KTM 125 DUKE

KTM 125 DUKE
Ár, költségek
Vételár:
950 000 Ft
Vételár EUR:
€ 2 438
Általános adatok
Évjárat:2011
Állapot:Megkímélt
Kivitel:Naked
Jármű adatok
Km. óra állás:36 140 km
Szállítható személyek:2 fő
Szín:Fehér
Saját tömeg:125 kg
Teljes tömeg:282 kg
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:125 cm³
Teljesítmény:11 kW, 15 LE
Munkaütem:4
Hengerek száma:1
Henger-elrendezés:Soros
Keverekképzés:Injektor
Hűtés:Víz
Hajtás:Lánc
Sebességváltó:Szekvenciális (6 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2025/9

Műszaki

  • ABS (blokkolásgátló)
  • fordulatszámmérő
  • sport kipufogó
  • tárcsafék elöl
  • önindító
  • tárcsafék hátul
  • katalizátor

Váz / Idom

  • bukócső / bukógomba
  • kézvédők

Leírás

Eladó 2011-es KTM Duke 125 megkímélt állapotban és költségmentesen! Az eladás oka egyszerűen csak nagyobbat szeretnék. A motor tökéletes választás azok számára, akik kezdő nagymotort szeretnék. Vezetési élményben és a kezelhetőségben a kegóriájában jobb nem nagyon van. Ez a motor kiváló állapotban van, rendszeresen karbantartott és szervizelt, így garantáltan megbízható társad lesz bármilyen úton. Korából és használatból adódó karcok vannak, de egyik sem komoly. Jellemzők: - 125ccm-es motor, tökéletes választás városi közlekedésre és könnyű terepre. - Remek kezelhetőség és vezethetőség, ez köszönhető a merev és könnyű motornak. - Alacsony üzemanyag-fogyasztás, gazdaságos fenntartás. - Sportos dizájn, fehér színben, amely minden tekintetet magára vonz. - Mindössze 36, 170 kilométert futott. 2021-ben új blokk került a motorba a KTM Centrumtól az előző tulajnál, forgalmiba természetesen be van írva és a blokkban jelenlef 15 000Km körül van. (a régi blokk természetesen jár a motorhoz) Extrák: - ABS - Rövidített hátsó rendszámtábla tartó. (sokkal szebb, mint a gyári hosszú) - Ledes indexek elől-hátul - Kézvédők a markolatnál - Bukó gomba és bukókeret ami megvédi a motort blokkját - Szezon előtti szervíz elvégezve. - E jeles Giannelli sport kipufogó, nagyon jó hangja van. Durrog, csattog ahogy kell! : ) (db killerrel, részecskeszűrővel és műszakin nem szólnak érte) Szervíz: A szezon előtti nagy szervíz megtörtént kb. 500 kilométerrel ezelőtt. Minden folyadék cserére került és minden Motul márkával és gyári KTM szűrőkkel (nem unix, bárdi és kínai vackokkal, amit számlával tudok igazolni is.) - Motorolaj Motul 300V, ami 4000 kilométerenként cserélve lett - Fékolaj Motul DOT4 (nem volt külön tipus rá írva) - Motul fagyálló - Hátsó főfékmunkahenger teljesen fel lett újítattva. (Gyári probléma ezeknél, hogy megáll a sár stb. rajta és elrohad, ez most lett felújítva így probléma nem lesz ezzel.) - Új hátsó fékbetét kompletten (igen, ez is gyári ktm) Nem zsákba macska, egyetlen hibája van, ami semmit nem befolyásol természetesen az egy sebbesség érzékelő szenzor. Néha mutatja a sebbeséget, néha nem, amit tesztkör alatt te is látsz majd. A gyári érzékelő szenzor jelenleg 21 000Ft körül van. A motor megtekinthető és kipróbálható előre egyeztetett időpontban. További információért és időpont egyeztetésért hívj nyugodtan.

Egyéb információ

  • garázsban tartott
  • rendszeresen karbantartott