INFINITI G37 Cabrio 3.7 V6 GT Premium (Automata)

Ár, költségek
Vételár:7 990 000 Ft
Vételár EUR:€ 22 143
Általános adatok
Évjárat:2011/6
Állapot:Kitűnő
Kivitel:Cabrio
Jármű adatok
Kilométeróra állása:135 000 km
Szállítható szem. száma:4 fő
Ajtók száma:2
Szín:Fekete (metál)
Kárpit színe (1):Piros
Saját tömeg:1 898 kg
Teljes tömeg:2 315 kg
Csomagtartó:366 liter
Klíma fajtája:Digitális kétzónás klíma
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:3 696 cm³
Teljesítmény:235 kW, 320 LE
Henger-elrendezés:V
Hajtás:Hátsó kerék
Sebességváltó fajtája:Automata (7 fokozatú tiptronic)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2023/2
Abroncs
Nyári gumi méret:245/40 R 19
Hátsó nyári gumi méret:285/30 R 19

Beltér

  • bőr belső
  • dönthető utasülések
  • faberakás
  • memóriás vezetőülés
  • ülésmagasság állítás
  • középső kartámasz
  • üléshűtés/szellőztetés
  • multifunkciós kormánykerék
  • deréktámasz
  • elektromos ülésállítás vezetőoldal
  • elektromos ülésállítás utasoldal
  • függönylégzsák
  • oldallégzsák
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák
  • állítható kormány
  • kormányváltó

Műszaki

  • tolatóradar
  • tolatókamera
  • távolsági fényszóró asszisztens
  • ABS (blokkolásgátló)
  • ESP (menetstabilizátor)
  • APS (parkolóradar)
  • ARD (automatikus távolságtartó)
  • guminyomás-ellenőrző rendszer
  • GPS nyomkövető
  • centrálzár
  • távolságtartó tempomat

Kültér

  • pótkerék
  • elektromosan behajtható külső tükrök
  • kanyarkövető fényszóró
  • bi-xenon fényszóró
  • esőszenzor
  • elektromos ablak elöl
  • elektromos ablak hátul
  • elektromos tükör
  • fűthető tükör
  • könnyűfém felni

Multimédia / Navigáció

  • CD-s autórádió
  • merevlemez
  • 12 hangszóró

Leírás

2011-ben újonnan vásárolt Magyarországon egy kedves Infiniti rajongó úriember egy G37 Convertible-t. (Coupe/Carbió) A létező összes extra bele kérve. Gyönyörű piros memóriás, deréktámaszos, hűthető, fűthető, szellőztetett ülések, hozzá illő fa betétek, motoros kormányállítás, 7sebességes kormányról is kapcsolható automata váltó, kanyarkövető bi-xenon fényszórók, távolságtartó tempomat, 12 hangszórós Bose merevlemezes hangrendszer, fejtámla hangszórókkal, mélyekkel. Nyitott tetővel is gyönyörűen szól, jobb gyári rendszert eddig nem hallottam. 3.7literes V6-os motor karakterisztikája a változó szívó szelep vezérlés (VVEL), és a változó tengely vezérlés miatt nagyon kellemes, gyönyörű egyenletes nyomatékgörbe, 7500-ig emelkedő teljesítménygörbével. A gyári 325lóerő is elég lenne hogy 4 személlyel is kellemesen lehessen túrázgatni, de a tulaj 2012-ben úgy gondolta, egy komolyabb átalakításra behozza hozzánk a Red Sun Service-be. Együtt megálmodtuk, hogyan nézzen ki, milyen teljesítményt és karakterisztikát kapjon az autó. A kicsit konzervatív külsőt egy kicsit egyedibbé, és sportosabbá varázsolta az USA-ból rendelt Body Kit, és Seibon karbon géptető. A sportosabb kinézet és vezetési élmény miatt bekerült egy BC-Racing állítható futómű, Rota 19 felnik, GT-Spec toronymerevítő, Invidia kipufogórendszer teljesen a motortól. Akkor bekerült egy GTM kompresszor szett, aminek a lelke egy Rotrex kompresszor. Ezzel már 450lóerős lett a szépség, a karakterisztika maradt hasonló, mint amilyen volt, szép egyenletesen nő a teljesítmény és a nyomaték leszabályzásig, így nagyon jókat lehet vele autózni szerpentineken is. Ez a teljesítmény nem okoz gondot se a motornak, se a váltónak. Nagyon jó megoldás a motoros keménytető, hisz pár másodperc alatt egy teljesen más autóval lehet autózni. Mindkét formában nagyon különleges a verda. Ilyen biztosan nem jön szembe az úton. 4 személlyel is lehet kabriózni, ami japán autóknál nagyon ritka. Együtt túrázhat a család, de ha úgy alakul, a családfő egyedül is kieresztheti a fáradt gőzt egy jó kis hegyi autózás alkalmával. Mikor készült az autó, beleszerettem, és elhatároztam egyszer az enyém lesz. Ez meg is valósult, de az új műhelyünk miatt kénytelen vagyok eladósorba bocsájtani a fenevadat. Pajzs Védelmi rendszer, és lézerblokkoló is van az autóban. Ha valakinek nem tetszik a motorháztető, vagy a Body Kit, minden sérülésmentes gyári elem, minden gyári alkatrész megvan hozzá, az ár tartalmazza ezeket. Tudom, hogy sokan szeretnék kipróbálni, de erre csak a vételár felmutatása esetén kerülhet sor.

Egyéb információ

  • azonnal elvihető
  • garázsban tartott
  • keveset futott
  • Magyarországon újonnan üzembe helyezett
  • nem dohányzó

Autónavigátor.hu




Katalógus adatok

INFINITI G37 Cabrio 3.7 V6 GT Premium (Automata)
Kategória
Nagykocsi
Szélesség
1 852 mm
Magasság
1 400 mm
Hosszúság
4 660 mm
Tengelytáv
2 850 mm
Üzemanyagtank
80 liter
Fordulási kör átmérője
11 m
Hasznos teher
417 kg
Oktánszám
95
Városi fogyasztás
16,4 l/100km
Országúti fogyasztás
8,3 l/100km
Vegyes fogyasztás
11,4 l/100km
CO2-kibocsátás
272 g/km
Végsebesség
250 km/h
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra
6,4 s