TRIUMPH STREET TRIPLE 675 R 765 RS

TRIUMPH STREET TRIPLE 675 R 765 RS
Ár, költségek
Vételár:
3 400 000 Ft
Vételár EUR:
€ 8 766
Általános adatok
Évjárat:2020/10
Állapot:Újszerű
Kivitel:Naked
Jármű adatok
Km. óra állás:28 000 km
Szállítható személyek:2 fő
Szín:Szürke
Saját tömeg:166 kg
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:765 cm³
Teljesítmény:90 kW, 122 LE
Munkaütem:4
Hengerek száma:3
Henger-elrendezés:Soros
Szelepek száma:4 / henger
Keverékképzés:Injektor
Hűtés:Víz
Hajtás:Lánc
Sebességváltó:Szekvenciális (6 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2026/4

Váz / Idom

  • plexi
  • tankpad

Műszaki

  • ABS (blokkolásgátló)
  • DTC
  • fém fékcső
  • fordulatszámmérő
  • sport légszűrő
  • tárcsafék elöl
  • önindító
  • fedélzeti computer
  • tárcsafék hátul
  • katalizátor
  • dupla tárcsafék elöl

Multimédia / Navigáció

  • információs kijelző

Leírás

Eladó ez a 2020-as RS, sajnos szinte alig volt lehetőségem használni. Kapott új gumikat, amelyekben egy M-Ring és egy fél napos Euroring van mindössze. Új légszűrő van benne. (Véletlenül rendeltem pluszban, így adok hozzá egy új K&N szűrőt. Most gyári (sima) van bent.) Új gyári fékbetétek kerültek bele. Van púp és ülés is, valamint adok hozzá egy új hűtővédő rácsot, amit még nem szereltem fel. (ez utángyártott cucc, de jól néz ki) A tank oldalán Stompgrip van, az icon mintázattal, így farmerban sem fáj, mint a volcano, de lehet bele kapaszkodni. Ami sárga rajta, az eredetileg piros, csak felül van matricázva. (így ez eltávolítható, ha szeretnéd a piros mintát.) Valószínűleg többen is ismeritek a csoportból a motor előéletét, és előző tulajdonost is, aki szintén gondosan karbantartotta és készült róla több video. Rendesen körbe fényképeztem, ha érdekes lehet, felteszem kommentbe a többit. Remélem előző gazdi nem bánja, hogy bemásolok néhány dolgot az általa írt infókból ide, innentől az idézet: - RS változat - 123 lóerő - Brembo M50 féknyergek és Brembo főfékhenger - ABS (kikapcsolható!) - Kipörgésgátló - Fel-le gyorsváltó - LED menetfény - Showa Big Piston villák, Öhlins rugóstag, természetesen minden paraméterében állíthatók. És a 2020-as évjárattól ez a futómű már tökéletesen beállítható utcára és pályára is. Nem olyan kemény, mint az előző változat, nem veri szét a kezed utcán sem. Műszaki vizsga érvényes: 2024. február 27-ig A motor története: - újonnan vettem a Triumph Budapestnél - gondosan bejárattam - használtam utcán: közlekedni, túrákra és tréningekre - használtam versenypályán: 99%-ban pályamotoros tréningeket tartottam vele - a tréningeken általában a lassabb résztvevőkkel motoroztam a Triumph-fal (a gyorsabbakkal a BMW S1000RR-rel mentem/megyek) illetve leginkább a kisebb pályákon használtam A sok pályamotoros posztom alapján joggal hihetnéd, hogy állandóan nyélen megy ez a motor, de nem így van. Nagyjából hasonló igénybevételnek volt kitéve, mint általában bármelyik ilyen gép, mert amikor lassabb tempójú tréning van, akkor felesleges lenne szétpörgetni. Ilyenkor ugyanúgy hamarabb elváltogatok, és a középtartományban szörfözök, mintha utcán túrázgatnék. Viszont nem akarok álszentkedni, természetesen mentem vele tempót is versenypályán (és mentem vele egyszer egy versenyt is a Pannónia-ringen), de ebből a fajta igénybevételből jóval kevesebb volt, mint az óvatos tréningekből. Teljesen gyári állapotban használtam végig, egyetlen dolgot módosíttattam rajta: az ABS át lett programozva, így ezen a gépen kikapcsolható. Most 27.000 km van benne, és csak kopóalkatrészeket kellett cserélnem, gumikat, fékbetétet, szűrőket és persze olajat. Ez utóbbit az előírtnál jóval sűrűbben tettem, a kötelező szervízek között is cseréltem 3000 km-enként. (Természetesen vezetett szervízkönyves a motor.) Továbbra is teljesen gyári állapotban van, a következő gyári kiegészítőkkel: - fejidom - flyscreen plexi - bukósínek - első tengelyvédők - deknivédők - üléspúp (+ a hátsó ülés is megvan hozzá természetesen) A teljes szervíztörténetbe tartozik még: 22.000 km-nél: - Szelepállítás - Lánc és lánckerekek cseréje 25.000 km-nél: - Teljes futómű felújítás Tavaly egyszer elcsúsztam vele kb. 60-nal. A képeken is látható néhány karcolás lett rajta, és kész. Mentem is vele tovább egyből. Nem nyúltam hozzá, így legalább látszik, hogy milyen jól működik a bukósín-tengelyvédő-kormány háromszög: ezeken csúszott, úgyhogy semmi nem ferdült el, és a fényezett részek (tank és a farokidom) nem értek le. A videóban ez a motor szerepel: https://www.youtube.com/watch?v=e09kYlDddgQ

Egyéb információ

  • azonnal elvihető
  • garázsban tartott
  • második tulajdonostól
  • rendszeresen karbantartott
  • szervizkönyv
  • törzskönyv