NISSAN 370 Z Infiniti G37 Convertible GTM Kompreszor 450LE

Ár, költségek
Vételár:7 990 000 Ft
Vételár EUR:€ 22 143
Általános adatok
Évjárat:2011/6
Állapot:Kitűnő
Kivitel:Cabrio
Jármű adatok
Kilométeróra állása:135 000 km
Szín:Fekete
Klíma fajtája:Digitális kétzónás klíma
Tető:Nyitható keménytető
Motor adatok
Henger-elrendezés:V
Hajtás:Hátsó kerék
Sebességváltó fajtája:Automata (7 fokozatú tiptronic)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2023/2

Beltér

  • bőr belső
  • full extra
  • memóriás vezetőülés
  • ülésmagasság állítás
  • fűthető kormány
  • deréktámasz
  • elektromos ülésállítás vezetőoldal
  • elektromos ülésállítás utasoldal
  • függönylégzsák
  • hátsó oldal légzsák
  • kikapcsolható légzsák
  • oldallégzsák
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák
  • térdlégzsák
  • állítható kormány

Műszaki

  • tolatóradar
  • tolatókamera
  • távolsági fényszóró asszisztens
  • ESP (menetstabilizátor)
  • kulcsnélküli indítás
  • sportfutómű
  • távolságtartó tempomat

Kültér

  • fűthető szélvédő
  • elektromosan behajtható külső tükrök
  • bi-xenon fényszóró
  • esőszenzor
  • gyalogos légzsák
  • elektromos ablak elöl
  • elektromos ablak hátul
  • elektromos tükör
  • fűthető tükör

Multimédia / Navigáció

  • merevlemez
  • GPS (navigáció)
  • 12 hangszóró
  • mélynyomó
  • HIFI

Leírás

Nem 370Z igaz, hanem a 370Z alapokon épült luxus Coupe, Carbrió. Sokkal jobban felszerelt, mint bármely 370Z, és 4 személyes. 2011-ben újonnan vásárolt Magyarországon egy kedves Infiniti rajongó úriember egy G37 Convertible-t. A létező összes extra bele kérve. Gyönyörű piros memóriás, deréktámaszos, hűthető, fűthető, szellőztetett ülések, hozzá illő fa betétek, motoros kormányállítás, 7sebességes kormányról is kapcsolható automata váltó, kanyarkövető bi-xenon fényszórók, távolságtartó tempomat, 12 hangszórós Bose merevlemezes hangrendszer, fejtámla hangszórókkal, mélyekkel. Nyitott tetővel is gyönyörűen szól, jobb gyári rendszert eddig nem hallottam. VQ37VHR 3.7literes V6-os motor karakterisztikája a változó szívó szelep vezérlés (VVEL), és a változó tengely vezérlés miatt nagyon kellemes, gyönyörű egyenletes nyomatékgörbe, 7500-ig emelkedő teljesítménygörbével. A gyári 325lóerő is elég lenne hogy 4 személlyel is kellemes lehessen túrázgatni, de a tulaj 2012-ben úgy gondolta, egy komolyabb átalakításra behozza hozzánk a Red Sun Service-be. Együtt megálmodtuk, hogyan nézzen ki, milyen teljesítményt és karakterisztikát kapjon az autó. A kicsit konzervatív külsőt egy kicsit egyedibbé, és sportosabbá varázsolta az USA-ból rendelt Body Kit, és Seibon karbon géptető. A sportosabb kinézet és vezetési élmény miatt bekerült egy BC-Racing állítható futómű, Rota 19 felnik, GT-Spec toronymerevítő, Invidia kipufogórendszer teljesen a motortól. Akkor bekerült egy GTM kompresszor szett, aminek a lelke egy Rotrex kompresszor. Ezzel már 450lóerős lett a szépség, a karakterisztika maradt hasonló, mint amilyen volt, szép egyenletesen nő a teljesítmény és a nyomaték leszabályzásig, így nagyon jókat lehet vele autózni szerpentineken is. Ez a teljesítmény nem okoz gondot se a motornak, se a váltónak. Nagyon jó megoldás a motoros keménytető, hisz pár másodperc alatt egy teljesen már autóval lehet autózni. Mindkét formában nagyon különleges a verda. Ilyen biztosan nem jön szembe az úton. 4 személlyel is lehet kabriózni, ami japán autóknál nagyon ritka. Együtt túrázhat a család, de ha úgy alakul, a családfő egyedül is kieresztheti a fáradt gőzt egy jó kis hegyi autózás alkalmával. Mikor készült az autó, beleszerettem, és elhatároztam egyszer az enyém lesz. Ez meg is valósult, de az új műhelyünk miatt kénytelen vagyok eladósorba bocsájtani a fenevadat. Pajzs Védelmi rendszer, és lézerblokkoló is van az autóban. Tudom, hogy sokan szeretnék kipróbálni, de erre csak a vételár felmutatása esetén kerülhet sor.

Egyéb információ

  • Magyarországon újonnan üzembe helyezett

NISSAN 370 Z

Értékelés
Hogy tetszett:
5,0
Járművek átlagos kora:
12 év
Átlagos futott km:
100 km
Vélemények száma:
1 db


Autónavigátor véleménye

Osztályzat:
4,0

Pozitív: Nagyon egyedi és szerethető forma, elöl tágas, barátságos utastér, jó variálhatóság, kedvező fogyasztás, komfortos futómű, jó kilátás, megbízhatóság.

Negatív: Kis csomagtér, kényelmetlen, rövid ülőlapú székek, hátul kevés a hely, a korai évjáratoknál összeszerelési hibák, kényes Renault-dízel.