FIAT 500e (Automata) 4 évszakos gumik. Type1-Type2 adapterek. bőr belső + gyári űléshuzat. friss műsz

Ár, költségek
Vételár:3 950 000 Ft
Vételár EUR:€ 10 932
Általános adatok
Évjárat:2013/12
Állapot:Megkímélt
Kivitel:Ferdehátú
Alvázszám:Elérhető autó-előélet alvázszám alapján
Jármű adatok
Kilométeróra állása:62 500 km
Szállítható szem. száma:4 fő
Ajtók száma:3
Szín:Fekete
Kárpit színe (1):Fekete
Saját tömeg:1 355 kg
Teljes tömeg:1 755 kg
Csomagtartó:185 liter
Klíma fajtája:Digitális kétzónás klíma
Tető:Lemeztető
Motor adatok
Üzemanyag:Elektromos
Teljesítmény:83 kW, 113 LE
Hajtás:Első kerék
Sebességváltó fajtája:Fokozatmentes automata
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2023/2
Abroncs
Nyári gumi méret:185/55 R 15
Téli gumi méret:185/55 R 15

Beltér

  • bőr belső
  • fűthető ülés
  • ülésmagasság állítás
  • állófűtés
  • középső kartámasz
  • álló helyzeti klíma
  • multifunkciós kormánykerék
  • függönylégzsák
  • hátsó oldal légzsák
  • ISOFIX rendszer
  • oldallégzsák
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák
  • térdlégzsák
  • hátsó fejtámlák
  • állítható kormány
  • fedélzeti komputer
  • sportülések

Műszaki

  • tolatóradar
  • ABS (blokkolásgátló)
  • ASR (kipörgésgátló)
  • APS (parkolóradar)
  • guminyomás-ellenőrző rendszer
  • centrálzár
  • tempomat
  • sebességfüggő szervókormány
  • sportfutómű

Kültér

  • fűthető szélvédő
  • ködlámpa
  • LED fényszóró
  • elektromos ablak elöl
  • elektromos tükör
  • fűthető tükör
  • könnyűfém felni
  • színezett üveg

Multimédia / Navigáció

  • CD-s autórádió
  • bluetooth-os kihangosító
  • USB csatlakozó
  • AUX csatlakozó
  • 6 hangszóró

