ABBATE TULLIO Offshore 36

ABBATE TULLIO Offshore 36
Ár, költségek
Vételár:
19 900 000 Ft + 27% ÁFA
bruttó: 25 273 000 Ft
Vételár EUR:
€ 50 890 + 27% ÁFA
bruttó: € 64 630
Általános adatok
Évjárat:1981/6 (30 évnél öregebb)
Állapot:Kitűnő
Szín:Világosszürke
Műszaki adatok
Hosszúság:36 láb, 10.97 m
Szélesség:2,57 m
Teljes tömeg:5 120 kg
Merülési mélység max.:0,49 m
Hajó adatok
Kivitel:Nyitott
Hajótest:Egytestű
Hajótest anyaga:Szálerősítéses műanyag
Szállítható személyek:7 fő
Fekvőhelyek száma:4
Kormányzás:Kormánygép (kormánykerék)
Kormányrendszer:Aktív (propeller)
Motor adatok
Meghajtás:Hajócsavar
Motor helye:Belmotoros
Motor fajta:Dizel
Hajtó motorok száma:2
Motor márka:FiatAifo 8061 dízel
Hengerűrtartalom:11 000 cm³
Teljesítmény:243 kW, 330 LE
Motor tömeg:1 100 kg
Motor inditás:Önindító
Irányváltó:Irányváltóval
Hajócsavar:Háromszárnyú
Kihajtások száma:2
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Hajólevel érvényesség:2027/10
Nyilvántartásba vétel:2022/10

Kültér

  • bimini tető
  • horgony
  • kikötőbak (far)
  • kikötőbak (orr)
  • motortakaró ponyva
  • takaróponyva

Műszaki

  • fenékvízszivattyú
  • kötelező felszerelések
  • motoröblítő rendszer
  • power tilt
  • power trim
  • elektromos horgonycsörlő
  • több akkumulátor

Beltér

  • hálóhely
  • kormányállás
  • víztartály
  • WC

Multimédia / Navigáció

  • halradar
  • Hi-Fi
  • mélységmérő
  • navigáció
  • rádió

Leírás

A kevés túrahajó egyike, amelyet a versenyorientáltabb modellekből építettek - amelyek közül sokat olyan híres F1-es pilóták vásároltak, mint Ayrton Senna, Jacky Ickx, Gerhard Berger, Gilles Villeneuve. Maradona és Enzo Ferrari is tulajdonosai voltak ennek a páratlan szépségű motorcsónaknak. A hajó 1981-ben épült a Tullio Abbate hajógyárban, Volvo Penta DP290 Z-Duoprop hajtással. A hajó 100%-s felújításon esett át 2023-2024-ben. Erről teljes restaurálási dokumentáció készült. Hajótestről minden régi réteg lecsiszolásra került. Megfelelő kezelés után teljes, professzionális fényezés. A képeken látható minták festve vannak, nem matricák. A teljes elektromos rendszer felújításra került új műszerekkel, 3 db új akkumulátorral. A motorok teljes felújítást kaptak: új dugattyúk, gyűrűk, csapszegek, csapágyak, tömítések stb. Adagolók felújítva, új befecskendező fúvókák. Két darab új turbó kompresszor. Felújított indítómotorok és generátorok. Két darab új komplett impeller szivattyú. Teljesen új vízrendszer és elektromos WC. Trimek felújítva, új power trim szivattyúk és rendszer. Két darab új full karbon hidraulikus Flap. Új hidraulikus kormánymű. Új Hi-fi, mélynyomóval. Teljesen új belső kárpitozás és szőnyegezés. Gyakorlatilag a hajó vadonatúj. Jelenleg még kb 2-3 hétig szárazon a műhelyünkben megtekinthető, utána a Kis-Dunán próbálható ki. Esetleg nagyobb csere érdekel. Közúton túlméret nélkül szállítható, ez a szállítási költség szempontjából jelentős könnyebbség. A hajó gyönyörű és kuriózum.

Egyéb információ

  • azonnal elvihető