VOLKSWAGEN GOLF II 1.3 (C) IGAZI IDŐUTAZÁS. FELÚJÍTVA!

Az autóról több tucat képet talál telefonszám alatti honlapunkon!Nézze meg,érdemes!
Az autóról több tucat képet talál telefonszám alatti honlapunkon!Nézze meg,érdemes!
Korát hazudtoló esztétikai ,és műszaki állapotban!
Korát hazudtoló esztétikai ,és műszaki állapotban!
Az autóról több tucat képet talál telefonszám alatti honlapunkon!Nézze meg,érdemes!
Az autóról több tucat képet talál telefonszám alatti honlapunkon!Nézze meg,érdemes!
Honlapunkon a www.bajocar.hu oldalon több képet talál az autóról!
Honlapunkon a www.bajocar.hu oldalon több képet talál az autóról!
Az autóról több tucat képet talál telefonszám alatti honlapunkon!Nézze meg,érdemes!
Az autóról több tucat képet talál telefonszám alatti honlapunkon!Nézze meg,érdemes!
Honlapunkon a www.bajocar.hu oldalon több képet talál az autóról!
Honlapunkon a www.bajocar.hu oldalon több képet talál az autóról!
Az autóról több tucat képet talál telefonszám alatti honlapunkon!Nézze meg,érdemes!
Az autóról több tucat képet talál telefonszám alatti honlapunkon!Nézze meg,érdemes!
Honlapunkon a www.bajocar.hu oldalon több képet talál az autóról!
Honlapunkon a www.bajocar.hu oldalon több képet talál az autóról!
Az autóról több tucat képet talál telefonszám alatti honlapunkon!Nézze meg,érdemes!
Az autóról több tucat képet talál telefonszám alatti honlapunkon!Nézze meg,érdemes!
Honlapunkon a www.bajocar.hu oldalon több képet talál az autóról!
Honlapunkon a www.bajocar.hu oldalon több képet talál az autóról!
Az autóról több tucat képet talál telefonszám alatti honlapunkon!Nézze meg,érdemes!
Az autóról több tucat képet talál telefonszám alatti honlapunkon!Nézze meg,érdemes!
Honlapunkon a www.bajocar.hu oldalon több képet talál az autóról!
Honlapunkon a www.bajocar.hu oldalon több képet talál az autóról!
Ár, költségek
Vételár:650 000 Ft
Vételár EUR:€ 1 981
Általános adatok
Évjárat:1984 (30 évnél öregebb)
Állapot:Kitűnő
Kivitel:Ferdehátú
Jármű adatok
Kilométeróra állása:18 148 km
Szállítható szem. száma:5 fő
Ajtók száma:3
Szín:Ezüst (metál)
Kárpit színe (1):Világosszürke
Saját tömeg:850 kg
Teljes tömeg:1 360 kg
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:1 272 cm³
Teljesítmény:40 kW, 54 LE
Henger-elrendezés:Soros
Hajtás:Első kerék
Sebességváltó fajtája:Manuális (4 fokozatú) sebességváltó
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2020/11
Abroncs
Nyári gumi méret:155/82 R 13

