Leírás
2019.06.12-én Magyarországon forgalomba helyezve. Saját magam hoztam be a motort Lengyelországból, második tulajdonosa vagyok. Folyamatos és végig vezetett szervízkönyv a székesfehérvári Motor Sprintnél, téli szezonban ugyanitt fűtött helyen tárolási szerződéssel, minden alkalommal km óra állása feljegyezve. Kuplung kosár, kuplung lamella, vízpumpa, generátor álló- és forgórész javított verzióra cserélve, irídium gyertyák, trafók, TPS szenzor cserélve, K&N sportlégszűrő, egyedileg épített sportkipufogó, Xenon rendszer, LED index elöl, LED hátsó világítótest, integrált indexel hátul, LED világítású rendszámtábla konzol. Első és hátsó ülés teljesen új, az elsőben zselés betét. Elöl gyárinál egyel kisebb fogaskerék van. 2019 nyarán mindkét felni fémtisztára dolgozva, majd egyedileg kikevert antracit szürkére fényezve. Elöl EBM hullámos tárcsafék, EBM betéttel, Michlein Power GP gumik és komplett lánccsere kb: 600km-el ezelőtt. ÖHLINS kormánygátló 2 évvel ezelőtt leszervízelve. 2 hete kapott új hűtőt. Írhatnám holnap estig, hogy kompresszió bemérve, fék- és egyéb folyadékok folyamatosan cserélve, teleszkóp megfelelő intervallumban ellenőrizve, szervízelve de a szervíz dokumentációból akit érdekel minden elvégzett műveletet megtekinthet (elektronikus formában is adom). Eredeti kipufogó, konzol, index és fogaskerék jár hozzá. Továbbá a gyári féktárcsát és 80%-os EBM fékbetéteket is adok hozzá. Második R1-es motorom, a fent írtakból kiderülhet, hogy mindennél jobban szeretem és vigyáztam is rá, az egyetlen ok amiért úgy döntöttem, hogy eladom az az, hogy kb: 4 éve évi 200-400km-t van időm vele menni. Gyere és nézd meg ha találsz ennél jobb állapotban lévőt ennyiért vagy olcsóbban azt elmegyünk és együtt megvesszük. Ha alkudozás nélkül elviszed kapsz hozzá egy ponyvát és egy motortartó állványt is.