PEISCHL hidraulikus tetős mozgópadlós félpótkocsi walkingfloor HD 3S1

18579
PEISCHL hidraulikus tetős mozgópadlós félpótkocsi walkingfloor HD 3S1
Ár, költségek
Vételár:
Ár nélkül
Általános adatok
Átvehető:2024.
Évjárat:2023/8
Állapot:Kitűnő
Kivitel:Önkihordós (nyerges)
Garancia
Garancia:1 év
Szavatossági garancia:1 év
Jármű adatok
Szín:Világosszürke
Saját tömeg:7 595 kg
Raktér térfogata:92 m³
Raktér hossza:13,52 m
Raktér szélessége:2,49 m
Raktér magassága:2,69 m
Fékrendszer:Légfék
Rögzitőfék:Van
Tengelyek száma:3 db
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2028/8
Abroncs
Abroncsméret:385/65 R22,5 ET 120

Leírás

A legkönnyebb járópadló Európában! Saját súlya 7660 KG a hidraulikus tetőrendszerrel együtt! Lemértük és nem hazudtunk! PEISCHL szabadalmaztatott hidraulikus tetőrendszer! Speciális gerendaszerkezet finomszemcsés S 700 MC acélból! A PEISCHL Fahrzeugwerk-től! MADE IN AUSTRIA Speciális alvázszerkezet a legmagasabb minőségű S700MC anyagból! Folyamatosan finom szemcsés acélból készült alváz! - A versenytársaknál nagyobb teherbírás és durvább igénybevétel! Nincs önhordó szerkezet, mint a versenytársaknál. Gyári új tolópadlós félpótkocsi EXPORTAUSFÜHRUNG! 3 db SAF INTRADISK Plus II egyenként techn. 9 to teherbírású DISK BRAKED. Tengelyterhelésmérő nagyméretű nedves kivitelben 6 acél tárcsás keréktárcsa 385/65 R22, 5 ET 120 méretű gumiabroncsokkal, márka a gyár választása szerint. 1. tengelyemelő tengely alumínium kötéltartók LT 20to/készlet, kézi reteszelővel 13 pár padlógyűrűs rögzítőszem (fröccsenésálló kivitel) 2 tető keresztrúd extra erős kivitelben (kéreg és hulladékszállítás) tekercses ponyva 910 g/m Utazó végfal, speciális síntisztítóval. Alváz: S700MC kiváló minőségű, termomechanikusan melegen hengerelt, finom szemcseméretű lapos acélból készült folyamatos alváz - oldaltartók. (Európában egyedülálló konstrukció!) (A rendkívüli súlymegtakarítás és a haszongépjármű további terhelése érdekében) I gerenda formájában gyártott és préselt kereszttartókkal hegesztett merev szerkezet. Lézervágott alváz mélyedésekkel a súlycsökkentés érdekében. Kiváló minőségű, nagy szilárdságú sajtolt alumíniumprofilokból készült kereszttartók. Rakodóhíd / karosszéria / felépítmény: Speciális alumínium karosszéria speciális üreges profilokból, PEISCHL profilszerkezet. Profilszerkezet pattintott kivitelben (nem dugaszolt) és belül 4 üreges kamrával a rendkívüli stabilitás és robusztusság érdekében. Robusztus külső váz PEISCHL profilszerkezet - kettős bordarendszerrel az alsó oldalon az extrém teherbíró munka érdekében rakodáskor. Homlokfal üreges szelvényekből és tömör sarokoszlopokkal. Elülső oldalon hegesztett, extra széles hozzáférési platform (PEISCHL kivitel). A hátsó portál hátsó részén lévő sarokoszlopok belülről horganyzott acél présprofilokkal megerősítve. Hátsó portál / hátsó ajtók: Rendkívül masszív, 2 szárnyú hátsó portálból áll, ajtószárnyanként egy külső NIRO zárral. (PEISCHL kivitel) (Összesen 2 db külső NIRO forgószárnyas zár extra erős kivitelben). Speciális hátsó ajtók, amelyek 30 mm vastag speciális üreges kamrás profilokból (PEISCHL profiltechnológia), valamint 2 masszív sarokoszlopból állnak, beleértve a profilkamra belsejében megerősített, tűzihorganyzott merevítő profilt (préselt acélprofil). Különleges hátsó ajtók, ajtólaponként 4 dupla zsanérral. (hulladékszállításra tervezték és fejlesztették ki). Szabadalmaztatott hidraulikus tetőrendszer: Teljesen hidraulikus tetőtető (tetőrendszer) körbefutó tetőkerettel, a jármű teljes hosszában, amely a jármű jobb oldalára nyitáskor teljesen egy darabban fekszik az oldalakhoz, így a manőverezés nyitott állapotban is lehetséges. A működtetés a jobb első sarokoszlopon a vezérlődobozban lévő kezelőkarokkal történik. Átkapcsolás tolópadlóról a bal oldali tetőrendszerre hidraulikus vezérlőegységgel. Teljes PVC speciális ponyva (910 g/m), beleértve a sarkokban lévő megerősítéseket is, bevarrt tágító gumival, ahogyan a faforgács szállításánál használják, így a magassági túlterhelés lehetséges. Biztonsági zárként zárószelepek a hidraulikus hengereken hátul és elöl. Szériafelszereltségként viharvédelem a tetőszerkezet bal oldali középső részére hegesztett fűzőlyuk formájában, beleértve a nagy teherbírású szíjat és a feszítőszíjra szerelt racsniát. A ponyva színe! VÁLASZTHATÓ. festés kivitelben: DIN 50017KK szerinti tanúsított festés. Alváz RAL 7350 NOVA SZÜRKE színben. Felépítmény RAL 7001 SILVER GREY színben. Egyéb: 6 db. PVC - teljes héjú sárvédők fröccsenésgátlókkal. 1 db. PVC kerékbilincs, 1 db. PVC szerszámosláda a bal hátsó sarokba szerelve, Oldalsó ütközésvédelem alumínium eloxált, Alulütközés elleni védelem alumínium SILVER eloxált, 1 db nyitott pótkeréktartó horganyzott, COC dokumentáció. Utazó végfal, speciális síntisztítóval. Tökéletesen beszélünk magyarul.