NISSAN LEAF ZE0 Gen1 RHD

Ár, költségek
Vételár:2 300 000 Ft
Vételár EUR:€ 6 300
Általános adatok
Évjárat:2012/9
Állapot:Normál
Kivitel:Ferdehátú
Alvázszám:Elérhető autó-előélet alvázszám alapján
Jármű adatok
Kilométeróra állása:70 000 km
Szállítható szem. száma:5 fő
Ajtók száma:5
Szín:Világoskék (metál)
Kárpit színe (1):Bézs
Saját tömeg:1 612 kg
Teljes tömeg:1 965 kg
Klíma fajtája:Digitális klíma
Tető:Lemeztető
Motor adatok
Üzemanyag:Elektromos
Teljesítmény:80 kW, 109 LE
Hajtás:Első kerék
Sebességváltó fajtája:Fokozatmentes automata
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2022/6
Abroncs
Nyári gumi méret:205/55 R 16
Téli gumi méret:205/55 R 16

Beltér

  • ülésmagasság állítás
  • állófűtés
  • álló helyzeti klíma
  • függönylégzsák
  • ISOFIX rendszer
  • kikapcsolható légzsák
  • oldallégzsák
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák
  • hátsó fejtámlák
  • állítható kormány
  • fedélzeti komputer

Műszaki

  • tolatókamera
  • ABS (blokkolásgátló)
  • ASR (kipörgésgátló)
  • ESP (menetstabilizátor)
  • indításgátló (immobiliser)
  • visszagurulás-gátló
  • centrálzár
  • szervokormány
  • tempomat
  • kulcsnélküli indítás

Kültér

  • ködlámpa
  • esőszenzor
  • LED fényszóró
  • kiegészítő fényszóró
  • elektromos ablak elöl
  • elektromos ablak hátul
  • elektromos tükör
  • fűthető tükör
  • könnyűfém felni
  • színezett üveg
  • defektjavító készlet

Multimédia / Navigáció

  • rádió
  • CD-s autórádió
  • GPS (navigáció)
  • bluetooth-os kihangosító
  • USB csatlakozó
  • AUX csatlakozó
  • MP3 lejátszás
  • érintőkijelző
  • 2 DIN

Leírás

Eladóvá vált feleségem első villanyautója, ami egyben első autója is. 2012-es, azaz Gen1-es, 70ezer km-rel. Felszereltségileg valahol a Tekna és Acenta között, LED fényszóró, tolatókamera, Bluetooth-os telefon kihangosító, világos bézs belső, 4x elektromos ablak, tempomat, USB, álló hűtés-fűtés a lényegesebb extrák közül. Akkumulátor: 8 pálca, 63%, Leafspy csatolva, hatótáv nyáron kb. 90-100km, télen 70-80km. Chademo plusz Type1 csatlakozó, 3.6 kW-os fedélzeti töltő, EVSE + utcai gyorstöltő kábel (type1/type2) jár hozzá. Utcai gyors töltőről 3, 5-4 óra, otthoni EVSE-ről 7 óra a teljes feltöltés. Második autóként használtuk, többnyire városban rövidebb utakra (habár elmúlt hónapban ez lett a fő autónk) kihasználva a Gen1-es Leafek egyik nagy előnyét a 80%-ig töltési opciót. Igyekeztünk legfeljebb 30-40%ig meríteni és hetente, 2 hetente 1x töltjük 100%-ra. 2020 tavaszán hajtóműolaj és fékfolyadék cseréje megtörtént. Jobb első és hátsó kerékjárat valamit küszöb üreg és alváz védelemmel ellátva. 2015 ben került be a jármű az országba Angliából sérülten és lett gyári alkatrészekkel helyre állítva (eleje és jobb oldala volt érintett) az autó nem hibátlan. Bal axiál csere érett+futómű beállítás, első lökhárítón parkolási sérülés, apróbb horzsolás a hátsó lökhárítón, sofőr oldali övfeszítő patron nem működik. Téli-nyári gumi alufelniken 205/55R16. Megtekinthető a XXII kerületben a Camponához közel, valamint előre egyeztetett időpontban Érden.

Egyéb információ

  • hölgy tulajdonostól
  • jobbkormányos
  • nem dohányzó
  • rendszeresen karbantartott
  • törzskönyv

Autónavigátor.hu



Autónavigátor véleménye

Osztályzat:

Pozitív: Emissziómentes, csendes, a rövid távú használatra sem kényes üzem, ötüléses, négy felnőttnek elegendő méretű utastér, bizonyított megbízhatóság.

Negatív: A 2013 előtti modellekben korlátozottabb csomagtérméret, az ígérttől elmaradó hatótáv, mivel az akkumulátornak nincs hűtése, nyáron igen jelentős hőt termel az utastér felé is.