Felülsz rá és motorozol, költségmentes, semmilyen ismert hibája nincsen. Gyári alkatrészek (kipufogó, indexek, stb) semmi tuning. A feltüntetett óraállás kis mértékben változhat, mert használatban van a motor. Meglepetések elkerülése végett próbálok mindent összeírni. Tavaly szezon elején kapott új gumikat (Pirelli Diablo Rosso II), láncot és lánckerekeket, valamint akkumulátort. Motor, kuplung, fékek, futómű, világítás és minden egyéb hibátlan a motoron. Olajcsere 500 km múlva esedékes. Eredeti festés és idomok. Korából adódóan 1-2 karcolás van a motoron. Nem törött, nem balesetes motor. Egyszer eldőlt és a fejidom bal széle lepattant, pótolva lett, ahogy a képeken látszik. Én keveset mentem vele, leginkább a városban, rövidebb túrákon használtam és 4 alkalommal kivittem a kecskeméti gokartpályára is. Hozzáértő kezekből eladó (nem nyeleztem hidegen, nem pörgettem szét, nincs leégetve a kuplung, stb.). Nincs trükközés, kitakart rendszám, ügyfélkapuról lekérdezhető. Kérdésre nem csak telefonon, de írásban is válaszolok. Én vagyok a tulajdonos, törzskönyv is nálam, csak adásvételivel eladó. Nagyon szeretem, a szívemhez nőtt, de meglett az A kategóriám, így nagyobbra váltok (R6). Keveset motorozok, nem létfontosságú eladnom, ezért a mennyit engedsz a feléből típusú próbálkozásokat szeretném mellőzni. Nepperek, kereskedők, tesztpilóták, megeresését sem várom. Természetesen ki lehet próbálni a vételár felmutatása és felelősségvállalási nyilatkozat aláírása után. Az ár irányár. A motor Nagykőrösön található, ott lehet megtekinteni, nem szállítom sehová. Csere elsősorban készpénzre, esetleg értékegyeztetéssel R6-ra, de csak arra és ott is nagyon konkrét elképzeléseim vannak, így kicsi esélyt látok rá (2005-ös évjárat, piros szín, nem tuningolt gyári állapot, max. 60ezer km). Videó a motorról:
https://www.youtube.com/watch?v=pVQtCWzVq7U