Multimédia / Navigáció

  • rádiós magnó
  • 2 hangszóró

Leírás

1984-ben látta meg a napvilágot, gazdái nagyon megvigyázták', utolsó tulaja pedig alkatrész kereskedőként nagyon gatyába rázta. Adott neki 4 új lengéscsillapítót, 4 új gumit, előre új tárcsát betétekkel, hátra új fékdobot munkahengerekkel, betétekkel, vezérlés szettet, olajakat szűrőket, rendbe rakatta, lefényeztette a zavaró hibákat, kapott körbe új lámpákat, lökhárítókat, hűtőrácsot, stb. ! Abszolúte hobbi autóként használva végig garázsban tartott! Nyilván nem az anyagi haszonszerzés motiválta, hiszen elköltötte rá az autó értékét még egyszer, hanem az, hogy újra élje a gyermekkorát, elvigye fagyizni a családot vasárnap, és közben nosztalgiázzon egyet. 2020 novemberig vizsgával, sok tartalék ÚJ alkatrésszel, tiszta, rendezett okmányokkal várja, hogy neked ebből az időutazásból csak a móka legyen meg, a munka, és a bosszankodás nem. Az autó beltere újszerű, kalaptartó vágatlan, műszerfal nincs kifúrkodva, 35. évet betöltötte. Ui: sem kedvem, sem időm nincs levelezni, ha a leírtakon kívül infóval szolgálhatok, azt hétköznap 8-17 óráig szívesen megteszem telefonon. Megértését köszönöm! Mivel van I-es Cabriom, és III-as Cabriom is, egy seggel pedig nem tudok 3-at megülni, átengedném ezt az élményt valakinek, aki ugyanúgy értékelné, mint én. Kérem CSAK olyan telefonáljon, aki megbecsülné, hogy ezt 35 évig sikerült ilyennek megőrizni, és a további terveiben is ez lenne az elképzelés! Ha a terveid közt ültetés, tuning, neoncső a küszöb alá szerepel, kérlek ne keress, ez nem téged vár! Köszönöm a megértést! A km óra 5 jegyű. tehát átfordult. a gyengébbek kedvéért! Karosszéria, és a fényezés is messze a korától elvárhatónál jobb állapotú! - - - HÉTKÖZNAP KIZÁRÓLAG IDŐPONT EGYEZTETÉSSEL MEGTEKINTHETŐEK AZ AUTÓINK, mert a munkavégzés sok esetben nem a telephelyen, hanem okmányirodában, vámhivatalban történik. - - - - - - BAJÓ-CAR HASZNÁLTAUTÓ, BONYHÁD! A további információk általánosságban, a kereskedésünkben található gépjárművekre értendőek! Informáljon le minket, több mint 15 éve a visszajáró, és új vevőink szolgálatában. Autókereskedés azoknak, akik szerint autóban az állapot, az előélet a fontos, nem csak a paraméterek. Minden import gépjárművünk honosítás után, NKH műszaki szemle meglétével kerül új tulajdonosához!- - - - - - - - - KÉRNÉNK MINDENKÉPP TEKINTSE MEG HONLAPUNKAT, ahol TÖBB MINT 100 KÉP FELTÖLTÉSÉVEL segítjük a modell állapotának pontosabb felmérhetőségét! Ehhez kattintson a KÉKKEL kiemelve szereplő weboldalunkra a TELEFONSZÁM ALATT az ELADÓ ADATAI menüpontban. Szánjon rá időt, érdemes! - - - Természetesen a forgalomba helyezésben, átírásban, biztosítás kötésben is a segítségére leszünk, hogy önnek csak használnia kelljen. Csere, beszámítás esetén listaár, vagy a hirdetésben feltüntetett CSEREÁR érvényes! Autóbeszámítás csak millió feletti járműveinkre lehetséges. -- - Járműveink megtekintéséhez a felesleges utazások elkerülése érdekében MINDENKÉPP előzetes időpont egyeztetés szükséges, nem vagyunk folyamatosan a telephelyen, a nyitvatartási idő csupán a munkavégzés idejére vonatkozik, amely azonban nem minden esetben a telephelyen történik.

Egyéb információ

  • frissen szervizelt
  • garázsban tartott
  • keveset futott
  • nem dohányzó
  • rendszeresen karbantartott
  • törzskönyv

VOLKSWAGEN GOLF II

Értékelés
Hogy tetszett:
3,0
Járművek átlagos kora:
32 év
Átlagos futott km:
287 883 km
Vélemények száma:
289 db


Autónavigátor véleménye

Osztályzat:
1,0

Pozitív: Nagy elnyelőképességű rugózás. Erős, nyomatékos, és egész takarékos a 90 lovas 1,8-as, még spórolósabb az 1,6-os. Sportos GTI, meglepően dinamikus 16V.

Negatív: Nem túl tágas utastér. Feszes futómű, kemény ülések. Gyenge és zajos a dízel és az 1,3-as. Kemény, nehezen adagolható fék, izomigényes kormányzás. Kényes G60 és Synchro.