SIMSON S 51 B S51/1B-H40

SIMSON S 51 B S51/1B-H40
Ár, költségek
Vételár:
730 000 Ft
Vételár EUR:
€ 1 873
Általános adatok
Évjárat:1990/7 (30 évnél öregebb)
Állapot:Kitűnő
Kivitel:Segédmotoros kerékpár
Jármű adatok
Km. óra állás:11 152 km
Szín:Világoskék
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:50 cm³
Teljesítmény:3 kW, 4 LE
Munkaütem:2
Henger-elrendezés:Álló
Sebességváltó:Szekvenciális (4 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal

Műszaki

  • 12 V rendszer
  • tárcsafék elöl

Leírás

Eladó egy igényesen felújított, 1990-es Simson S51/1B-H40. Gyári extrák: 4 sebességes blokk (szépen, pontosan és csendesen vált) 12V-os elektromos rendszer. Utólagos extrák: ETZ első villa tárcsafékkel, mélyhornyú Koyo kormánycsapágyak, erősített (ETZ) hátsó lengéscsillapítók, vázmerevítő, 19mm-es (eredeti olasz, nem utángyártott!) Dellorto porlasztó. Amik cserélve lettek a motoron: új tankszett (megvannak a matricák is, fel lehet ragasztani), új hátsó alufelni, új Koyo kerékcsapágyak, új küllők elöl és hátul, új első- és hátsó fékbetétek, új z14-es első lánckerék (a 15-ös mellett ez a másik gyári méret), új üléshuzat, nagyobb fényszóró (CZ 350-esé), új légszűrő, új Viton főtengely szimmeringek, új porvédő sapkák a villaszárra, új tükrök, új hátsó lámpa, új indexburák, új km-óra kihajtás, új bowdenek, új lábtartó- berúgó és váltókar gumi, teljesen lecsupaszított, letisztított és átfestett váz és sárvédők, új lengővilla silentek, új motortartó, új kipufogódob új tömítéssel, új kipufogótartó szár és bilincs, új benzincsap és benzincső, új csomagtartó, új komplett láncvédő burkolat, eredeti adattábla a vázon. A fenti munkálatok után nagyon jól motorozható, városi használathoz kiváló tulajdonságokkal bíró kismotorrá vált a Simson S51-es, meglepően stabil úttartással, kiváló fékhatással (az átalakításnak persze ez is volt a célja). A hazánkban forgalmazott 1B-H40-re jellemző fojtások (alacsonyabb kipufogó nyílás, rövidebb kipufogó könyök) át lettek alakítva a gyári méretre. A gyárilag 4 sebességes 50cm3-es blokk átlagos termetű embernek abszolút kellemes, 105kg felett kicsit kevésnek bizonyul induláskor a 3, 7 LE, de ezen nincs mit csodálkozni (ezért adom el sajnos). Hidegen és melegen kitűnően indul, minden működik rajta, a gumik jó állapotban vannak, végsebessége GPS-szel mérve 63km/h (15-ös első lánckerékkel és nem 105 kilóval kb. 70 km/h lehet). Nem a gyári-fanatikusoknak ajánlom ezt a jó kis motort hanem a hozzám hasonló olyanoknak, akik örülnek a hasznos és nagyobb biztonságot adó, költséges és sok munkával, utána járással járó átalakításoknak (nem volt nap a szezonban, hogy valaki meg ne dicsérte volna az utcán). A kipróbálásra a vételár lehelyezését követően, előre egyeztetett időben és helyszínen van lehetőség. A jelzett ár irányár. Kérésre további képeket és egy videót tudok küldeni.

Egyéb információ

  • garázsban tartott
  • második tulajdonostól