FORD FOCUS 1.0 EcoBoost. Áfás

Ár, költségek
Vételár:2 682 900 Ft
Vételár EUR:€ 8 010
Egyéb költségek:Regisztrációs adó
Fizetendő magyarországi forgalomba helyezés esetén:2 961 529 Ft
Általános adatok
Évjárat:2013
Állapot:Normál
Kivitel:Ferdehátú
Jármű adatok
Kilométeróra állása:92 621 km
Szállítható szem. száma:5 fő
Ajtók száma:5
Szín:Szürke
Klíma fajtája:Automata klíma
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:998 cm³
Teljesítmény:92 kW, 125 LE
Hajtás:Első kerék
Sebességváltó fajtája:Manuális (6 fokozatú) sebességváltó
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes külföldi okmányokkal

Műszaki

  • tolatóradar
  • szervokormány
  • tempomat

Beltér

  • multifunkciós kormánykerék
  • fedélzeti komputer

Kültér

  • elektromos ablak elöl
  • elektromos ablak hátul
  • elektromos tükör
  • könnyűfém felni

Multimédia / Navigáció

  • rádió

Leírás

- Visszaigényelhető Áfa-s autó. Hétfő–vasárnap, 9:00–21:00 - Közel 800 jó minőségű, ellenőrzött jármű közül választhat. - Minden autón 107 paramétert ellenőrzünk - Garantáltan kiváló piaci árak. - Hosszú próbautak. - A törlesztési időszak akár 84 hónap is lehet. - Kiemelkedően magas lízing jóváhagyási arány. - Ön választhat: zárt vagy nyílt végű lízing. - Telephelyünk a fóti Auchan mellet található - Az autó jelenleg valamelyik külföldi telephelyünkön található. Érdeklődés esetén, megrendelésre szívesen átszállítjuk Önnek magyarországi telephelyünkre. További információkért kérem hívjon.

Egyéb információ

  • autóbeszámítás lehetséges
  • azonnal elvihető
  • garanciális
  • garázsban tartott
  • Magyarországon újonnan üzembe helyezett
  • második tulajdonostól
  • nem dohányzó
  • rendszeresen karbantartott
  • szervizkönyv

FORD FOCUS

Értékelés
Hogy tetszett:
3,0
Járművek átlagos kora:
16 év
Átlagos futott km:
121 839 km
Vélemények száma:
893 db


Autónavigátor véleménye

Osztályzat:
4,5

Pozitív: Kiforrott műszaki tartalom, megbízható konstrukció, jó helykínálat – főleg a kombinál. Kimondottan élvezetes a vezetése a kiváló úttartás, és a jó motorok miatt.

Negatív: Sok futott cégautóként, ezeket érdemes elkerülni. A háromajtósba nehéz hátrajutni, lehetne egyszerűbb is a kombi ülésének lehajtása.