Leírás
Eladóvá vált Az utolsó szamuráj! Miközben az autóipar kezd átállni az elektromos és hybrid autók gyártására, ezzel elnyomva az autózás kézzel fogható és füllel hallható örömeit, ez az autó megmutatja miben is hisznek az igazi benzinvérűek. Fogjunk egy jó alapot mely műszaki tartalmában és vezethetőségében méltán híres. Nem, sajnos nem az MX5 mert abban nem fér el csak úgy bárki, nem hogy a haverok vagy a család de ha kicsit nagyobbra nőttél te sem, de itt jön szóba az IS200 mely méreténél fogva megfelelő de mégsem nehéz, a váltás érzet hasonló, a futómű tökéletes. Egy baj van vele gyárilag hogy alul motorizált, de ezen lehet segíteni mert a japánok terveztek egy tökéletes V8-as motort, mely maga a legenda. 1UZ motorkódra hallgat a szívó V8-as, 4000 köbcentis, változó szelepvezérlésű erőforrás, ennek a legendáját hosszú lenne elmesélni így a google segít annak aki nem ismerné esetleg. Tehát az alapanyagok adottak a jó recepthez, márcsak össze kell gyúrnunk őket. Van egy könnyű de erős karosszériánk, melyet egy erős V8-as motor mozgat(alu blokk, súlyban könnyebb mint a gyári, és alacsonyabb tömegközéppontot eredményez), egy hatos kézi váltón át és nem utolsó sorban a hátsó kerekekre adja le 400Nm nyomatékát egy sperrdifferenciálművön keresztül. A mese után jöjjön hát a műszaki tartalom. Az autó alól kikerült a komplett futómű és motor, kapott egy teljes alváz és üregvédelmet, a futómű alkatrészek szinterezve lettek, új szilentek, gömbfejek egyéb futómű alkatrészek mindenhol, még a bölcső szilentek is gyárira cserélve. Tein Flex Z állítható magasságú, keménységű lengéscsillapítók. Új kerékagy csapágyak, féktárcsák, betétek, fék porvédő lemezek, EBC fém fékcső, felújított nyergek. Difi átnézve, új szilent ebben is. Kardánkeresztek cserélve, centrírozva. Váltó revíziózva, csapágyazva. Egytömegű lendkerék, rugós szinter kuplunggal új kinyomócsapággyal. Motor revíziózva, friss vezérlés, gyertyák, olaj mindenben cserélve. Injektorok bemérve, tisztítva. Nagy AC pumpa. Új nagy alu vízhűtő, klímahűtő. EMU Black írható motorvezérlő+igényes kábelköteg. Pumpkin 2DIN-es 8 magos androidos fejegység, mely kommunikál a motorvezérlővel. Recaro EVO8 ülések. Kormány újra bőrözve és a váltó szoknya is. Egyedi dupla saválló kipufogó rendszer Xpipe-al, Magnaflow dobokkal. Padon mérve az autó 280LE, mérési lappal. Japan racing JR11 17-es felni Michelin Pilot Sport 4 gumikkal+TTE felni szetten Continental téli gumik. Az autó frissen polírozva és kerámiázva hogy tartósan szép is maradjon. Kérésre további képeket tudok küldeni, de akit tényleg érdekel úgyis eljön megnézni. A motorcsere forgalmiban is bejegyzett! Hivatalosan használható közúton! Bármi kimaradt volna vagy kérdés merülne fel, keress bizalommal.