SKODA KODIAQ 2.0 TDI. Style. automata

Ár, költségek
Vételár:11 840 300 Ft
Vételár EUR:€ 35 594
Egyéb költségek:Regisztrációs adó
Fizetendő magyarországi forgalomba helyezés esetén:13 425 729 Ft
Általános adatok
Évjárat:2019
Állapot:Normál
Kivitel:Városi terepjáró (crossover)
Jármű adatok
Kilométeróra állása:8 km
Szállítható szem. száma:5 fő
Ajtók száma:5
Szín:Kék
Klíma fajtája:Automata klíma
Motor adatok
Üzemanyag:Dízel
Hengerűrtartalom:1 968 cm³
Teljesítmény:110 kW, 150 LE
Hajtás:Összkerék
Sebességváltó fajtája:Automata (7 fokozatú) sebességváltó
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes külföldi okmányokkal

Beltér

  • fűthető ülés
  • memóriás vezetőülés
  • multifunkciós kormánykerék
  • fedélzeti komputer

Kültér

  • elektromos ablak elöl
  • elektromos ablak hátul
  • elektromos tükör
  • könnyűfém felni
  • színezett üveg

Műszaki

  • riasztó
  • szervokormány

Multimédia / Navigáció

  • rádió
  • GPS (navigáció)
  • bluetooth-os kihangosító

Leírás

- Visszaigényelhető Áfa-s autó. Hétfő–vasárnap, 9:00–21:00 - Közel 800 jó minőségű, ellenőrzött jármű közül választhat. - Minden autón 107 paramétert ellenőrzünk - Garantáltan kiváló piaci árak. - Hosszú próbautak. - A törlesztési időszak akár 84 hónap is lehet. - Kiemelkedően magas lízing jóváhagyási arány. - Ön választhat: zárt vagy nyílt végű lízing. - Telephelyünk a fóti Auchan mellet található - Az autó jelenleg valamelyik külföldi telephelyünkön található. Érdeklődés esetén, megrendelésre szívesen átszállítjuk Önnek magyarországi telephelyünkre. További információkért kérem hívjon.

Egyéb információ

  • autóbeszámítás lehetséges
  • azonnal elvihető
  • frissen szervizelt
  • keveset futott
  • Magyarországon újonnan üzembe helyezett
  • második tulajdonostól
  • rendszeresen karbantartott
  • szervizkönyv

Autónavigátor.hu



Autónavigátor véleménye

Osztályzat:
4,0

Pozitív: Sokféle karosszéria- és motorváltozat, jó minőség, tágas utastér, kényelmes és stabil futómű.

Negatív: Kemény műanyagok, elavult és zajos OHV-vezérlésű 1,4-es, rossz a kilátás hátra a vaskos C-oszlop miatt.