Leírás
Az autót 2013-ban vásároltam az első tulajdonosától. Az autó manuális klímával szerelt. Munkája jellege miatt felépítménye átalakításra került, ömlesztett fenyő faforgácsot szállítottam vele, felül a ponyvája felhajtható, padozata alján egy láncos lehordószerkezet segítségével önürítős ami a forgalmijában is szerepel, oldalfalai körben alumínium lemezekkel burkoltan zártak, hatul kapott két ajtót. Természetesen a felépítménye visszaalakítható, minden megvan hozzá ami ehhez szükséges. (oldalajtók, ponyvakeret, hátfal lemez) Az oldalán a zöld ponyva még eredeti, elöregedett már. 7.5m hosszú kontexes alu plató van rajta vas segédalvázzal. Az autónak állandó munkája volt 2022-ig, ezert rendszeresen szervizeltettem. 2022: 2 új akku, 4 utas szelep csere, 2021 tolórúd és kormányösszekötő rúd, első gumik, 2020 teljes kipufogórendszer csere, 2019 fülke stabilizátor és felfüggesztés, fülke nyitó bowdenek, vízpumpa 2018 komplett hátsó fékjavítás (tárcsa, betétek, jobb féknyereg) 2017 fülke lakatolása (alul volt két tenyérnyi lyuk), első fényszórók (síküveges Depo), 2014 gyári új hengerfej. Az autó munka megszűnése illetve vállalkozás befejezése miatt vált eladóvá, jelenleg a műszaki vizsgája le van járva és a forgalomból 2023 januárjától ideiglenesen kivonattam. A sikeres vizsgához az első fékbetétek cseréje már indokolt. Friss tachográf illesztés, érvényes 2025.11.16.-ig. Az autó órája nem fordult át. Nagyon megbízható, kis fogyasztású jármű, jó műszaki és esztétikai állapot. Nincsen szétrohadva. Üléseit mindig huzat védte, kárpitozása szép és szakadásmentes. Elől hátul laprugós. 2 db gyári kulcs. Van hozzá 2 felni is, amin még használható, de kopott első gumik vannak. Magánszemély vagyok, nincs + áfa.