éves korában, 2012-ban határoztam el, hogy szeretett autómból egy 0 Km-es új BMW-t csinálok. Az OT-s vizsga megszerzése csak egy kis cél volt. A tényleges cél a gyári új állapot a gyári menettulajdonságokkal. Az autó darabokra szedése után egyenként lettek az alkatrészei megvizsgálva, mi az ami használható, mi az amit cserélni kell. A legnagyobb gond a karosszéria volt, hisz csak sérülés és rozsdamentes alkatrészeket kívántunk használni. Sikerült ezt a célt is elérni, kb. 5db BMW kellett hozzá. Minden karosszéria elem, -beleértve az alvázat is - fémtisztára csiszolás után lett alapozva, végül festve. Az alváz megkapta a gyárinak megfelelő alvázvédelmet a kaucsuk gumival együtt. A mozgó alkatrészek mind gyöngyfúvással lettek fémtisztára tisztítva, majd alapozva és lefestve. A motor a hengerfejjel az ország egyik legjobb gépműhelyében lett felújítva, új csapágyak, új dugattyúk, minden cserélendő alkatrész új. Motordiagnosztikai műhelyben lett a motor beállítva, a kompresszió értékek ellenőrizve, a gyári értékeknek megfelelőek. Szervokormány, generátor felújítva. Ezen kívül minden alkatrésze új, vagy a gyári állapotúra lett kicserélve, vagy felújítva. Az autó felveszi bármelyik nála fiatalabb korú autóval a versenyt, sőt le is hagyja, mindazonáltal egy ritkaságnak számít, egyedi vonásokkal. Fogyasztása: 7-8 liter országúton. Aki ismeri az E30-as BMW-ket az tudja, hogy súlyelosztása, menettulajdonsága, kényelme, a vezetés élménye lényegesen jobb, mint a mai szériaautóké. A 6 hengeres soros motor nyomatéka, és teljesítménye nem elhanyagolható tényező az autózás élményét kedvelők körében. Nem véletlen, hogy ez a karosszéria a 6 hengeres motorjával versenypályákon is elég szép számban fordul elő. Az autóhoz vannak még további extrák, amik járnak hozzá opcióként. További információkkal is állok rendelkezésre az érdeklődők számára. A felújításról teljes képdokumentáció készült. Kérésre e-mailben szívesen küldök képeket. Az autótól kizárólag anyagi megfontolásból vagyok kénytelen megválni.

Egyéb információ

  • garázsban tartott
  • nem dohányzó

BMW OLDTIMER

Értékelés
Hogy tetszett:
4,0
Járművek átlagos kora:
49 év
Átlagos futott km:
634 056 km
Vélemények száma:
2 db


Autónavigátor véleménye

Osztályzat:
4,0

Pozitív: Mintaszerű motorok, sportos, mégis kényelmes és jól használható.

Negatív: Hátul nem valami tágas a karosszéria. Vásárláskor és a szervizben is meg kell fizetni a prémium-felárat. Nagy futásteljesítmény a dízeleknél. Kényes felfüggesztés.