APRILIA SX 50 Elektromos

APRILIA SX 50 Elektromos
Ár, költségek
Vételár:
550 000 Ft
Vételár EUR:
€ 1 411
Általános adatok
Évjárat:2023/11
Állapot:Kitűnő
Kivitel:Segédmotoros kerékpár
Jármű adatok
Km. óra állás:300 km
Motor adatok
Hengerűrtartalom:50 cm³
Teljesítmény:2 kW, 3 LE
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal

Műszaki

  • 12 V rendszer
  • immobiliser
  • tárcsafék elöl
  • fedélzeti computer

Váz / Idom

  • lábtartó

Leírás

Sziasztok! Eladóvá vált a teljesen elektromosra átalakított Aprilia sx 50 projekt motorom! - QSMotor 2000W72V szénkefés motor, papíron 70km/h a végsebesség (terheléstől függ) - 3 sebességi fokozat - Mopednek/kismotornak minősül - B-s jogsival is tudod vezetni - street legal (közforgaloma helyezhető), biztosítás van rá kötve (Allianz) - akksi - 82V, alattam (90kg) 20-25 km-t megy el egy töltéssel - kb 2, 5-3 órás töltési idő (természetesen adok hozzá töltőt is) - elektromos kuplung, elektromos hátsó fék + fékrásegítés (bővebb infó a poszt végén) - működő index elől hátul - tompított, távolsági fényszóró - akksifűtés, hűtés (nem kell aggódnod, hogy a hideg miatt az akksi hamarabb ki fog merülni) - központi biztosíték (immobilizer) - könnyen tanulható sajátos vezérlés (egy esetleges tolvaj nem fogja tudni olan könnyen elvinni ha olyan helyzet adódna) - sebességmérő, ami este világítani is tud Na és akkor most egy picit bővebben: Ezt a motort 2023 novemberében vettem egy villanyszerelőtől aki elkezdte építeni én meg befejeztem. Jelenleg napi használat alatt van és rengeteg odafigyeléssel karban van tartva. Az irányítása egy picit sajátos, de nem kell megijedni mert csak egyszer kell megtanulni (kb 10 perc), viszont egy esetleges tolvaj nem fogja tudni ezért sokkal nehezebb lesz neki ellopni, (a zárat nem is számoltam bele amivel le van kötözve a járgány) ezért valószínűeg fel fogja adni. A 20-25 km növelhető egy generátorral vagy egy nagyobb akksival, de még így is tökéletes városi használatra, a 2db 3 amperes töltőjével pedig szuper gyorsan fel fog tölteni ha esetleg lemerülne. Mi az az elektromos hátsó fék? Az elektromos fék (mágnesfék) lehetővé teszi, hogy a motor a saját meghajtási energiáját kihasználva meg tudjon állni. A közhiedelemmel szemben néha hatékonyabb mint egy hétköznapi olajos fék. Természetesen van rajta egy hozzátartozó féknyereg és egy féktárcsa ha az új tulaj meggondolná magát, csak a féknyereg tartó konzolt ki kell cserélni mert az viszont nem jó hozzá. Mi az az elektromos kuplung? Az elektromos kuplung, a hagyományoshoz hasonlóan bontja a közvetlen kapcsolatot a motor és az akksi között, a gázkart lekapcsolja az áramkörről tehát magától egész biztosan nem fog elindulni a járgány. Hagyományos társaival ellentétben be kell húzni ahhoz, hogy aktiváljuk (tudjuk használni a motort). FIGYELEM! A gázkar és az elektromos fék egy áramkörön van, tehát ha nincs behúzva, akkor a hátsó fék illetve a fékrásegítés sem használható! Mikor jöhet ez jól? Ha az út csúszós előfordulhat hogy a mágnesfék blokkolja a kereket és a jármű megcsúszik ezért ilyen körülmények között érdemes fékezéskor kiengedni és az első fékkel (amit lehet fokozatosan adagolni) problémamentesen meg lehet állni. Mi az a fékrásegítés? Az első fékkar behúzásakor aktiválja a hátsó mágnesféket is, ezért a motor két kereke egyszerre dinamikusan fékez, megakadályozva a sofőr esetleges katapultálását. Miért adom el? - anyagi gondok - a cross/supermoto style nem igazán jött be, én inkább a sport/cruiser stílust kedvelem Egyetlen problémája, hogy gunikat lassan cserélni kell!

Egyéb információ

  • azonnal elvihető
  • keveset futott
  • második tulajdonostól