Leírás
Életmódodban nincs helye a hamisításnak. Ha olyan Modern Classicot keres, amely a tegnapi értékeket átadja, de a műszaki jellemzőkkel és a futómű-frissítésekkel a mai utakra összpontosít, akkor a Z900RS SE az egyetlen válasz. Az Öhlins hátsó egység és az újrahangolt első felfüggesztés, valamint egyéb részletek illeszkednek az 1970-es évek legendájának, az ikonikus Z1-nek a zsigeri szelleméhez. Nézd, mutasd és menj, a Z900RS SE-ben minden megtalálható. A Kawasaki legendás gépeinek gyűjteményéből merítve a Z900RS SE stílusa az ikonikus Yellow Ball-ra emlékeztet, amely az eredeti Z1 narancssárga és barna Fireball festékének fekete-sárga változata. A radiálszivattyús első fékfékhenger szintén hozzájárul a féknyergek által kínált kiváló irányíthatósághoz és érzéshez. A nagyobb fékezés érdekében az ABS a Z900RS SE alapfelszereltsége. Első fékcsomag Brembo alkatrészekkel (tárcsák, féknyergek, betétek) erősebb fékezőerőt biztosít, és hozzájárul a még pontosabb vezérléshez és a könnyebb használathoz. A verseny által ihletett tengelykapcsoló-technológia egyrészt sokkal könnyebb érzetet biztosít a karnál, másrészt egy visszacsatolási nyomatékkorlátozó funkciót, amely segít megelőzni a hátsó kerék ugrását visszakapcsoláskor. A nagy átmérőjű fordított villát kiegészítve az Öhlins hátsó felfüggesztés nagyobb menetkényelmet és ültetvényesebb érzést kínál. Míg a Kawasaki In-Line Four motorok történelmileg híresek a kiváló hangzású kipufogóikról, ez az első alkalom, hogy a Kawasaki megbízható kutatást végzett egy modell ideális kipufogóhangjának kialakítása érdekében. A motoros reakció kiváltására tervezett hanghangolás a motor kezdeti zúgására összpontosított, alapjáraton és alacsony fordulatszámon, ahol a motoros a legjobban élvezheti a kipufogó mély dübörgését. A Z1-hez hasonlóan a Z900RS is 948 köbcentis osztályú soros négyes motorkonfigurációval rendelkezik, amely eleve remek egyensúlyt kínál az erő és a kezelhetőség között. A hangolás az alacsony-közép tartományra összpontosít. A fordulatszámok kimért, de nagyon határozott módon épülnek fel, így a motorosban egyfajta kapcsolat jön létre a fojtószelep és a hátsó kerék között. A Z900RS SE a motorosok megnyugtatásához hozzájárul a fejlett Kawasaki motoros-támogatási technológiával. A KTRC két olyan üzemmóddal rendelkezik, amelyek a vezetési körülmények széles skáláját lefedik, vagy megnövelt sportteljesítményt kínálnak, vagy nyugalmat kínálnak a csúszós útfelületen való magabiztos vezetéshez. A versenyzők a rendszer kikapcsolását is választhatják. Érdeklődni a hirdetés alján szereplő elérhetőségek bármelyikén lehet. Kérjük, hogy mindenképp érdeklődjön a pontos raktárkészletünkről, és a bemutatóteremben készleten lévő motorokról! Személyes megtekintés előtt kérjük, hogy a várakozás mentesség érdekében egyeztessen telefonon vagy e-mailben! Meghirdetett motorkerékpárjaink teljes körű hitel / lízing ügyintézését, is vállalni tudjuk! A motor kiskereskedelmi ára tartalmazza a regisztrációs adót, de NEM tartalmazza az átírási és üzembe helyezési költséget! Motor beszámítás, vagy akár készpénzes felvásárlásra is van lehetőség! További információkért kérjük, hogy e-mailben vagy a megadott telefonszámokon érdeklődjön! Köszönjük! ( A hirdetésben szereplő árak tájékoztató jellegűek, és nem minősül ajánlatnak! )