IVECO Daily 4X4

IVECO Daily 4X4
Ár, költségek
Vételár:
13 500 000 Ft
Vételár EUR:
€ 34 523
Általános adatok
Évjárat:1998/6
Állapot:Kitűnő
Kivitel:Lakóautó
Jármű adatok
Km. óra állás:235 000 km
Szállítható személyek:3 fő
Ajtók száma:4
Fekvőhelyek száma:2
Szín:Fehér
Kárpit színe (1):Szürke
Saját tömeg:3 200 kg
Teljes tömeg:3 500 kg
Össz hossz:5 m
Szélesséeg:2 m
Tengelyek száma:2 db
Motor adatok
Üzemanyag:Dízel
Hengerűrtartalom:2 800 cm³
Teljesítmény:76 kW, 103 LE
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2026/2

Műszaki

  • 12 V rendszer
  • 230 V
  • tárcsafék
  • differenciálzár
  • 4WD (négykerékhajtás)

Beltér

  • asztal
  • beépített víztartály
  • forgatható ülések
  • franciaágy
  • gardrobszekrény
  • gázfűtés
  • gáztűzhely
  • hűtőszekrény
  • konyha
  • melegvízrendszer
  • mosogató
  • olvasólámpa
  • poggyásztároló
  • vízpumpa
  • állófűtés
  • centrálzár
  • szervokormány

Kültér

  • fellépő
  • páncélszekrény
  • roló
  • szúnyogháló
  • tetőlétra
  • ködlámpa
  • csörlő
  • vonóhorog

Multimédia / Navigáció

  • rádiós magnó

Leírás

Teljesen felszerelt, túrázásra felkészített Iveco Daily 4x4 eladó. Elérhető januártól. 3, 5T járműként regisztrált (B-kategóriás jogosítvány). A forgalmiba lakóautóként bejegyezve. Minden egyes extra felszerelés (csörlő, extra diesel tartály stb) szintén a forgalmiba bejegyezve. Németországban volt megépítve, Magyarországra 2021-ben került behozatalra. Érvényes műszaki vizsga 2024 februárjáig (nemsokara 2026 februarig lesz ervenyes). FIGYELEM: a kepeken olyan extra felszerelesek is lathatoak, amelyek a vetelarban nincsenek benne! Uj kepek feltoltesere hamarosan sor kerul. Off-Road: Hódítson meg bármilyen terepet könnyedén. Független első felfüggesztés, hátsókerék-hajtás kapcsolható összkerék hajtással, lokkolható kerékagyakkal, felezővel, valamint első és hátsó differenciálzárral. Motor: 2, 8 literes turbódízel motorral felszerelve. BELSŐ KÉNYELEM: Tágas kialakítás: A lakóautónk egy párra szabott, hangulatos belső teret kínál, amely magában foglalja a magas tető átalakítását, amely lehetővé teszi, hogy 1.8m magasságig fel lehet állni az autón belül. Praktikus konyha: beépített kétégős propángáztűzhely, mosogató és 40 literes Waeco hűtőszekrény. Fűtés és hűtés: Truma álló propánfűtés és a kiváló szigetelés, meleg és hideg időjárásban egyaránt kényelmes. EGYÉB KIEGÉSZÍTÉSEK: Off-Road és expedíciós felszerelés: Warn XD9000 csörlővel, napelemekkel, Victron Solar Charger vezérlővel, 800 wattos Victron inverterrel és 140 Ah-s segédakkumulátorral felszerelve. Részletek: -235, 000km -Olaj és olaj/levegőszűrők cseréje 9-10.000km-enként -Optionális négykerékhajtás (független első felfüggesztés, hátsókerékhajtás) -Lokkolható kerékagyak elöl a 4WD bekapcsolásához -Felező(terep)-váltó -Első és hátsó differenciálzárak -5 fokozatú kézi sebességváltó -2, 8 literes turbódízel motor -Ez egy 40-10-es modell (ami 4 tonnát jelent), de hivatalosan 3.5T-ra van átminősítve (B jogosítvánnyal vezethető). -Extra terhelhetőségű lengéscsillapítók -Goodyear Wrangler Duratrac 235/85R16 terepgumik (kb. 40.000 km-t futottak - még mindig nagyon jó állapotban vannak). -Nagyon fontos: belső tömlő nélküli felnik (az eredeti gyári kétrészes acél felniket (tömlőt igényelnek) lecseréltük, sok fejfájást megspórolva a következő tulajdonosnak). -Gyári acél lökhárító és ütközőlemez -Kézi motorhűtő ventilátor kapcsoló (bekapcsolhatja az elektromos hűtőventilátort korábban, mint ahogy az automatikusan bekapcsolna (nagyon hasznos terepen, hosszú emelkedőkön stb.)) -Utazósebesség 80km/h (ne várjon gyors járművet, mert ez nem az. De szó szerint mindenhova megy) Felszerelések: -Víztartály, 70 liter -Üzemanyagtartály (70 és 135 literes kiegészítő tartály) (hatótávolság kb. 1500 km). -Melegvíztartály, 20 literes -Kagylóülések elöl -Forgatható jobb első ülés -Propán állófűtés (Truma) -Nagyon jó szigetelés a meleg/hideg időjárás ellen. -Magasított tető, max. 1, 80m-es magasság esetén fel lehet állni a belsejében. -CO érzékelő -Nagyon erős ausztrál Ultra Vision LED fényszóró További extra tartozékok, amiket az autóval megkap: -Pótcsapágyak (6x), és egyéb több száz dollár értékű pótalkatrészek. -Tetőcsomagtartó -Külső asztal, amely a tolóajtó oldalára rögzíthető. Eddig 70.000 km-t tettünk meg az autóval. Ez idő alatt a következőket javítottuk vagy cseréltük ki: -4 új felni (így mostmár tömlő nélküli - az eredetiek olyan tömlőt igénylő felnik voltak) -35.000km-rel ezelőtt vezérléscsere (a láncvezetőkkel együtt). -Új hűtő (20.000 km-rel ezelőtt) -Jobb hátsó laprugónak eltört egy lapja, ezt kicserélték (15, 000 km-rel ezelőtt) -Kuplungkábel 30, 000 km-rel ezelőtt lett kicserélve (ez csak egy acél Bowden kábel). -A tolóajtó jelenleg csak belülről nyitható. -Turbó felújítva 35.000 km-rel ezelőtt (semmi gond nem volt, csak karbantartás) -Új fékszivattyú (20.000 km-rel ezelőtt) -Új fékbetétek (15.000 km-rel ezelőtt) NEM tartozék (ezert a vetelarban nincsenek benne), de a képeken láthatja őket: -Hi-Lift emelő -ARB 2500 Touring napellenző világító készlettel -Evershower zuhanytálca és függöny (belül vagy kívül is felállítható) 12 voltos vízszivattyúval és zuhanyfejjel. -Aluminium dobozok a teton -Kempingfelszerelések (Front Runner székek, asztal stb.) -Albrecht CB rádió -RAM tartók (telefon 2x, tablet, Garmin in-reach Mini tartók) Ami nem fontos: az autó szerepelt az Expedition Portal-on, a kanadai nemzeti TV-ben, több podcastban és magazinban, mivel nemrég teljesítette az Alaszka-Argentína távot. Ami nem jar az autoval: a teton lathato ket aluminium doboz, omnisztor. Ez utobbi kulon megegyezes eseten elviheto.

Egyéb információ

  • nem dohányzó