PEUGEOT 206 1.1 XR

A képen nem látszik, de az autó tetejét kicsit kiszívta a nap
A képen nem látszik, de az autó tetejét kicsit kiszívta a nap
A vadonat új elülső rész
A vadonat új elülső rész
Az ülőgarnitúra kissé kopott
Az ülőgarnitúra kissé kopott
A sebváltó most lett cserélve
A sebváltó most lett cserélve
Ár, költségek
Vételár:499 999 Ft
Vételár EUR:€ 1 487
Általános adatok
Évjárat:1999/5
Állapot:Kitűnő
Kivitel:Ferdehátú
Alvázszám:VF32AHFZE40319166
Jármű adatok
Kilométeróra állása:115 000 km
Szállítható szem. száma:5 fő
Ajtók száma:5
Szín:Piros
Kárpit színe (1):Kék
Saját tömeg:910 kg
Teljes tömeg:1 405 kg
Csomagtartó:245 liter
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:1 124 cm³
Teljesítmény:44 kW, 60 LE
Henger-elrendezés:Soros
Hajtás:Első kerék
Sebességváltó fajtája:Manuális (5 fokozatú) sebességváltó
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2021/8
Abroncs
Nyári gumi méret:165/70 R 13

Beltér

  • állófűtés
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák
  • állítható kormány

Kültér

  • pótkerék
  • elektromos ablak elöl
  • vonóhorog

Műszaki

  • centrálzár
  • riasztó
  • szervokormány

Multimédia / Navigáció

  • AUX csatlakozó

Leírás

Kedves érdeklődő! Az élet úgy hozta, hogy munka miatt nagyobb autóra kellett váltanom, így meg kell válnom első, szeretett kisautómtól, a kis piros Ferraritól. A csodaszekér első tulajdonosa egy budapesti ügyvédnő volt, aki sokáig garázsban tartotta (és rendszeresen szervizeltette) az autót, így habár korban már fiatal felnőttnek számít, de kilóméterben nem futott sokat az autó. Jómagam 2016 nyarán, frissjogsisként szelhettem vele először az utakat. Csodálatos együtt töltött 3 és fél évünk alatt durván 20.000 kilómétert tettünk meg együtt, azonban most útjaink elválnak. Mit kell tudni az autóról? Jó lelkű, hálás autó. Többnyire városon belül használtam, de megjártam vele több távoli várost is párszor. Soha nem hagyott cserben. Rendszeresen szervizeltem, 2 éve volt benne vezérműszíj és vízpumpa stb. cse - re, a motorolaj és a szűrő is rendszeresen cse - rélve voltak. Fékek, gomba (legyen az akármi is) és egyéb apróbb alkatrészek is mind cse - rélve lettek rajta az elmúlt pár évben. Kb. 2 éve egy kisebb koccanás során kicsit megtörte az orrát a lelkem (régi ötös, zuhogó eső, satu előttem.), de nem hagyhattam úgy, ezért mondhatni a hajótat teljesen megújult (új motorháztető, első lámpák, lökhárító és úgy az ilyen kozmetikai dolgok, amik az autó orránál vannak). Rendkívül hálás, ha az ember foglalkozik vele, zseniálisan megy és úgy szeli az utakat, mint nagyanyáink kése a vajat, amit egy végigjátszott délután után rendszerint a Gyerekek, uzsonna! harci kiáltás követett. Nála a harci kiáltás a kulcs elfordítása utáni szimfónia, amelyet a benne tomboló 60 lóerős 1.1-es motor játszik. Az ember először azt gondolná, hogy hát mit tud egy ilyen motor. én azt mondom, hogy nem tudja amíg nem próbálta. A váltót a legkisebb prímszámú sebességbe rakva és a gázra lépve az embernek olyan érzése támad, mintha egy igazi Ferrariban ülne, feltéve, ha ténylegesen nem ült még Ferrariban, mint én (de biztos vagyok benne, hogy az érzés ugyanilyen). Hosszasan tudnék még mesélni a hűséges paripámmal átélt kalandokról, azonban ennek inkább egy novellában lenne a helye, semmint itt. Fun fact: 2017-ben rendeztek Kecskeméten egy francia autós találkozót. Agyon tuningolt renaultok, peugeotok, süllyesztett óriás kipufogós, chipelt szörnyek meg minden, ami kell. Versenyszám: a leghangosabb benzines francia autó. Utolsó versenyző: Peugeot 206 xr 1.1 60 lóerő, semmi tuning (igen ezek vagyunk mi). Közönség: röhög. Kispiros: sebesség -be, kuplung-le, gáz-le. Közönség: állak le, vállak fel. Győzelem. Az akkor kapott plakett a mai napig megvan, igazi büszkeségként őrzöm a kesztyűtartóban. Plusz infó: a jelenleg fentlévő téligumi az utolsókat rúgja, még ezt e hideg szezont kibírja, de a későbbiekben nyári és télicipő is kell mind a négy lábára. A karosszériába, alapvetően majdnem hibátlan. A tetőbe ugyan kicsit belekóstolt a nap, ezt már a következő lovas dolga lesz megoldani. Nemrég szereltem be egy menő pioneer fejegységet (bár sajnos csak az AUX-ot viszi). Szerető és törődő gazda dukál neki, ha ezek alapján megtetszett bátran hívj!

Egyéb információ

  • azonnal elvihető
  • frissen szervizelt
  • keveset futott
  • második tulajdonostól
  • nem dohányzó
  • rendszeresen karbantartott

PEUGEOT 206

Értékelés
Hogy tetszett:
3,0
Járművek átlagos kora:
17 év
Átlagos futott km:
119 887 km
Vélemények száma:
502 db


Autónavigátor véleménye

Osztályzat:
3,0

Pozitív: Mutatós karosszéria, stabil, és kényelmes futómű, széles motorválaszték, kulturált erőforrások, praktikus kombi (SW) és kabrió (CC) is van belőle.

Negatív: Rossz vezetői üléshelyzet, problémás korai évjáratok, hátul csak átlagos helykínálat, megbízhatatlan elektronika, pontatlan sebességváltó.



Katalógus adatok

PEUGEOT 206 1.1 XR
Kategória
Kisautók
Szélesség
1 670 mm
Magasság
1 426 mm
Hosszúság
3 822 mm
Tengelytáv
2 440 mm
Üzemanyagtank
50 liter
Hasznos teher
495 kg
Oktánszám
95
Városi fogyasztás
8,2 l/100km
Országúti fogyasztás
5 l/100km
Vegyes fogyasztás
6,2 l/100km
CO2-kibocsátás
146 g/km
Végsebesség
158 km/h
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra
15,2 s