FIAT TIPO 1.0 T3 SW City Life

Ár, költségek
Alaptípus ára:5 930 000 Ft
Extrákkal növelt ár:6 546 000 Ft
Akciós ár:5 930 000 Ft
Akció feltételei:Központi akciós készlettel...
Vételár EUR:€ 16 538
Általános adatok
Átvehető:2021.
Évjárat:2021
Állapot:Újszerű
Kivitel:Kombi
Jármű adatok
Kilométeróra állása:1 km
Szállítható szem. száma:5 fő
Ajtók száma:5
Szín:Óceánkék (metál)
Kárpit színe (1):Sötétszürke
Kárpit színe (2):Sötétszürke
Csomagtartó:550 liter
Klíma fajtája:Digitális klíma
Tető:Lemeztető
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:999 cm³
Teljesítmény:74 kW, 101 LE
Henger-elrendezés:Soros Álló
Hajtás:Első kerék
Sebességváltó fajtája:Manuális (5 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Okmányok nélkül

Beltér

  • fűthető ülés
  • ülésmagasság állítás
  • középső kartámasz
  • multifunkciós kormánykerék
  • függönylégzsák
  • ISOFIX rendszer
  • kikapcsolható légzsák
  • oldallégzsák
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák
  • hátsó fejtámlák
  • állítható kormány
  • fedélzeti komputer

Műszaki

  • tolatóradar
  • ABS (blokkolásgátló)
  • ASR (kipörgésgátló)
  • ESP (menetstabilizátor)
  • EBD/EBV (elektronikus fékerő-elosztó)
  • guminyomás-ellenőrző rendszer
  • indításgátló (immobiliser)
  • sávváltó asszisztens
  • visszagurulás-gátló
  • fékasszisztens
  • centrálzár
  • tempomat
  • sebességfüggő szervókormány

Kültér

  • pótkerék
  • ködlámpa
  • kanyarkövető fényszóró
  • fényszóró magasságállítás
  • elektromos ablak elöl
  • elektromos ablak hátul
  • elektromos tükör
  • könnyűfém felni
  • színezett üveg

Multimédia / Navigáció

  • rádió
  • bluetooth-os kihangosító
  • USB csatlakozó
  • AUX csatlakozó
  • érintőkijelző

Egyéb információ

  • autóbeszámítás lehetséges
  • garanciális

FIAT TIPO

Értékelés
Hogy tetszett:
3,0
Járművek átlagos kora:
30 év
Átlagos futott km:
220 821 km
Vélemények száma:
131 db


Autónavigátor véleménye

Osztályzat:
1,0

Pozitív: Kedvező vételár, jellemzően kis fogyasztás, már az 1.4 ereje is elég. Jó elnyelőképességű, kényelmes rugózás. Jobb minőség, megbízhatóság és ütközésbiztonság a modellfrissítés után.

Negatív: Zajos motorok, indirekt kormányzás, lötyögős váltó, részben megszokást igénylő kezelőszervek. Gyenge, zajos és problémás 1.7D, nem fogyasztanak többet az erős, de mára nagyrészt széthajtott TD-k. Gyatra kidolgozás.