LEXUS GS 300 (Automata) 212 LE 1st generation IGAZI RITKASÁG! Magánszemély

Lexus GS 300
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Ár, költségek
Vételár:1 590 000 Ft
Akciós ár:1 390 000 Ft
Vételár EUR:€ 4 016
Általános adatok
Évjárat:1995/5
Állapot:Megkímélt
Kivitel:Sedan
Alvázszám:Elérhető autó-előélet alvázszám alapján
Jármű adatok
Kilométeróra állása:384 000 km
Szállítható szem. száma:5 fő
Ajtók száma:4
Szín:Zöld
Kárpit színe (1):Bézs
Saját tömeg:1 250 kg
Teljes tömeg:1 750 kg
Klíma fajtája:Automata klíma
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:2 997 cm³
Teljesítmény:156 kW, 212 LE
Henger-elrendezés:Soros
Hajtás:Hátsó kerék
Sebességváltó fajtája:Automata (4 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2022/11
Abroncs
Nyári gumi méret:225/55 R 18
Hátsó nyári gumi méret:225/55 R 18

Beltér

  • full extra

Leírás

IGAZI RITKASÁG ELADÓ! Lexus GS 300 első generációs! 2997 cm3 212 LE full extra! ---------------- ÉPÍTKEZÉS MIATT SÜRGŐSSÉ VÁLT AZ ELADÁSA! NAGYON SAJNÁLJUK, DE MEG KELL VÁLNUNK TŐLE 8 ÉV UTÁN!---------------KISEBB NŐI AUTÓ CSERE ÉRDEKEL------ Sokféle szép és jó autó van. És van az első generációs Lexus GS 300! És itt akár nyugodtan be is fejezhetnénk a további méltatást. A LEXUS már önmagában is a kifinomult LUXUS és a MEGBÍZHATÓSÁG ötvözetének abszolút záloga. Aki ismeri ezt a modellt, annak mindez teljesen egyértelmű. Aki pedig még nem, az bátran nézzen utána, miért olyan jó AUTÓ, a maga legnemesebb értelmében, még így, ennyi idő után is, ez a GS300-as típus. Igazi első generációs ritkaság, mivel ezt a modellt itthon nem is forgalmazták. 5 évesen került Magyarországra. Szép és jó állapotú. Novemberig érvényes műszaki van rajta! Az autó a forgalmi szerint 1995-ös, az alvázszáma alapján azonban 1994 májusi, tehát akár 3 év múlva muzeális (veterán) Nosztalgia III. előminősítés kérhető rá és OT-s rendszámmal járhat. Így akár befektetésnek is kiváló választás lehet. Mindamellett napi használatra is tökéletesen alkalmas. Rendkívüli komfortot és vezetési élményt nyújt! Az ülések motorosan állíthatók, a világ egyik legkényelmesebb üléseivel rendelkezik, hátfájás szinte kizárt, még hosszú út során sem jelentkezik. A 2997 cm3-es benzines motor bivalyerős 212 Le-s, soros 6-os, az automata váltóval párosítva gyakorlatilag elnyűhetetlen. A 90-es évek szuper sportkocsijának a Toyota Supra-nak a motorja, egy az egyben (turbók nélkül). A világ egyik legmegbízhatóbb, legjobb szívó benzines motorja, szakmai vélemények szerint. Az autó, a hiedelmekkel ellentétben, a brutális teljesítmény ellenére sem fogyaszt többet átlagosan, mint cca. 10 liter benzin/100km! Az autó 1999-ben került Magyarországra, 14 évig egy tulajdonosnál volt, és azt követően 8. éve nálam van. 5 évvel ezelőtt átesett egy teljes kaszni felújításon, minden szükséges helyen ki lett lakatolva, le lett alvázvédőzve és az eredeti, gyári színnel azonos teljes, új fényezést kapott. Ezen kívül a 2 első ülés újra lett bőrözve, vadonatúj, gyári minőségű kárpitot kapott. (A hátsó üléssor nem lett felújítva.) Az autón egy szezont futott, vadonatújan vásárolt 18-as Matador Hectorra nyári gumik vannak, 18-as felniken. Meg vannak az eredeti, gyári GS Lexus felnik is (16). Az autóhoz 5 db gyári Lexus felni tartozik, tehát a teljes értékű pótkerék is gyári alu. Az autót az utóbbi időben szinte alig használom, tavaly 5e km-t tettem meg vele mindösszesen. Éppen a kihasználatlansága miatt döntöttünk úgy, hogy bár nagyon szeretjük, de eladásra bocsátjuk. Az autóhoz 3 db kulcsot adok, amelyikből az egyik beépített riasztóházas, távirányítós bicskakulcs. Az autó reálisan - korának megfelelő - 384000 valós km-t futott. A téli pihenője után május elején vettem elő, friss olajjal töltöttük fel, így olajat és szűrőket garantáltan nem kell cserélni rajta. Az autó full extrás: gyári prémium hifi, 10 lemezes CD váltó, motoros antenna finoman hangolt, automata váltó, mely elektronikusan külön Sport fokozatba is átkapcsolható motorosan állítható első ülések, motoros kormány állíthatóság (korát megelőzően az első olyan autó, ami automatikusan kézbe adja a kormányt a gyújtáskulcs elfordításakor, illetve felemelkedik a kormánykerék a kulcs kivétele után, hogy kényelmesebb legyen a ki- és beszállás az első ülésre.) teljes belső bőr kárpitozás az első szekcióban valódi fából készült betétek az elektromos ablakemelők és a váltó körül 4x elektromos ablak, automata klíma, sebességtartó automatika (tempomat) 5xgyári alufelni, stb. Az autót rendszeresen szervizeltem - na persze nem a Reálszisztémánál - prémium minőségű, full szintetikus olaj + Metabond motorvédő adalék + Metabond motortisztító üzemanyag adalék, stb. Minden további, felmerülő kérdésre szívesen válaszolok. Igény esetén további, nagyfelbontású képeket küldök. Mindazáltal kérem, csak komoly gondolkodású érdeklődők hívjanak, akiknek kifinomult ízlése tudja értékelni, ezt a Magyarországon valóban ritkaságszámba menő autótípust! Ár: 1.390.000.- Ft. Az autó megtekinthető családi háznál, Velencén, egyeztetett időpontban. Ha egy igazán különleges, egyedi, ritkaságszámba menő, luxusautót szeretne magáénak tudni, igazán kedvező árfekvésben, hívjon bátran és bizalommal! Nagy Zoltán +36307897461

Egyéb információ

  • azonnal elvihető
  • törzskönyv

LEXUS GS

Értékelés
Hogy tetszett:
4,0
Járművek átlagos kora:
18 év
Átlagos futott km:
144 184 km
Vélemények száma:
29 db


Autónavigátor véleménye

Osztályzat:
4,0

Pozitív: Látványos megjelenés, kiváló motorok (hibrid hajtás is), kényelmes utastér, minőség, presztízs.

Negatív: Magas vételár, drága fenntartás, nagy értékvesztés. A vetélytársakhoz képest szűk utastér.