Leírás
A Kaposvári VW Haszonjármű kereskedés raktári autója---------Alvázszáma: WV1ZZZSY9R9049359------------------a képek illusztrációk-------------a hirdetésünk nem ajánlat, csak a figyelemfelhívást szolgálja-----------Az új tehergépkocsi hirdetési ára egyedi kedvezményt tartalmaz-------------- Az autó alapfelszereltsége: Composition Colour rádió - 6, 5-os (16, 5 cm)nagy érintőképernyő közelítés érzékelővel - beszédvezérlés nélkül - 2 db USB csatlakozó a műszerfalon (Typ C) - 4 db hangszóró (2 db magas, 2 db mély) - zárható és megvilágított kesztyűtartó - mobiltelefon csatlakozás (Bluetooth) - Car-Net App-Connect - eCall vészhívó rendszer - We Connect és We Connect Plusz előkészítés - Security & Service Online szolgáltatás, OCU-val (Online Connectivity Unit) Front Assist környezetfigyelő rendszer városi vészfék funkcióval - a környezet figyelő rendszer Front Assist radarszenzorokkal érzékeli ha az előttnk haladó jármű és köztünk a távolság nagyon lecsökkenne. Ha veszélyes (ütközés) állapotot érzékelne, akkor arról figyelmezteti a sofőrt. Először optikai és akusztikus jelekkel figyelmezteti a sofőrt a hirtelen fékező vagy a lassan elénk kihajtó járművekre. Ezzel párhuzamosan a rendszer felkészül egy vészfékezésre: a fékbetéteket a tárcsákhoz nyomja anélkül, hogy fékezné az autót és a hidraulikus fékasszisztenst érzékenyre állítja. - Ha a sofőr ezután fékez, akkor egyből a maximális fékerő fog a legrövidebb időn belül a rendelkezésére állni. - Ha nem elég nagyot fékez a sofőr, akkor addig növeli a féknyomást amíg az ütközést nem tudja megakadályozni. Alacsonyabb sebességnél tovább késleltet a rendszer mint magasabb sebesség esetén. - A Városi vészfékasszisztens 4 és 30 km/h között aktív. A vészfékezés előzetes optikai/akusztikai figyelmeztetés vagy féknyomás növelés nélkül történik. Fokozatai: 1/ Egy esetleges ütközés előtti állapot felismerésekor a rendszer felkészül egy vészfékezésre: a fékbetéteket a tárcsákhoz nyomja anélkül, hogy fékezné az autót és a hidraulikus fékasszisztenst a legérzékenyebb fokozatra állítja 2/ Érzékelési köszöb a maximális fokozaton. 3/ Egy észlelt, elkerülhetetlen ütközés kockázatát minimalizálni vagy ha sofőr nem elegendően fékez a rendszer automatikusan fékezni fog. Eőnyei: a Front Assist a Városi vészfékasszisz tenssel segít a ráfutásos balesetek számát csökkenteni, minimalizálni vagy akár teljesen elkerülni. Lane Assist sávtartó rendszer - A Lane Assist segít a sofőrnek 65 km/h sebességtől korrigáló kormány mozdulatokkal a sávban tartani. A belső visszapillantó tükörnél található kamera figyeli a felfestéseket. A rendszer éjjel és akár ködben is működik, lényeg hogy legyen jól észlelhető felfestés. A rendszer inaktív marad ha pl. előzünk, de csak ha használjuk az indexet. Figyeli a kormány mozdulatokat folyamatosan, hogy megállapítsa a vezető fogja-e a kormányt vagy a rendszerrre bízta a működést. Ha a vezető a nem fogja a kormányt, akkor egy akusztikus jelzést ad a rendszer, amely a multifunkciós kijelzőn levő figyelmeztetéssel együtt figyelmezteti a sofőrt a kormányzásra. Ha ennek ellenére nem reagál, akkor a rendszer passzivvá válik. Ha ismét kormányoz a sofőr akkor ismét aktívvá válik a rendszer. A rendszer aktuális állapotáról egy két színű kontrollámpa ad tájékoztatást a műszerfalon: - nem világít semmi: a rendszer ki van kapcsolva - sárga: a rendszer passzív (pl: hiányos felfestés