Leírás
2013-ban hosszas, 2 éves keresés után hoztam Németországi első tulajdonosától a legendás OM606 motorral. Ekkor állagmegóvás érdekében kapott egy nagy szervízt, szükség szerint homokszórást, porfestést, összes csavar galvanizálva. Peremek leszedve, minden koszfészek kipucolva. Cserélve: lengéscsillapítók, rugók, Panhard-szilentek, kormánystabilizátor, összekötő gömbfejek, kerékagy szimeringek, fékbetétek, fékcsövek, összes olaj (Xado) + mindenhova megfelelő Xado adalék (kormánymű, osztómű, hidak, motor, váltó). Váltóolaj átmosva, szűrője cserélve és még rengeteg apróság. Abszolút rozsdamentes, minden kényes pontját érintőleg is. Az autó gyári fényezésű, 1-1 elem részleges fényezésétől eltekintve, ami nem észrevehető. 1 köbméter 2K festék, savas alapozó, üregvédő viasz, kúszómászó spray, kardánzsír elhasználva. Csak OMV MaxxMotion gázolajjal volt tankolva. Megvannak az eredeti fényszórók, díszrács, lámpakeret szép állapotban fóliában elcsomagolva. Eredeti a rádió. Belső mahagóni faborítások (a szebbik, sötétebb, nem a fenyő) gyönyörűek, ezek jelen pillanatban szálcsiszolt alumínium fóliával vannak borítva, mely eltávolítható. Ajtóberántók és ajtózsebek nincsenek leszekadva( ahogy általában) bőrözöttek, duplán varrottak. Az ajtózsebek praktikusan átalakítva, belefér az üdítős palack. 6-7. ülés nem a gyári oldalpad, hanem a kerékdobbal egy síkba külön-külön ledönthető fejtámlás, a háta a csomagtérkátpittal megegyező textillel kárpitozott darabok, 170 cm magasságig teljes értékű. Ha az autó elkelt, a képen látható tetőbox is külön megvásárolható. Megvan minden dokumentációja, szervízkönyv, rádió és egyéb prospektusok, a rendeléskori extra tartozékok listája, stb. Csere/beszámítás drágábbra is érdekelhet: Mercedes SL R129, Porsche 911, Lakóautó, ingatlan, jószág, tűzifa. . Legyen kedves érdeklődni a 06-20/9568569 számon.