MITSUBISHI OUTLANDER 2.2 DI-D Intense Plus

Ár, költségek
Vételár:2 690 000 Ft
Vételár EUR:€ 7 447
Általános adatok
Évjárat:2008
Állapot:Újszerű
Kivitel:Városi terepjáró (crossover)
Jármű adatok
Kilométeróra állása:185 000 km
Szállítható szem. száma:7 fő
Ajtók száma:5
Szín:Fekete (metál)
Kárpit színe (1):Bézs
Saját tömeg:1 735 kg
Teljes tömeg:2 410 kg
Csomagtartó:541 liter
Klíma fajtája:Digitális klíma
Tető:Motoros napfénytető
Motor adatok
Üzemanyag:Dízel
Hengerűrtartalom:2 179 cm³
Teljesítmény:115 kW, 156 LE
Henger-elrendezés:Soros
Hajtás:Összkerék
Sebességváltó fajtája:Manuális (6 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2022/9
Abroncs
Nyári gumi méret:225/55 R 18
Téli gumi méret:225/55 R 18

Beltér

  • állítható hátsó ülések
  • bőr belső
  • full extra
  • fűthető ülés
  • ülésmagasság állítás
  • középső kartámasz
  • hűthető kesztyűtartó
  • multifunkciós kormánykerék
  • elektromos ülésállítás vezetőoldal
  • függönylégzsák
  • hátsó oldal légzsák
  • kikapcsolható légzsák
  • oldallégzsák
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák
  • sebességváltó zár
  • hátsó fejtámlák
  • állítható kormány
  • fedélzeti komputer

Kültér

  • pótkerék
  • ködlámpa
  • bi-xenon fényszóró
  • esőszenzor
  • fényszóró magasságállítás
  • fényszórómosó
  • elektromos ablak elöl
  • elektromos ablak hátul
  • elektromos tükör
  • könnyűfém felni
  • színezett üveg
  • defektjavító készlet
  • tolótető (napfénytető)

Műszaki

  • tolatókamera
  • ABS (blokkolásgátló)
  • ASR (kipörgésgátló)
  • ESP (menetstabilizátor)
  • EDS (elektronikus differenciálzár)
  • guminyomás-ellenőrző rendszer
  • indításgátló (immobiliser)
  • centrálzár
  • riasztó
  • szervokormány
  • tempomat
  • részecskeszűrő
  • kulcsnélküli indítás

Multimédia / Navigáció

  • rádió
  • CD-s autórádió
  • DVD
  • merevlemez
  • GPS (navigáció)
  • bluetooth-os kihangosító
  • AUX csatlakozó
  • MP3 lejátszás
  • érintőkijelző
  • gyári erősítő
  • 6 hangszóró
  • mélynyomó
  • autótelefon

Leírás

Eladó a szemem fénye! Az autó egy terminátor. Amikor megindul érezni, hogy elhúzza a házat, ha akarja az ember, a kipörgésgátló alig bír vele. Alapból első kerekes, elektronikusan kapcsolható 4 kerék (elöl 40%, hátul 60%), diffi zár is. A futása bolond biztos: 5-10 centi friss hó autópályán 140-nel nem gond! (Kivéve, mikor még bolondabb vagy - mert, ha tudod használni a rendőrkanyart is tudja a gép!). Az autóba a gyártás évében mindent beleraktak, amit tudtak. Japánban készült a vas! Az autót magamnak csináltam, hosszú távra és örökké, az élet mégis úgy hozta, hogy el kell adnom. Eleve nem szorult rá, de mániám miatt a következő dolgok lettek rajta megcsinálva a teljesség igényével: 2018: kettőstömegű csere (120 ezernél kell). 2019: első teleszkóp csere, 4 rugó csere (2019-ig márka szervizben szervizelt), alvázvédelem, festésjavítás, új 40GB-os winchester, 2017-es navi (az utolsó elérhető frissítés). 2020: szimeringek, tömítések csere, vezérlés csere (164e km-nél - vezérlés cserét 240e km-nél kellene amúgy ennél), váltó felújítás (172e km, ez típushiba, hallottam valami zajt, nem vártam meg a gondot, szétszedettem - eredeti japán alkatrészekkel pótoltuk, azt ami nem tetszett), fényszóró polír-fóliázás, EGR szelep-részecskeszűrő hibátlan. Kavics miatt szélvédő csere. Az összes folyadék (difi olaj, váltóolaj, hűtőfolyadék, fékfolyadék, stb.) cserélve szeptemberben. Első féktárcsák és az összes fékbetét cserélve szeptemberben. A kijelzőn koncertfelvételt is lehet nézni, vagy a tolatókamera képét. Az audió hangzása brutál jó. Az autón vadi új, 18'-os Toyo téli gumi van. Amivel még adósa vagyok az Ezeréves Sólyomnak: bőr részek festése - sehol nem szakadt, na de mégis szebb legyen. A felnit előttem padkázták, esztétikai hiba, az autó gyönyörűen fut. Amivel nem tudok mit kezdeni: a műszerfal teteje, eleje karcos. Nem én voltam, a légzsákok miatt nem nyúltam hozzá. Rendszámot nem takarok le, nyugodtan utána lehet nézni. Cégek használták menőző mutatkozó autónak előttem, rendbe raktam magamnak, de sajnos el kell adnom. Minden flottul működik, nem kell jó sokáig hozzányúlni!

Egyéb információ

  • azonnal elvihető
  • Magyarországon újonnan üzembe helyezett
  • nem dohányzó
  • rendszeresen karbantartott
  • szervizkönyv
  • törzskönyv

MITSUBISHI OUTLANDER

Értékelés
Hogy tetszett:
3,0
Járművek átlagos kora:
14 év
Átlagos futott km:
86 716 km
Vélemények száma:
14 db


Autónavigátor véleménye

Osztályzat:
4,0

Pozitív: Stílusos megjelenés, tágas és jól variálható utastér, erős és takarékos dízelmotorok.

Negatív: A benzines szomjas, komor hangulatú a belső tér, magas a vételár, és csak 4x4 hajtással létezik. A kétliteres VW dízel nagyon hangos.



Katalógus adatok

MITSUBISHI Outlander 2.2 DI-D Intense Plus
Kategória
Középkategória
Szélesség
1 800 mm
Magasság
1 720 mm
Hosszúság
4 640 mm
Tengelytáv
2 670 mm
Üzemanyagtank
60 liter
Hasznos teher
675 kg
Városi fogyasztás
9,6 l/100km
Országúti fogyasztás
6 l/100km
Vegyes fogyasztás
7,3 l/100km
CO2-kibocsátás
194 g/km
Végsebesség
200 km/h
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra
9,9 s