CITROEN C8 2.2 HDi Exclusive FAP

Ár, költségek
Vételár:750 000 Ft
Vételár EUR:€ 2 150
Általános adatok
Évjárat:2006/1
Állapot:Normál
Kivitel:Egyterű
Jármű adatok
Kilométeróra állása:316 000 km
Szállítható szem. száma:5 fő
Ajtók száma:5
Szín:Kék
Kárpit színe (1):Szürke
Saját tömeg:1 783 kg
Teljes tömeg:2 505 kg
Csomagtartó:324 liter
Klíma fajtája:Digitális klíma
Motor adatok
Üzemanyag:Dízel
Hengerűrtartalom:2 179 cm³
Teljesítmény:94 kW, 128 LE
Henger-elrendezés:Soros
Hajtás:Első kerék
Sebességváltó fajtája:Manuális (6 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2023/7
Abroncs
Nyári gumi méret:215/60 R 16

Beltér

  • állítható hátsó ülések
  • dönthető utasülések
  • full extra
  • memóriás vezetőülés
  • ülésmagasság állítás
  • állófűtés
  • középső kartámasz
  • automatikusan sötétedő belső tükör
  • elektromos ülésállítás vezetőoldal
  • elektromos ülésállítás utasoldal
  • hangvezérlés
  • hátsó fejtámlák
  • állítható kormány
  • fedélzeti komputer

Műszaki

  • tolatóradar
  • ABS (blokkolásgátló)
  • ASR (kipörgésgátló)
  • ESP (menetstabilizátor)
  • automatikus segélyhívó
  • guminyomás-ellenőrző rendszer
  • centrálzár
  • riasztó
  • szervokormány
  • chiptuning

Kültér

  • xenon fényszóró
  • esőszenzor
  • elektromos ablak elöl
  • elektromos ablak hátul
  • elektromos tükör
  • fűthető tükör
  • tolóajtó
  • tolótető - elektromos
  • kétoldali tolóajtó
  • pótkerék

Multimédia / Navigáció

  • rádió
  • CD-s autórádió
  • DVD
  • merevlemez
  • GPS (navigáció)
  • AUX csatlakozó
  • tolatókamera bemenet
  • mikrofon bemenet
  • autótelefon

