Leírás
A válasz az első miért adod el ha ilyen sokat szenvedtél vele? kérdésre az, hogy elegem van a motorozásból, a szar utakból, a félszemű nyugger suzukisokból, a céges Octáviás májerekből akik majd meg akarják mutatni h letolnak. Kell még a vesém. Ennyi. Amíg nálam volt a következők lettek cserélve felújítva, pluszba felszerelve: - komplett első teleszkóp felújítás (36626 km) - hűtő csere, folyadékkal (36626 km) - szelephézag (38709 km) - első féktárcsa cserélve, betéttel (36626 km) - MAP szenzor csere (34950 km) - gyertya csere, NGK (34950 km) - indító motor csere (39250 km) - levegőszűrő / olaj szűrő többször (36626 km + 39500 km) - fékfolyadék, kuplung folyadék csere (38709 km) - akksi, YUASA 2024.02. számlával (39250 km) - Puig plexi - Puig bukógomba - Pirelli Diablo Rosso III (38709 km) - Akrapovic Slip-On szett, gyári nincs meg - Gyári oldaltáska szett és ütasülés táska, valamint tankbőr - Középsztender Jelenleg 40400-on áll a mutató, változik. Kapsz hozzá egy plusz indítómotort, egy új HiFiltro olajszűrőt, egy valtókart, egy hátsó fékkart ha perecelnél. Ezek görbék, a régiek, de megtartottam, mert 40k darabja, de funkcióját ellátja, ha a szükség úgy hozza. Mivel olasz kapsz hozzá diag kábelt is meg szoftvert is. Behozott motor ezért is a rengeteg csere, nem igazán bíztam valami olasz giggoloban, hogy mennyire tartotta karban. Piros volt, idomos GT, nakedre lett építve mivel akkoriban olcsóbb volt a GT mint a sima, meg jól jön az az ABS, ami hibátlanul működik. Kép és excel tábla van mindenről. Az összes tankolást vezettem, ezek alapján az idei átlagfogyasztása 7.2 l/100 km. Alkatrészek nagy része Oláh Józsitól (+36 20 952 0171) Debrecenből. A szervízt Benmotor Nyikos Bence - Gárdony (+36 20 373 1006) csinálta. Most a képeken látható állapotban van. Abszolút megbízható, a V2 a gumit bizony eszi erre számíts. Esztétikai hibák vannak rajta, napi használatban van.