Leírás

Sokan keresnek meg a típus iránt érdeklődve innen is és Facebook csoportban. Legtöbben a Fiat500e és a BMW i3 közt vajúdnak. Aki célirányosan csak a Fiat500e iránt érdeklődik, az a hatótávra kiváncsi főleg, az akku élettartamára és a szerviz igényre és lehetőségekre. Fiat500e valós hatótáv jó időben 20-fok felett városban, fűtés és Klima nélkül, dinamikus vezetési stílusban 160-km, országúton max 90-100 km/h tempomattal kb 130-140-km. Télen fűtéssel a kinti hőmérséklet és a vezetési stílustól függően 80-120 km közti hatótávot simán tud az autó. Szerviz igénye nem igazán van. Akit megnyugtat az 60.000 kilométerenként lecseréltetheti a hajtómű és a fék olajat. Ritkán előforduló hiba a futómű kormányösszekötő rúd és a kormányoszlop csapágyazásának hibája, de mindkettő néhány tízezer forintból orvosolható. Amíg az autó jól működik, felesleges szoftver frissítésekért drága pénzt kiadni, mert nem nyújt semmilyen plusz funkciót, hatótávot stb. Van hozzáértő szerelő Pest környéken, aki alkatrész beszerzésben is tud segíteni, de szerencsére nem igazán van rá szükség. Ültem nemrég 172.000 km futott példányban, ami hibátlanul működött. Gazdája szerint tudja a gyári hatótávot, amit a tippelő órán olvasható hatótáv is alátámasztott. Eredeti fékek voltak rajta, amik cseppet sem látszottak kopottnak. Jelenleg 4 millió körül indulnak a Fiat500e árak. BMW i3 60amh akkus, ami kicsit, 2kwh-val kisebb akkus, mint a Fiat, kb 5-6 milliótól kaphatóak. i3 nagyobb tágasabb, belső informatika, multimédia tekintetében modernebb autó, de kisebb akku és a nehezebb súly miatt kisebb hatótávval bír, és sokkal szervizigényesebb, ezt tapasztalatból írom, van i3 a családban. Alkatrész is drága hozzá. I3 igazi BMW élmény vezetni. Kemény kormányzás és futómű. Fiat500e sportos, könnyed, filigrán, mint az olaszok. Egy kis ágyúgolyó egy zsebrakéta. Hihetetlenül manőverezhető fürge kis autó. Mindenhova befér a forgalomban és a parkolás tekintetében egyaránt. 20-éven keresztül szinte csak V8-as nagy luxusautókkal jártam, de a villanymotor teljesítménye és nyomatéka adta sebesség és gyorsulás érzet végett, nem hiányoznak a benzintemetők. Sőt, amennyiben néha vissza kell üljek egy benzines autóba, lelkiismeret-furdalást érzek, hogy égetem az üzemanyagot és feleslegesen szennyezem a környezetet. Főleg, mivel saját napelemes rendszerünkkel, szinte nullára redukáltuk a házunk villanyszámláját és otthon töltve elektromos autóink üzemanyag költségét. Nem sokat gondolkoztam amikor 5 éve megvettem az első Fiat500e autómat. Úgy voltam vele, ha nem jön be, nem tetszik, akkor eladóm és kész. Max kipróbáltam. Viszont szerelem lett belőle. Bármilyen évjáratott, bármennyi kilométerrel veszel, nincs nagy különbség köztük. Eddig nagyon értektartónak bizonyult. 5-éve kb annyiért vettem, mint amennyiért most mennek. Hasonló kategóriájú és akkukapacitású villanyautók pl Leaf, Zoé, Up, Smart sokkal nagyobb értékvesztéssel bírnak. Mindenkit arra biztatók, aki kacérkodik, szemezget, gondolkodik Fiat500e vásárlásán, hogy ne gondolkodjon feleslegesen! A gondolkodás a tett halála. NEM FOGOD MEGBÁNNI! IMADNI FOGOD, MINT MI. KI SEM AKARSZ MAJD SZÁLLNI BELŐLE! Életed legjobb döntése előtt állsz, ha azon gondolkozol, hogy elektromos autóra cseréled füstös autódat! Így nem csak a környezetért a gyermeked jövőjéért teszel, de hosszútávon a pénztárcád is vastagabb marad. Ugyanis ez a kis autó 1-1, 5-literes benzinfogyasztásnak megfelelő áru elektromos árammal megy el 100 kilométert. Amennyiben ingyenes nyilvános töltőről használod, akkor ez 0-literes fogyasztásra csökkenthető, mivel egyáltalán nem lesz üzemanyagköltséged. Továbbá tisztán elektromos autó lévén zöld rendszámos, annak minden előnyével, pl: nincsenek adók, cégautó adó, gépjárműadó, teljesítményadó. Nincs átírási illeték, ingyenes a parkolás, behajthatsz tiltott övezetekbe pl