OPEL ASTRA G Cabrio 2.2 16V kompresszoros különlegesség (már jó a telefonszám...)

OPEL ASTRA G Cabrio 2.2 16V kompresszoros különlegesség (már jó a telefonszám...)
Ár, költségek
Vételár:790 000 Ft
Vételár EUR:€ 2 211
Általános adatok
Évjárat:2005/6
Állapot:Megkímélt
Kivitel:Cabrio
Alvázszám:Elérhető autó-előélet alvázszám alapján
Jármű adatok
Kilométeróra állása:188 908 km
Szállítható szem. száma:4 fő
Ajtók száma:2
Szín:Fekete
Kárpit színe (1):Piros
Kárpit színe (2):Fekete
Saját tömeg:1 318 kg
Teljes tömeg:1 765 kg
Csomagtartó:330 liter
Klíma fajtája:Automata klíma
Tető:Vászontető
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:2 198 cm³
Henger-elrendezés:Soros
Hajtás:Első kerék
Sebességváltó fajtája:Manuális (5 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Abroncs
Nyári gumi méret:215/40 R 17

Leírás

Az autóról: Linea Rossa limitált kivitiel, 6 éve van nálam, az előző tulaj magának hozta be. A kaszni nem rozsdás, szép, a beltér szép, megkímélt. Nálam temperált garázsban állt, nagyon keveset mentem vele, mert második/harmadik autó. A lenti hibalistát leszámítva minden működik rajta. Tavalyi új nyári gumik vannak rajta, pár ezer lehet bennük. Bilstein B6 teleszkópok vannak benne (sárga), a rugók gyáriak. Az autót nem hanyagoltuk el és rendszeresen szervizeltük, ha szükséges volt. A motor miatt kevláros kuplung került bele, ami kiválóan működik. A motorról: Az Egyesült Államokban a GM-nek Chevy Cobalt és Ion Redline néven létezik a 2.2 ecotec motorhoz hasonló, de kompresszoros változata. Ennek az Eaton M62-es kompresszora került rá, mert passzol a szívócsonk is, illetve az ékszíj is jó helyen van, így relative könnyű átalakítani. Ahogyan Cobalton és a Redline-on, ebben is van vizes intercooler. Az átalakításhoz persze rengeteg egyéb apróságot meg kell oldani, de relative bevett dolognak számít az Opel Speedster tulajok körében (keress rá). A gyári vezérműtengellyel ezzel a kompresszorral max 250 lóerő érhető el. Az enyém kevesebb, mert gyári leömlő van rajta, és a katalizátor is bent van. A kompresszorról: Ha ezt nézed bizonyára tudod: a kompresszor a turbóhoz képest egyszerűbb és igénytelenebb szerkezet, nem jellemző, hogy gond van vele. Ebben 80ezer kilométer volt, amikor megvettem, a fogaskerék oldalát ellátuk egy felújítókittel, bár semmi baja nem volt. Előnye még, hogy nincs turbólyuk, és nagyon alacsonyról egészen 7000-ig folyamatosan húz. Persze kevésbé gazdaságos, mint a turbó, bár ha az ember normálisan használja, gyakorlatilag ugyanannyit eszik mint a széria ecotec. Brutális nyígó hangja van, de csak akkor ha tapossa az ember, egyébként csendben van. A szoftverről: Az autóban egy szabadon programozható szoftver van, amellyel bármilyen paramétert (akár menet közben is!) meg lehet változtatni (Obdtuner). Elég komoly cucc, van öntanuló módja, tud nyomatékgörbét rajzolni, stb. Ez elengedhetetlen egy tuningautó normális beállításához, illetve, ha változtatsz rajta, hozzá tudod hangolni. Mindezekkel együtt működik a tempomat, és minden olyan dolog ami motor és a külső rendszerek kommunikációjától függ, és nem gyári vezérlő esetében nem mindig így van. Hibalista: - néha cseppeg az olaj, valszeg a nívópálcánál - a tetőnek néha kézzel segíteni kell - a belső keringetés motorját egyszer már újra cseréltük, megint elromlott. - jobb oldali tükör ezüst (beakadtam a garázsajtóba és ilyet találtam.) - a kompresszort hajtó ékszíj egyik feszítője néha nyikog Az árképzésről: A kompresszor az ebayen (amerikában kupac alkatrész.): 200e Az OBDtuner SW: 300e (875 EUR volt konkrétan) Injektorok, hűtő az intercoolernek és jópár egyéb alkatrész: 200e Munkát, utánajárást nem írom. Ha ilyet szeretnél, akkor ennél csak sokkal drágábban jössz ki.

Elérhetőségek

OPEL ASTRA G

Értékelés
Hogy tetszett:
3,0
Járművek átlagos kora:
19 év
Átlagos futott km:
126 550 km
Vélemények száma:
986 db


Autónavigátor véleménye

Osztályzat:
4,0

Pozitív: Megbízható, gazdaságos, könnyen fenntartható autó. Sokféle karosszéria, és széles motorválaszték. Reális ár/érték arány.

Negatív: Sok jó tulajdonsága ellenére elég szürke, unalmas összképet fest. Kedvelt cégautó volt, ezért figyelni kell, nehogy belefussunk egy lestrapált példányba.



Katalógus adatok

OPEL Astra Cabrio 2.2 16V
Kategória
Alsó középkategória
Szélesség
1 709 mm
Magasság
1 390 mm
Hosszúság
4 267 mm
Tengelytáv
2 606 mm
Üzemanyagtank
52 liter
Fordulási kör átmérője
11 m
Hasznos teher
447 kg
Oktánszám
95
Városi fogyasztás
12,3 l/100km
Országúti fogyasztás
6,6 l/100km
Vegyes fogyasztás
8,7 l/100km
CO2-kibocsátás
204 g/km
Végsebesség
216 km/h
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra
9,5 s