esetén) - zöld: a rendszer működik és aktív (segíti a sofőrt a kormányzásban) Ha megszakad egy beavatkozás, akkor a kormányon ezt vibrációval jelzi a sofőrnek. Főleg autópályákra és nagyobb országutakra ajánlott, ahol jó a felfestés. Segít tehermentesíteni a sofőrt a hosszú utakon. Abroncsok 205/75 R 16 C 113/111 - optimalizált gördülésű Elektromos ablakemelők a vezetőtérben - komfort kapcsolással és akadály érzékelővel Elektromos elosztó az A-oszlopon a jobboldalon alul - vezérlő doboz 1 felépítménygyártói programozási lehetőséggel a műszerfalon a jobboldalon (a kesztyűtartó mögött) - az autó és a felépítmény közötti csatlakozási pont Vezérlő doboz 1: programozhatóság és konfigurálás be és kimenetek: 16 db digitális bemenet, 8 db analóg bemenet, 24 db kimenet - ASIL-B Ready (funkcionális biztonság ISO26262) - további csatlakozási pontok: CIA447, J1939 Elektromos csatlakozó: - 8 kamrás erős áramú csatlakozó az ellendarabbal (4 x 30 max. 25A / 4 x 15 max. 15A)a kárpit mögött az Aoszlopon jobbra alul beépítve - kiegészítőleg 6 db vakkapcsolónak hely(leendő felépítménygyártói kapcsolók)a lámpakapcsoló alatt beépítve - találhatók - felhasználási terület: - pl. kiegészítő külső világítás, - távolsági Motor Start-Stop vezérlés pl. mellékhajtáshoz - kiegészítő fogyasztókhoz pl: hűtős autóknál Motor Start-Stop vezérléshez Elektronikus Stabilizálási Program (ESP) és ABS - az ESP minden Crafter modellben széria és a következő funkciókat tartalmazza: - oldalszél asszisztens(SWA)(csak dobozos és Mixto) - fékasszisztens - blokkolásgátló -(ABS) - kipörgésgátló - ASR) - elektronikus differenciálzár funkció (EDS) - vészfékezés jelzés - Megjegyzés: Az elsőkerék hajtásos modellek ESP kikapcsoló gomb nélküliek, míg a 4Motion és a hátsókerekes modellek rendelkeznek kikapcsolható ESP gombbal! - Az elektronikus stabilizáló program felismeri a kritikus vezetési helyzeteket, például a megcsúszás veszélyét, és megakadályozza a jármű megcsúszását. Az oldalszél-asszisztens minden dobozos és Mixto modellben alapfelszereltség, a vezetési biztonságot szolgálja azokban a járművekben, ahol nagy az oldalfelület, hirtelen oldalszél esetén az ESP célzott beavatkozása stabilizálja a járművet. Elsőkerék meghajtás Esőérzékelős ablaktörlők automatikus fényszóró kapcsolással - automatikus fényszóró kapcsolás - Leaving home és manuális Coming home funkció - fény és esőérzékelő Fejtámlák állítható magasságúak Fáradtság érzékelő - A fáradtság érzékelő rendszer egy komfort funkció, amely vezető támogatóan és baleset megelőzően hat. A kormánymozdulatokból ismeri fel a fáradtság állapotát. A rendszer figyelembe veszi természetesen az alábbiakat is: - pedálok működtetése - bajúszkapcsolók működtetése - telefonálások - tempomat illetve ACC használata - a beállított menet profil - az álltalános menet szituációk: világosság, eső, menetidő - sofőr csere (tachográf esetén - A sofőr a műszerfalon optikai és akusztikus jelzéseket kap ha a rendszer szerint szünetet kéne tartatnia. - A fáradtság érzékelés 65 km/h és 200 km/h között aktív. - A vezető állapotát a rendszer 4 csoportba sorolja: - 1: a sofőr aktív, nem fáradt - 2: a sofőr kicsit fáradt - 3: a sofőr fáradt - 4: a sofőr nagyon fáradt A fáradtság érzékelő aktiválásával elkezdődik a sofőrről az adatgyűjtés. Ha 15 percig a fennt megadott sebességtartományban vezetünk, a rendszer kiértékel és a 4 csoportból valamelyikbe besorol. (1, 2 vagy 3) - Az első szünet javaslat a 2-es fokozatból a 3-ba besorolásnál történik. 