IVECO DAILY

IVECO DAILY
Ár, költségek
Vételár:
3 950 000 Ft
Vételár EUR:
€ 10 101
Általános adatok
Évjárat:1997/4
Állapot:Megkímélt
Kivitel:Lakóautó
Jármű adatok
Km. óra állás:121 000 km
Szállítható személyek:3 fő
Ajtók száma:5
Fekvőhelyek száma:3
Szín:Piros
Saját tömeg:2 100 kg
Teljes tömeg:3 500 kg
Tengelyek száma:2 db
Klíma fajtája:Manuális klíma
Motor adatok
Üzemanyag:Dízel
Hengerűrtartalom:2 800 cm³
Teljesítmény:76 kW, 103 LE
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2025/5

Beltér

  • két heverős háló
  • asztal
  • beépített víztartály
  • bio wc
  • franciaágy
  • gázfűtés
  • gázpalack
  • gázreduktor
  • gáztűzhely
  • hűtőszekrény
  • két ülőgarnítúra
  • körfűtés
  • körülés
  • melegvízrendszer
  • mosogató
  • vízpumpa
  • állófűtés
  • szervokormány

Kültér

  • előtető
  • fellépő

Műszaki

  • tárcsafék

Leírás

Eladóvá valt szeretett Iveco daily-re épített lakóautó. Ha bárki szemét bántja ebben a formában, és az átmősités hiánya miatt, nevezhetjük kempingautónak is:). Tehát 3 személyes tgk, így jártam vele az országot, Európát, sehol semmi probléma nem volt, igazoltatáskor sem, igaz így a biztosítása duplája, de amúgy is csak nyaranta használom, ezen légyszi lépjünk túl. Az autó magyarországi, 2.8idtd motor, pöccre indul, nem egy erőgép, de sose hagyott ott sehol. 3. tulaja vagyok, a km állás valós benne, (110ezer km, de a km óra totál számlálója tavaly valamiért megroppant, igy az most fixen áll) első perctől hasonló jellege volt a kocsinak, a néhai MATÁV bemutató autója volt. Tehát hardcore teherautókent sose funkcionált. A második tulaja egy motorversenyző bácsi volt, aki tizen évig használta, ami arra korlátozódott, hogy par évig nyaranta volt csak üzembe helyezve, és járt ki vele versenyekre szerte Európába. Egy puritán bútorzattal vettem át, két ágy, es egy kis hűtő mosogató volt benne, valamint szövet kárpitok mindenhol. Kezdtem egy teljes alap szervizzel: komplett vezérlés, szűrők, olajcserékkel, valamint egy elöregedett kuplungtárcsa miatt egy teljes gyári kuplung szett cserével. Ezen kívül a nálam töltött 3 év alatt egy fillért nem kellett rákölteni (az éves olajcseréken kívül), hibátlanul indult télen/nyáron, megbízhatóan ment hegyen-völgyon. Megjártuk vele a fél Alpokot ( nem állítom, hogy felszaladt 5ödikben mindenhova, de megcsinálta:) ) Szlovénia, Olaszország tengerpartot, belföldön számtalanszor körbe a Balaton környéke, kisebb nagyobb kiruccanások. A teljes átépítés, és az autó csupasz állapotban dokumentálva van.( látható a padlólemez patika állapota, stb) A szigetelés Kaiflex körbe mindenhol, a tetőn hőtükrös, erre mindenhol 5cm bio kendergyapot, a padlón még pluszban egy vékony xps és rétegelt lemez a vízállo laminált padló alatt. Mint látható körbe üvegezett, 3 lett lefalazva, és szigetelve, és ez valamennyire úgy lett kialakítva, hogy egyéni szájíz szerint átvariálható, ha valaki máshová képzel el ablakot. A lambéria oldalt mikrofózolt, a tető ívében softline(hogy ne olvadjon teljesen egybe), lucfenyő, dió színű lazúrral kezelve. A bútorzat teljes egészében táblásított borovi, spéci egészségre ártalmatlan vékonylazúr/faolajjal kezelve, szintén -picit sötétebb- dió színben. A munkalap egy darab szélezetlen bükkfa, Biopin munkalap keményolajjal kezelve(élelmiszerbarát anyag). A fűtése Truma Combi 4 körfűtes ( kettő a konyha irányába, egy a padló fele+ egy az ágy fölé) + gázkazánnal történik, digitális cp plus vezérlőpanellel, mely a melegvizet is biztosítja, az ágy alá/kerékdob fölött elhelyezett 70literes Fiamma viztartályból, egy Sureflow 2.5 baros pumpával+ kiegyenlitő tartállyal. A vízfolyam tökéletes, nincs pulzálás. A tetőklíma régi de megbízható darab, csak 230v-ról üzemel.