Leírás

Eladó lett egy Citroen C8 autó 2.2 HDI motorral. Itt mindent megkapsz amit tudni szeretnél még azt is amit nem. Ha igazságot szeretnél maradj vonalban, ha szeretnél egy ennyi idős autót szalon állapotban és 50 ezer km-el akkor tekerj tovább mert ez nem a te hírdetésed. Tehát. Az autó 2006-ban látta meg a napvilágot. Ez idő alatt 316 000 km-t sikerült bele tekernünk a volt tulajdonosokkal együttesen. Többé kevésbé észre vehető ez az autón. Elektronikája rendben van, karosszériája használt de korához képest szép, belső tere szép és kényelmes. A 2.2-es HDI motort 6 fokozatú maniális váltóval szerelték, amit véleményem szerint nagyon jól lehet váltani. Se nem nehéz, se nem könnyű, pont optimális. Az autó jelenlegi állapotáról amit tudni kell: Vezérlés mindenestől Januárban lett cserélve amikor az autó hozzám került. Olaj rendszeresen 9-10 ezrenként cserélve lett(jelenlegibe 1000 km van max tehát még 8000 km a következő olaj cseréig) Apropó olaj csere. Itt álljunk meg kicsit több dolog miatt is. Már nem kell bele speciális olaj a részecskeszűrő miatt mert azt fizikailag is kiszedettem belőle és programmal is, ami által dinamikusabb lett az autó(picit meg lett írva). Az olaj cserénél még annyit hogy az olaj leengedőnél elkezdett folyni az olaj mert egy hajszál repedés lett a csavar mellett. Ezt nekem megcsinálták úgy, hogy a következő cseréig bírja, majd olajdeknit kell cserélni. Az új olajdekni ami beszerelésre vár, ott vigyorog a garázsomban így azt adom hozzá. Kanyarodjunk kicsit vissza a DPF kiíráshoz. Amikor a programot csinálták rá sajnos a tempomatomat sikeresen kiírták valahogy, így az jelenleg pihenő pályán van. Fizikailag működik de agyilag nem veszi a feladatot. Amikor csinálták a tolató radarom nem volt jó, most viszont cserébe az működik azóta is. Az autó megjárta horvátországot oda vissza zökkenőmentesen, viszont a kipufogó végdobja elfáradt így a régi az kuka. Az új végdob szintén ott vigyorog a garázsba az olajdekni mellett. Adom hozzá ezt is.(nem volt olcsó) Az autó motorikusan tökéletes ezért még nem kér új kuplungot se váltót, semmit. Ez az egyik legnagyobb problémám ami tulajdonképpen csak azért bánt mert a váltókulissza néha csörög alapjáraton, viszont pár ezer ft-os tétel miatt nem szeretném széthúzatni a motort. Azt mondták ezzel még várjak mert baja nem lesz. Hibák amiket tudok mondani az ugye a váltókulissza, kipufogó felrakása, első szélvédőnél a jobb és bal oszlopnál a napsütés hatására a kárpit elvállt, engem sose zavart. A tempomat ami jelenleg nem megy. Ami jó: Minden elektronika működik, tolóajtók elektromosan nyitódnak záródnak minden gomb nyomására. 7 ülést adok hozzá. 4 nyári gumi felnin plusz 4 téli gumi felnin. Amikor a téli van fent akkor mutatja néha a keréknyomást mert azokban nincs nyomás érzékelő. Nagy navigációs amin minden működik(nincs magyarosítva) 3 elektromos tetőablak(az első visszafele valamiért nyekereg vagy mit csinál) 4 elektromos ablak, gyárilag sötétitett üvegek, tolatoradar, jéghideg klíma(nem csak télen). Gyári xenon lámpák amik tökéletesen működnek. A jobb első lámpa teteje kezd kicsit mattulni, kicsi polír és patika. Az autó napi használatban van, heti 1000 km megy bele durván. Fogyasztása álagosan 6-6, 5 liter közel 2 évig műszakis így csak jössz, fizetsz és viszed.(néha tankolni is kell). Az ár. Ahogy nézegettem talán a 850 ezer ft lenne a reális ár DE! Mivel van amit meg kell rajta csináltatni (kipu, olajdekni amiket adok hozzá) így olyan 750 000 ft-ra gondoltam. Ha komolyan érdekel az autó gyere el, nézd meg. Kipróbálás, átnézés nélkül az autót senki nem viheti el. Ha hibát talász rajta amiről én nem tudok és nem írtam le azt jelezd nekem, ne titkold mert biztosan arra is találunk megoldást. Véleményem szerint ennyit kell, lehet tudni az autóról. Ha érdekel egyezünk meg. Köszi hogy elolvastad.

Egyéb információ

  • nem dohányzó
  • rendszeresen karbantartott
  • törzskönyv

CITROEN C8

Értékelés
Hogy tetszett:
4,0
Járművek átlagos kora:
16 év
Átlagos futott km:
214 600 km
Vélemények száma:
10 db


Autónavigátor véleménye

Osztályzat:
4,0

Pozitív: Komfortos, praktikus, jól variálható utastér, tekintélyes raktér, erős motorok, remek vezethetőség, biztonság.

Negatív: Hét üléssel nem túl nagy csomagér, újonnan magas vételár, nagy értékvesztés.



Katalógus adatok

CITROEN C8 2.2 HDi Exclusive FAP
Kategória
Egyterű
Szélesség
1 850 mm
Magasság
1 750 mm
Hosszúság
4 703 mm
Tengelytáv
2 820 mm
Üzemanyagtank
80 liter
Fordulási kör átmérője
12 m
Hasznos teher
722 kg
Városi fogyasztás
9,7 l/100km
Országúti fogyasztás
6,1 l/100km
Vegyes fogyasztás
7,3 l/100km
CO2-kibocsátás
192 g/km
Végsebesség
180 km/h
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra
13,8 s