YAMAHA XTZ 660

YAMAHA XTZ 660
Ár, költségek
Vételár:
650 000 Ft
Vételár EUR:
€ 1 676
Általános adatok
Évjárat:1992/1 (30 évnél öregebb)
Állapot:Sérült
Kivitel:Túraenduro
Jármű adatok
Km. óra állás:91 000 km
Szállítható személyek:2 fő
Szín:Fekete
Saját tömeg:197 kg
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:659 cm³
Teljesítmény:30 kW, 41 LE
Munkaütem:4
Hengerek száma:1
Szelepek száma:5 / henger
Keverékképzés:Karburátor
Hűtés:Víz
Hajtás:Lánc
Sebességváltó:Szekvenciális (5 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2025/9

Műszaki

  • 12 V rendszer
  • fordulatszámmérő
  • tárcsafék elöl
  • önindító
  • tárcsafék hátul

Táska / Doboz

  • hátsó doboz
  • oldalsó dobozok
  • zárható doboz

Váz / Idom

  • bukócső / bukógomba
  • kézvédők

Leírás

Legkeményebb XTZ-t eladásra kínálom. Ahogy hirdetik a többi motort na erre azok nem igazak. Csörög-zörög és füstölt, szivárog. Ez-az lóg, karcos, horpadt, műanyagok töröttek/hiányosak. Néhány tákimáki is van rajta. Kb. 1000km/0, 5L olaj fogy. 56eKm-rel vettem most per pillanat 91eKm van benne. Ez téli/nyári használat ami erősen látszik rajta. Ez valami fura kiadás mert 40 lóerős, de az előzőhöz képest nem érzek nagy különbségget ami 48lóerős volt. Előéletéről pár szó: első Magyar tulaj lepapírozta 2019 szeptemberében, ezután a második tulaj beszámolta októberben egy másik motorba akitől én vettem meg, viszont Ő forgalmit se kapott mert egyből meg is vettem tőle. Nálam történt: vételkor főtengely ék csere volt mert fel lazúlt az anya és elverte. Kuplung szett csere (TRW), és pár apróság, eleinte Motul 5100, de ahogy kiszúrtam, hogy erősen fogy így olcsóbb Mannol-t kapott (azóta is). 5-6000km olaj csere és a legszükségesebb szervízelés házilag. Ennek az igénytelenségnek az oka, hogy ez a második tenerém az elsőt kiverték alólam ami TK lett (váz tört és a blokk is), a biztosító olyan árat mondott amiből egy robogó se jött volna ki: ( így úgy vagyok vele ha megy akkor én használom (mikor hozzám került se volt szép, se jó így romlani nem romlott sokat). Fogyasztás 4, 5-5, 5L/100km (spritmonitor oldalon kb. 30eKm fogyasztási saját adat van) Ami viszont jó: kb. 1 éves akku (Exide), mivel nem akarom minden áron eladni így jelenleg is kb. 4 olajszűrő, 2 levegő szűrő, 12L olaj van hozzá: D komplett blokk (karbi, gyújtás is), 2 kerék szett ( utcai, bütykös), pár mentett cucc az előző xt-ből, egy szett új (kínai) gumi ami még fel se került, bukócső (bár ez javított), 3 doboz (2 alu nem szép). Lánc szettben kb. 6eKm ami az eddigi tapasztalatok alapján kb. fél út a gumikkal együtt. 1 szett első és 3 szett hátsó fékbetét. Egy komplett tömítés szett, 1 új D. I.D. vezérműlánc, és ezernyi müttyűr. Megjártam vele az ország nagy részét, a Tátrát, pár napja Szlovénia egy kissebb részét, pár nap múlva ismét egy Szlovák túra lesz Homok rally-t 1x lenyomtam vele. Eladás oka XRV750 Alku nincs!

Egyéb információ

  • törzskönyv