FIAT TIPO 1.0 City Life Készletről

Ár, költségek
Alaptípus ára:5 930 000 Ft
Extrákkal növelt ár:6 546 000 Ft
Akciós ár:5 930 000 Ft
Akció feltételei:Érdeklődjön az akció pontos feltételeiről!
Vételár EUR:€ 16 412
Általános adatok
Átvehető:2021.
Évjárat:2021/2
Állapot:Kitűnő
Kivitel:Kombi
Jármű adatok
Kilométeróra állása:1 km
Szállítható szem. száma:5 fő
Szín:Ezüst (metál)
Klíma fajtája:Automata klíma
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:999 cm³
Teljesítmény:74 kW, 101 LE
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal

Beltér

  • fűthető ülés
  • ülésmagasság állítás
  • középső kartámasz
  • multifunkciós kormánykerék
  • függönylégzsák
  • oldallégzsák
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák
  • állítható kormány

Műszaki

  • tolatóradar
  • ABS (blokkolásgátló)
  • ASR (kipörgésgátló)
  • ESP (menetstabilizátor)
  • sávtartó rendszer
  • tábla-felismerő funkció
  • guminyomás-ellenőrző rendszer
  • indításgátló (immobiliser)
  • visszagurulás-gátló
  • centrálzár
  • szervokormány
  • tempomat

Kültér

  • pótkerék
  • automatikus csomagtér-ajtó
  • ködlámpa
  • elektromos ablak elöl
  • elektromos ablak hátul
  • elektromos tükör
  • könnyűfém felni
  • színezett üveg

Multimédia / Navigáció

  • bluetooth-os kihangosító
  • USB csatlakozó
  • érintőkijelző

Leírás

NS Autóház -Fiat Pécs készleten lévő gépjárműve. City Life felszereltségen felüli extrák: ezüst metál fényezés, automata klíma, középső kartámla rekesszel, sötétített hátsó üvegek, pótkerék, 16 könnyűfém kerekek, ködlámpa, fűthető ülések, tolatóradar. A feltüntetett vételár nem tartalmazza a forgalomba helyezés költségét. Bármi kérdése van, kérem forduljon hozzám bizalommal.

Egyéb információ

  • azonnal elvihető

FIAT TIPO

Értékelés
Hogy tetszett:
3,0
Járművek átlagos kora:
30 év
Átlagos futott km:
220 821 km
Vélemények száma:
131 db


Autónavigátor véleménye

Osztályzat:
1,0

Pozitív: Kedvező vételár, jellemzően kis fogyasztás, már az 1.4 ereje is elég. Jó elnyelőképességű, kényelmes rugózás. Jobb minőség, megbízhatóság és ütközésbiztonság a modellfrissítés után.

Negatív: Zajos motorok, indirekt kormányzás, lötyögős váltó, részben megszokást igénylő kezelőszervek. Gyenge, zajos és problémás 1.7D, nem fogyasztanak többet az erős, de mára nagyrészt széthajtott TD-k. Gyatra kidolgozás.