APRILIA SHIVER 750 GT

APRILIA SHIVER 750 GT
Ár, költségek
Vételár:
2 099 000 Ft
Vételár EUR:
€ 5 368
Általános adatok
Évjárat:2010/3
Állapot:Normál
Kivitel:Naked
Jármű adatok
Km. óra állás:40 400 km
Szállítható személyek:2 fő
Szín:Fekete
Saját tömeg:204 kg
Teljes tömeg:416 kg
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:750 cm³
Teljesítmény:70 kW, 95 LE
Munkaütem:4
Hengerek száma:2
Henger-elrendezés:V
Szelepek száma:4 / henger
Keverekképzés:Injektor
Hűtés:Víz
Hajtás:Lánc
Sebességváltó:Szekvenciális (6 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2025/5

Táska / Doboz

  • hátsó doboz
  • oldalsó dobozok

Váz / Idom

  • plexi
  • középsztender
  • tankvédő bőr
  • tankpad
  • bukócső / bukógomba

Műszaki

  • ABS (blokkolásgátló)
  • fém fékcső
  • fordulatszámmérő
  • immobiliser
  • sport kipufogó
  • tárcsafék elöl
  • önindító
  • fedélzeti computer
  • tárcsafék hátul
  • katalizátor
  • dupla tárcsafék elöl

Leírás

A válasz az első miért adod el ha ilyen sokat szenvedtél vele? kérdésre az, hogy elegem van a motorozásból, a szar utakból, a félszemű nyugger suzukisokból, a céges Octáviás májerekből akik majd meg akarják mutatni h letolnak. Kell még a vesém. Ennyi. Amíg nálam volt a következők lettek cserélve felújítva, pluszba felszerelve: - komplett első teleszkóp felújítás (36626 km) - hűtő csere, folyadékkal (36626 km) - szelephézag (38709 km) - első féktárcsa cserélve, betéttel (36626 km) - MAP szenzor csere (34950 km) - gyertya csere, NGK (34950 km) - indító motor csere (39250 km) - levegőszűrő / olaj szűrő többször (36626 km + 39500 km) - fékfolyadék, kuplung folyadék csere (38709 km) - akksi, YUASA 2024.02. számlával (39250 km) - Puig plexi - Puig bukógomba - Pirelli Diablo Rosso III (38709 km) - Akrapovic Slip-On szett, gyári nincs meg - Gyári oldaltáska szett és ütasülés táska, valamint tankbőr - Középsztender Jelenleg 40400-on áll a mutató, változik. Kapsz hozzá egy plusz indítómotort, egy új HiFiltro olajszűrőt, egy valtókart, egy hátsó fékkart ha perecelnél. Ezek görbék, a régiek, de megtartottam, mert 40k darabja, de funkcióját ellátja, ha a szükség úgy hozza. Mivel olasz kapsz hozzá diag kábelt is meg szoftvert is. Behozott motor ezért is a rengeteg csere, nem igazán bíztam valami olasz giggoloban, hogy mennyire tartotta karban. Piros volt, idomos GT, nakedre lett építve mivel akkoriban olcsóbb volt a GT mint a sima, meg jól jön az az ABS, ami hibátlanul működik. Kép és excel tábla van mindenről. Az összes tankolást vezettem, ezek alapján az idei átlagfogyasztása 7.2 l/100 km. Alkatrészek nagy része Oláh Józsitól (+36 20 952 0171) Debrecenből. A szervízt Benmotor Nyikos Bence - Gárdony (+36 20 373 1006) csinálta. Most a képeken látható állapotban van. Abszolút megbízható, a V2 a gumit bizony eszi erre számíts. Esztétikai hibák vannak rajta, napi használatban van.

Egyéb információ

  • azonnal elvihető
  • rendszeresen karbantartott
  • szervizkönyv
  • törzskönyv