Budai vár. Én a buszsávot is használom vele, még soha nem küldtek ki bírságot miatta. Tehát, a fenntartási költsége minimális, szinte nulla egy átlag belsőégésű motoros autóéhoz képest. Nincs szerviz költség. Nem kell olajat cserélni, nincs kuplung és váltó sem. Nem kopik a fék köszönhetően a regeneratív visszatöltő fékezésnek. Ezek mellet rendkívül vagány kis járgány. Cukiság faktor 1000%-os, imádják a csajok. Megajándékozhatód vele az asszonyt, vagy puncimágnesnek megveheted magadnak, ezzel nem fogsz mellé lőni! : ) Hangtalanul suhan közben sportautókat megszégyenítő gyorsulással bír 8 másodperc alatt van 100-on. Piros lámpánál való elindulásnál a legtöbb autósnak meglepetést lehet vele okozni! : ) Extrák parkradar, digitális kétzónás klíma, fűthető ülések, elektromosan állítható és fűthető külső tükrök, fűthető és állítható magasságú ülések, isofix, CD autórádió, USB, aux, telefon kihangosítás, beszédvezérlés stb. Oldal ablakokon Heko légterelő, körbe UV és hővédő sötétítő fólia. 4 évszakos gumik, így nem kell bajlódni a téli-nyári gumicserével. Egyedileg a gyári ülések kinézetére varratott üléshuzat, nem izzad bele az ember nyáron a bőr ülésbe és nem hideg a bőr télen. Gyári 220v-os töltőn kívűl adok hozzá általam az autóhoz vásárolt 2-db Type1-Type2 töltőkábelt, ami kb 200e ft extra kiegészítő, nem gyári tartozék. Így otthon konnektorról is és minden közterületi töltőről tölthető. Teli tetős nem sunroof-os változat. Ez valakinek hátrány, én speciel nem szeretem a tetőablakot. Az autó beltere jobban felmelegszik tőle nyáron, így több energiát fogyaszt miatta a klíma és csökkenti a hatótávot, ami egy elektromos autónál kifejezetten hátrány. Egyébként nagyon komoly elektromos, rolós, szolár szellőztetéses, programozható utólagos napfénytetők léteznek már korrekt áron. Legtöbb emberben felmerülő legfontosabb kérdés a hatótáv. Ennek a kis autónak méretéhez és súlyához képest viszonylag nagy akkumulátorpakkja van, 24kWh-as. Saját mérések alapján normál közlekedési tempóval valós városi 160-km, autóúton/autópályán 100-km/h-ra állított tempómattal 130-140-km. Természetesen autóúton lassabban, vagy városban tojáshéjjal a gázpedál alatt biztos jobbat is ki lehetne hozni belőle, mint ahogy sportosan vezetve ennél kevesebbet is. Az autó hatótávja egyébként átlag közlekedési szokások szerint nekünk bőven elég városban 2-3-napra, vagy autópályán Budapest-Balaton, Budapest-Tisza-tó távra. Budapest vonzáskörzetéből, agglomerációjából mindennapi munkába bejárásra használva rengeteget lehet egy elektromos autóval spórolni üzemanyag költségen. Én többször pl jofogason vásárolt dolgokért mentem el személyesen, így azokat ki is tudtam próbálni és a postaköltség harmadából kijött az út elektromos áram költsége, még otthon töltve is az autót. Hátul a rendszám B típusú kisebb téglalap alakú. Drágább elektromos autó csere, általam való ráfizetéssel esetleg érdekel! Pl: Ioniq, e-Golf, leaf40 stb. Az autó napi használatban van így a km-óra állása változhat. Nagyon köszönöm, hogy elolvastad kicsit hosszúra sikeredett hirdetésem! Bármi kérdésed van, keress nyugodtan, akár hétvégén is vagy a Facebook-on is elférsz Tülkös Róbert.

Egyéb információ

  • autóbeszámítás lehetséges
  • azonnal elvihető
  • frissen szervizelt
  • garázsban tartott
  • keveset futott
  • nem dohányzó
  • rendszeresen karbantartott
  • törzskönyv

FIAT 500

Értékelés
Hogy tetszett:
4,0
Járművek átlagos kora:
13 év
Átlagos futott km:
33 788 km
Vélemények száma:
16 db


Autónavigátor véleménye

Osztályzat:
4,0

Pozitív: Eltalált formájú, élvezetesen vezethető retró mini. Rengeteg választható extra, kiforrott Panda-technika.

Negatív: A Pandánál rosszabbul használható és meglehetősen drága.



Katalógus adatok

FIAT 500e (Automata)
Kategória
Miniautók
Szélesség
1 627 mm
Magasság
1 527 mm
Hosszúság
3 617 mm
Tengelytáv
2 300 mm