5 másodpercig egy optikai jelzés lesz látható. Ha nem állunk meg szünetre, akkor 15 perc után a rendszer automatikusan átsorol a 3-ból a 4- es kategóriába. Ekkor ismételten optikai és akusztikus jelzést is kapunk. 2 oldal, összesen: 9 Fényszóró magasságállítás, elektronikus Gumipadló a vezetőtérben Halogén főfényszórók Hegymenet asszisztens A hegymenet asszisztens megakadályozza a jármű visszagurulását a fékpedál elengedése után 1 1/2 - 2 másodpercig. A fékpedál elengedése után fenntartja a féknyomást, ezáltal megkönnyíti az elindulást hegynek felfelé. A hegymenet asszisztens csak hegynek felfele működik, lefele nem! Hűtőmaszk alja szürke csíkkal - nem színrefújt! Indításblokkoló, elektronikus Indítókulcs (2 db) - bicskakulcs - rádió-távirányítással Jobb oldali duplaülés - rakodórekesszel - előredönthető támlába integrált asztallal Kerekek: 4 db acél keréktárcsa - ezüst színű - 6 1/2 J x 16 / 1.050 kg teherbírással Kesztyűtartó fedéllel Kesztyűtartó: megvilágított, zárható fedéllel Motor Start/Stop berendezés fékenergia visszanyeréssel Multifunkciós kijelző Plus - krómgyűrű a két műszeregység körül (fordulatszámm érő, sebességmérő) megjelenítve: - külső hőmérséklet - sebesség figyelmeztetés - átlagfogyasztás - fékbetét kopásjelző - átlagsebesség - pillanatnyi fogyasztás - megtett távolság - hatótáv - menetidő - szervíz - váltó fokozat kijelzés - idő - digitális sebesség kijelzés - digitális olaj hőmérséklet kijelzés - beállítások: nyelv, téligumi, fények, állóhelyi fűtés stb. Multifunkciós kormány Normál méretű acél pótkerék - hátul az autó alatt rögzítve Oldalszél asszisztens Parkolóradar elöl-hátul Pótféklámpa Rakodórekesz a vezető és az utas felett - közöttük 2 db 1 DIN rekeszek - olvasólámpák Rakományrögzítő kapcsok Raktér padlóborítás nélkül Rádiótávirányítású központizár - a vezető és az utas/raktérben - belső kapcsolóval - 1 db bicskakulcs + 1 db normál kulcs Sebesség határoló berendezés Sebességszabályzó (Tempomat) Szerszámkészlet és autóemelő Szervokormány Teljes válaszfal ablak nélkül Tolóajtó a jobb oldalon a raktérben vagy az utastérben közepes tengelytávnál szélesebb, magastetőnél szélesebb és magasabb kivitel Utasoldali légzsák - az utasoldali légzsák kikapcsolható - elektromos övfeszítő mindkét oldalon - állítható magasságú, 3- pontos automata biztonsági övek - a vezető oldali légzsák széria! Vezetőoldali légzsák Övkontroll - elektromos kontakt az övcsatban a vezető- és a A választott külön extrák: Asszisztens csomag Basic - sebességszabályozó berendezés (tempomat) sebesség határolóval---- Klímaberendezés elektromos---- szabályozással a vezetőtérben Külső tükrök: elektromosan állíthatóak és fűthetőek---- Vezetőülés ergoActive - hidraulikus csillapítású, gerinctámasszal - testsúlyra pontosan beállítható - gerinctámasz állítás 4 irányban elektromosan - masszírozó funkció - üléshossz állítás (250 mm) - ülésmagasság állítás (60 mm) - ülés mélység állítás (comb támasz) - támla dölés állítás (max. 45) - üléspárna dőlés állítás +/- 2, 5 - fokozatmentesen állítható kartámasz az ülés két oldalán - állítható magasságú fejtámasz válaszfal esetén nem tudja elérni a maximális értéket-------------------------- Teljeskörű ügyintézéssel (forgalomba helyezés, finanszírozási és biztosítási tanácsadás) állunk rendelkezésére!