VOLKSWAGEN GOLF V 1.6 Trendline

Ár, költségek
Vételár:1 250 000 Ft
Vételár EUR:€ 3 464
Általános adatok
Évjárat:2004
Állapot:Megkímélt
Kivitel:Ferdehátú
Jármű adatok
Kilométeróra állása:328 000 km
Szállítható szem. száma:5 fő
Ajtók száma:5
Szín:Szürke (metál)
Kárpit színe (1):Szürke
Saját tömeg:1 173 kg
Teljes tömeg:1 760 kg
Csomagtartó:350 liter
Klíma fajtája:Digitális klíma
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:1 595 cm³
Teljesítmény:75 kW, 102 LE
Henger-elrendezés:Soros
Hajtás:Első kerék
Sebességváltó fajtája:Manuális (5 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Lejárt magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2020/6
Abroncs
Nyári gumi méret:205/55 R 16

Beltér

  • dönthető utasülések
  • ülésmagasság állítás
  • deréktámasz
  • függönylégzsák
  • ISOFIX rendszer
  • oldallégzsák
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák
  • térdlégzsák
  • hátsó fejtámlák
  • állítható kormány
  • fedélzeti komputer

Kültér

  • pótkerék
  • ködlámpa
  • fényszóró magasságállítás
  • elektromos ablak elöl
  • könnyűfém felni
  • színezett üveg
  • vonóhorog

Műszaki

  • ABS (blokkolásgátló)
  • ASR (kipörgésgátló)
  • ESP (menetstabilizátor)
  • indításgátló (immobiliser)
  • centrálzár
  • riasztó
  • szervokormány

Multimédia / Navigáció

  • CD-s autórádió

Leírás

Valódi kilométeróra-állás (KEKKH, Jármű Szolgáltatási Platform szerint 328.469 km), vezetett szervizkönyv, kimagasló állapot, magyarországi első tulajdonos. A szervizkönyv a dokumentum fül alatt megtekinthető. Gyári fényezés, jelentősebb extra felszereltség: 2 zónás digitális klíma, fedélzeti komputer, 6 légzsák, ABS, ASR, könnyűfém felni, téli kerekek, egyedi riasztó, stb. Az autó nagy gondossággal végrehajtott teljes motorfelújításon esett át, mivel nem szándékoztuk eladni. Új dugattyúkat, gyűrűket, csapágyakat, teljes hengerfej-köszörülést, új váltót, új üzemanyag-pumpát, új kormányművet, új hátsó teleszkópokat kapott, és még a teljes kipufogórendszerét is kicseréltük. Mindezek 250.000 kilométernél történtek, és kb. 800.000, -Ft-ba kerültek, amellett, hogy az összes tömítést, az összes szűrőt, olajat, gyertyákat, fékbetétet és a fékpofákat is kicseréltük rajta. Arra is ügyeltek a mesterek, hogy az összes injektor, ha már egyszer új lesz a motor, ultrahangos tisztítást is kapjon, valamint az első 1.000 kilométer után megcsináltuk a teljes olaj, - és szűrőcserét ismét! Nálam egyébként az olajcsere-intervallum 10.000 kilométerenként esedékes! Minden porcikáján eredeti a fényezés, leszámítva egy kis géptető javítást! Megkímélt utastér, a használat nyomaitól mentes kárpitok, azonban a kezelőegységek már egy kicsit kopottak! A kíméletes használatnak, garázsban való tárolásnak és az alapos szervizeléseknek köszönhetően az alapjárat hangtalan, tökéletes az úttartás, kifogástalan a műszaki és motorikus állapot! Ez az autó nem keverendő össze a külföldről behozott bizonytalan előéletű és futásteljesítményű, így nagy kockázatú társaival! Persze a futott teljesítmény magas, viszont az autó felújítására költött összeg is rendkívül magas, szinte egyedivé teszi az autót. Nem beszélve az utólag 150.000, -Ft-ért beszerelt erősített vonóhorogról, ami még csak használva sem volt. Sőt, még garanciális korában kb. 2 éves volt, amikor a teljes klímavezérlést, és motorvezérlést is kicserélték rajta, melyek 13 éve kifogástalanul működtetik az autót. Leinformálás céljából az autó rendszáma és alvázszáma a fotókon rendelkezésre áll! Az autó fogyasztása 7 liter, azonban 3-4.000 kilométeres ausztriai körtúra után már csak 6.5 liter, úgy hogy nulla az olaj, - és hűtővíz fogyasztása. Lehet, hogy Ausztriában más az üzemanyag, mindenkinek a fantáziájára bízom? A nyilvántartásokban bármikor ellenőrizhető az autó, sőt ezt kifejezetten kérem is, illetőleg az ügyfélkapun keresztül együtt is ellenőrizhetjük. Használatból adódó minimális sérülések vannak rajta, ezek mindegyikét fotóztam, viszont a magyar piacon található gépjárművekhez képest kitűnő állapotban van, hiszen mindvégig garázsban tartottuk, így az alváza-, karosszériája is természetesen rozsdamentes. A teljes felújításnak köszönhetően a hűtővizet, és az olajat egyáltalán nem eszi, nem ráz, nem csörög, nem füstöl csak szorgalmasan teszi a dolgát. A nyári-, és a téli gumik is vadonatújak, továbbá az akkumulátor is bőven kibír még 1-2 évet. Nagyon kérem, hogy csak komoly emberek érdeklődjenek, a kételkedőknek pedig azt üzenem, hogy tessék nyugodtan megvásárolni a 200.000 (ha annyi?) kilométert futott autókat, s néhány ezer megtett kilométer után pedig hozzászámolni azt az összeget, amit ők is kénytelenek lesznek elkölteni az autójukra, ami mostani árakon számolva inkább az 1.000.000-Ft-ot közelíti, és akkor rögtön ki fog derülni, hogy mi a sok, avagy a kevés.

Egyéb információ

  • autóbeszámítás lehetséges
  • azonnal elvihető
  • első tulajdonostól
  • frissen szervizelt
  • garázsban tartott
  • Magyarországon újonnan üzembe helyezett
  • nem dohányzó
  • rendszeresen karbantartott
  • szervizkönyv
  • törzskönyv

VOLKSWAGEN GOLF V

Értékelés
Hogy tetszett:
3,0
Járművek átlagos kora:
15 év
Átlagos futott km:
90 156 km
Vélemények száma:
142 db


Autónavigátor véleménye

Osztályzat:
3,5

Pozitív: Masszív karosszéria, jó helykínálat, igényes futómű, magas presztízs, jó értéktartás.

Negatív: A leggyakoribb 1,4-es és 1,6-os motor gyenge és sokat fogyaszt. Ingadozó gyártási minőség, drága szerviz.



Katalógus adatok

VOLKSWAGEN Golf 1.6 Trendline
Kategória
Alsó középkategória
Szélesség
1 759 mm
Magasság
1 485 mm
Hosszúság
4 204 mm
Tengelytáv
2 578 mm
Üzemanyagtank
55 liter
Fordulási kör átmérője
11 m
Hasznos teher
587 kg
Oktánszám
91
Városi fogyasztás
9,9 l/100km
Országúti fogyasztás
5,7 l/100km
Vegyes fogyasztás
7,3 l/100km
CO2-kibocsátás
174 g/km
Végsebesség
184 km/h
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra
11,4 s