CITROEN C3 1.4 i. Avantage. szervízkönyv

Ár, költségek
Vételár:2 099 000 Ft
Vételár EUR:€ 6 354
Általános adatok
Évjárat:2013
Állapot:Normál
Kivitel:Ferdehátú
Finanszírozás
Finanszírozás:20%-tól elvihető
Kezdőrészlet:419 800 Ft
Futamidő:84 hónap
Jármű adatok
Kilométeróra állása:73 741 km
Szállítható szem. száma:5 fő
Ajtók száma:5
Szín:Fehér
Klíma fajtája:Manuális klíma
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:1 360 cm³
Teljesítmény:54 kW, 73 LE
Hajtás:Első kerék
Sebességváltó fajtája:Manuális (5 fokozatú) sebességváltó
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal

Műszaki

  • tolatóradar
  • szervokormány
  • tempomat

Kültér

  • elektromos ablak elöl
  • elektromos ablak hátul
  • elektromos tükör

Beltér

  • fedélzeti komputer

Multimédia / Navigáció

  • rádió
  • TV

Leírás

szervizkönyv, tempomat, parkoló radar második tulajdonostól, vissza kereshető - rendszeresen vezetett szervíz könyv, tökéletes állapot, garázsban tartott jármű, nagyon szép és tiszta belső, jelentősebb elhasználódás jelei nelkül, nem dohányzó tulaj után, magas felszereltség, nagyon keveset futott kilométer számmal, alacsony fogyasztás, megbízható motor, Hétfő–vasárnap, 9:00–21:00 - Közel 800 jó minőségű, ellenőrzött jármű közül választhat. - Minden autón 107 paramétert ellenőrzünk - Garantáltan kiváló piaci árak. - Hosszú próbautak. - A törlesztési időszak akár 84 hónap is lehet. - Kiemelkedően magas lízing jóváhagyási arány. - Ön választhat: zárt vagy nyílt végű lízing. - Telephelyünk: 040 Budaors, Sport utca 6.

Egyéb információ

  • autóbeszámítás lehetséges
  • azonnal elvihető
  • garanciális
  • második tulajdonostól
  • rendszeresen karbantartott
  • szervizkönyv
  • törzskönyv
  • 20%-tól elvihető

CITROEN C3

Értékelés
Hogy tetszett:
3,0
Járművek átlagos kora:
15 év
Átlagos futott km:
99 949 km
Vélemények száma:
94 db


Autónavigátor véleménye

Osztályzat:
3,0

Pozitív: Egyedi formaterv, kényelmes rugózás, jól variálható csomagtartó, takarékos és dinamikus dízelmotorok, sokféle extra választható.

Negatív: Korszerűtlen benzinmotorok, szűk hátsó lábtér, olcsó anyagok az utastérben, nagy szélzaj, túlságosan feszes rugózás, nem a legjobb kidolgozás.