(két fokozatú klíma, két fokozatú sima ventillátor) A tetőn két darab kürtő, ventilátorral az átszellőztetéshez/ és a két rózsás főzőlap fölött páraelszívókent is funkcionálhat. Szürke víz tartály nem került kialakításra, egy kánnaba folyik ki a mosogató alatt a konyhaszekrényben. Az ebédlő asztal egy lehajtható nyírfa asztal, türkiz krétafestékkel + waxszal kezelve. Ugyanebben az árnyalatban a konyhaszekrény egy savban dekor céllal + két kis fűszerpolc is. Megvan a gyári válaszfal is, de az egységes kép kedvéért egy dupla lambéria+közte a kendergyapot szendvicspanel lett beépítve, mely szebb/masszívabb is, vizsgán semmi gond nem volt vele. Ezen a falon egy rejtett ajtó is található, mellyel az első utasülés alatti tér érhető el belülről, mi pl cipő - takarítószer tárolónak használtuk. További felszereltség: abszorpciós hűtő (minden üzemmódban működik), az oldalajtón és hátul is fellépő, kb 4x2m omnisztor. A bútorzat kettőnknek megfelelt, de még bőven lehet tovább fejleszteni, nekünk inkább a szellős tér volt a lényeg, és a jó variálhatóság, pl a két ágy közötti részen a látszólag U alakú körülőke megbontható, így szükség esetén lehet szállítani nagyobb dolgokat, bringát stb. Az ágy egyébként szétnyitható, így egy kb 140x200as méretű fekvőfelületet kapunk. A konyhaszekrény alatt egy dobozos tároló + egy nagyobb fiók a hűtő mellett, egy osztott tároló a kisebbik, felnyitható pad alatt, és a konyhaasztalnál lévő ülőke is egyben egy tároló is. A vezetőfülke fölötti részben két ikea ruhatároló. A konyhaszekrény hátoldala kihajtható, így egy kinti asztalkát kapunk. (ez is színben, stílusban a konyhához passzoló krétafestékkel van kezelve) A zuhanyt leginkább kültéren használtuk, de időközben beépítésre került egy zuhanyfülke is, ez még a képeken nem látható. Wc porta potti, az asztal melletti kis dobozban található, ami napközben ülőkeként funkcionál (ezt alapvetően megtartanánk, már csak higéniai okokból is) Villamos rendszerrel nem bajlódtam, Allpowers Powerstation + 200 W-os összehajtható napelemtáska két embernek hosszú napokig elegendőnek bizonyult, erről megy a vízpumpa, körfűtés, világítás, 12V és 220as dolgok is (akár a klímát is viszi, de nyilván nagyon hamar megeszi), ez nem tartozéka, de egyezkedés kérdése. (240ezer ft) Minden beépített alkatrész, anyag vadonat újonnan lett rendelve 3 éve. Ha valamit kihagytam, szívesen mesélek még róla privátban. Egyedül építettem, nem tudom hány száz munkaóra (és pénz) van benne, és nyilván még mindig lehet finomítgatni, csinosítani, jobban egyénre szabni, beszekrényezni, de azt gondolom kb anyagárba lőttem be, ilyen felszerelt, és állapotú lakóautót ennyi pénzért nem igazán lehet kapni.

Egyéb információ

  • azonnal elvihető
  • nem dohányzó
  • törzskönyv