VOLKSWAGEN POLO IV 1.2 65 12V Cricket

VOLKSWAGEN POLO IV 1.2 65 12V Cricket
Ár, költségek
Vételár:1 000 000 Ft
Vételár EUR:€ 2 457
Általános adatok
Évjárat:2005/8
Állapot:Normál
Kivitel:Ferdehátú
Járműelőélet:Elérhető autó-előélet alvázszám alapján
Jármű adatok
Km. óra állás:178 615 km
Szállítható szem. száma:5 fő
Ajtók száma:3
Szín:Fekete (metál)
Kárpit színe (1):Világosszürke
Kárpit színe (2):Sötétszürke
Saját tömeg:1 008 kg
Teljes tömeg:1 550 kg
Csomagtartó:270 liter
Klíma fajtája:Manuális klíma
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:1 198 cm³
Teljesítmény:47 kW, 64 LE
Henger-elrendezés:Soros
Hajtás:Első kerék
Sebességváltó:Manuális (5 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2023/9
Abroncs
Nyári gumi méret:165/70 R 14

Beltér

  • ülésmagasság állítás
  • automatikusan sötétedő belső tükör
  • függönylégzsák
  • hátsó oldal légzsák
  • ISOFIX rendszer
  • kikapcsolható légzsák
  • oldallégzsák
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák
  • hátsó fejtámlák

Műszaki

  • tolatókamera
  • tempomat
  • indításgátló (immobiliser)
  • centrálzár
  • szervokormány

Kültér

  • esőszenzor
  • fényszóró magasságállítás
  • elektromos ablak elöl
  • elektromos tükör
  • fűthető tükör
  • könnyűfém felni
  • defektjavító készlet

Multimédia / Navigáció

  • bluetooth-os kihangosító
  • USB csatlakozó
  • AUX csatlakozó
  • erősítő kimenet
  • tolatókamera bemenet
  • mikrofon bemenet
  • MP3 lejátszás
  • 2 DIN
  • 4 hangszóró
  • Android Auto
  • Apple CarPlay

Leírás

Az autó anno Németországból lett behozva, első magyarországi tulajdonosa vagyok, ő pedig nekem az első saját autó volt. Magánszemélyként árulom és senki idejét nem szeretném rabolni, szóval kezdem a fekete levessel: az autó lassan 18 éves lesz, nem szűz. Már előttem is kapott pofonokat és én is tettem benne kárt. Nem kell festékvastagságot mérni, van benne gitt. Esztétikailag sem makulátlan. Ez viszont a biztonságosságát nem érinti, nyúlványok nem sérültek. A belső műanyagok sem fiatalok, ami tört, vagy kezemben maradt, azt cseréltem. a legtöbb esetben bontottra, tehát az sem fog örökké tartani és a többi műanyag sem lett fiatalabb. Nem ezt akarod megvenni futárkodásra, (ezt már az árból is látod) viszont nem is eszik keveset. Városban 7 liter körül, ha pörgeted 8 fölé is megy (egy excelben vezetem a fogyasztást amióta megvettem). A pörgetésen a 3000 rpm körüli tartományt értem, 4000 felett már csipegeti az olajat, 5000 felett issza. Ez elvileg jellemző ezekre a kicsi motorokra szóval évi 1-2 balatoni utazást leszámítva nem ezzel akarsz autópályázni. Városban viszont élvezetes pörgetni, mert olyankor azért kivillantja, hogy a budapesti ritmusnál többre vágyik. A katalizátor is mintha értékelné, mert ugyan január elsején dobott egy check engine-t a katalizátor hatásfoka miatt (sofőrszolgálat túl finoman bánt vele), de azóta nem dobta újra. Ettől még a katalizátor probléma jönni fog és mivel ennek javítása 50-től (felújítás) 500ezerig (gyári újra csere) terjedhet minőségtől függően, ezért ezt már az új tulajra bíznám. Egyébként is: az autó hibátlan, de hogy így is maradjon azért évente elvisz jó pár tízezer forintot biztosan és van, hogy beesik valami nagyobb is. Ha megveszed, készülj úgy, hogy a következő 1-2 évben félmilliót még biztosan rá fogsz költeni. Aztán ha mégsem így lesz, akkor örülj. Amiket én cseréltem az elmúlt 4 évben: műanyag kárpitelemek, kuplung (2019-05), bal első ajtó (hibáztam.), első ablaktörlő karok, bal tükör, hátsó gátlók, akksi, kipufogó flexi csöve. Kezelve volt a tipikus első sárvédők rozsdája, a szivárgó klíma, a szilentek és egyéb kopó alkatrészek cseréje. Amit szerelő mondott, vagy a kocsi kiírt, hogy rossz, azt kezeltem. A fékek cseréje esedékes még 3-4 ezer km múlva, de ezt már legalább 15ezer km óta mondják műszakin. A Cricket felszereltség része: 10 légzsák, esőérzékelős ablaktörlő, tempomat, fényre sötétedő belső visszapillantó, Cricket feliratú küszöb és a plusz 0, 5 lóerőt adó króm körívek a műszerfalon. Ezen kívül szereltettem bele egy wireless Android Auto-t és Apple Carplay-t támogató fejegységet ( Kenwood DMX8020DABS ) és a parkolást segítő kamerát előre és hátulra (Kenwood CMOS320), amelyek képe ugyancsak a fejegységen jelenik meg: amikor hátramenetbe rakod a sebességváltót, akkor automatikusan a hátsó kamera képére vált, amikor kiveszed hátramenetből, akkor 10-20-30 mp-ig (állítható) az első kamera képét mutatja. Ez a szett (fejegység + két kamera) ma újonnan, áfásan közel félmillió. Az 1 milliós irányár ezekkel együtt érvényes. Ha ez nem kell, akkor az irányár 850ezer Ft. Viszont akkor nem azonnal vihető az autó, mert ki kell szereltetnem (1-2 nap). Alkudni csak autó mellett ér, kulturált keretek között: ne raboljuk egymás idejét.

Egyéb információ

  • azonnal elvihető
  • rendszeresen karbantartott
  • törzskönyv

VOLKSWAGEN POLO IV

Értékelés
Hogy tetszett:
3,0
Járművek átlagos kora:
18 év
Átlagos futott km:
89 714 km
Vélemények száma:
221 db


Autónavigátor véleménye

Osztályzat:
3,0

Pozitív: Jó imázs és értéktartás a VW embléma miatt, tágas utastér, jó kidolgozás, minőségi anyagok, széles motorválaszték.

Negatív: Hangos és elavult motorok, kis csomagtér, hátul szűkös fejtér, lehangoló belső formavilág, viszonylag drága fenntartás.



Katalógus adatok

VOLKSWAGEN Polo 1.2 65 12V
Kategória
Kisautók
Szélesség
1 650 mm
Magasság
1 465 mm
Hosszúság
3 897 mm
Tengelytáv
2 460 mm
Üzemanyagtank
45 liter
Fordulási kör átmérője
11 m
Hasznos teher
542 kg
Oktánszám
95
Városi fogyasztás
7,6 l/100km
Országúti fogyasztás
5,1 l/100km
Vegyes fogyasztás
5,9 l/100km
CO2-kibocsátás
141 g/km
Végsebesség
162 km/h
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra
14,9 s