ALFA ROMEO STELVIO 2.9 T-V6 Quadrifoglio Q4 (Automata)

ALFA ROMEO STELVIO 2.9 T-V6 Quadrifoglio Q4 (Automata)
Ár, költségek
Vételár:
19 000 000 Ft
Vételár EUR:
€ 48 357
Általános adatok
Évjárat:2018/5
Állapot:Újszerű
Kivitel:Városi terepjáró (crossover)
Nemzetközi járműelőélet
Tudj meg minél többet a járműről a nemzetközi autó-előélet szolgáltatással!
Hazai járműelőélet
Kérdezd le a jármű magyarországi előéletét a szolgáltatás használatával!
Jármű adatok
Km. óra állás:85 150 km
Szállítható szem. száma:5 fő
Ajtók száma:5
Szín:Fekete
Kárpit színe (1):Fekete
Kárpit színe (2):Fekete
Saját tömeg:1 830 kg
Teljes tömeg:2 300 kg
Csomagtartó:525 liter
Klíma fajtája:Digitális többzónás klíma
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:2 891 cm³
Teljesítmény:375 kW, 510 LE
Henger-elrendezés:V
Hajtás:Összkerék
Sebességváltó:Automata (8 fokozatú tiptronic)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2024/11
Abroncs
Nyári gumi méret:255/45 R 20
Hátsó nyári gumi méret:255/45 R 20
Téli gumi méret:255/45 R 20
Hátsó téli gumi méret:255/45 R 20

Beltér

  • állítható hátsó ülések
  • bőr belső
  • memóriás utasülés
  • dönthető utasülések
  • fűthető első ülés
  • memóriás vezetőülés
  • ülésmagasság állítás
  • fűthető kormány
  • középső kartámasz
  • automatikusan sötétedő belső tükör
  • hűthető kesztyűtartó
  • multifunkciós kormánykerék
  • állítható combtámasz
  • deréktámasz
  • elektromos ülésállítás vezetőoldal
  • elektromos ülésállítás utasoldal
  • Alcantara kárpit
  • bőrkormány
  • függönylégzsák
  • hátsó oldal légzsák
  • ISOFIX rendszer
  • kikapcsolható légzsák
  • oldallégzsák
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák
  • térdlégzsák
  • hátsó fejtámlák
  • középső légzsák elöl
  • állítható kormány
  • fedélzeti komputer
  • kormányváltó

Műszaki

  • kulcsnélküli nyitórendszer
  • kulcsnélküli indítás
  • tolatóradar
  • tolatókamera
  • távolsági fényszóró asszisztens
  • elektronikus futómű hangolás
  • 230V csatlakozó hátul
  • első-hátsó parkolóradar
  • ABS (blokkolásgátló)
  • ASR (kipörgésgátló)
  • ESP (menetstabilizátor)
  • elektronikus rögzítőfék
  • ütközés veszélyre felkészítő rendszer
  • ADS (adaptív lengéscsillapító)
  • EBD/EBV (elektronikus fékerő-elosztó)
  • EDS (elektronikus differenciálzár)
  • tempomat
  • sávtartó rendszer
  • ARD (automatikus távolságtartó)
  • holttér-figyelő rendszer
  • guminyomás-ellenőrző rendszer
  • sávváltó asszisztens
  • visszagurulás-gátló
  • lejtmenet asszisztens
  • fékasszisztens
  • hátsó keresztirányú forgalomra figyelmeztetés
  • távolságtartó tempomat
  • koccanásgátló
  • parkolóasszisztens
  • vészfék asszisztens
  • centrálzár
  • riasztó
  • szervokormány
  • részecskeszűrő
  • chiptuning
  • állítható felfüggesztés
  • EDC (elektronikus lengéscsillapítás vezérlés)
  • sebességfüggő szervókormány
  • sportfutómű
  • automatikus hengerlekapcsolás
  • start-stop/motormegállító rendszer

Kültér

  • automatikusan sötétedő külső tükör
  • fűtőszálas szélvédő
  • elektromosan behajtható külső tükrök
  • ködlámpa
  • automata fényszórókapcsolás
  • automata távfény
  • menetfény
  • esőszenzor
  • LED fényszóró
  • kiegészítő fényszóró
  • fényszóró magasságállítás
  • fényszórómosó
  • elektromos ablak elöl
  • elektromos ablak hátul
  • elektromos tükör
  • fűthető tükör
  • könnyűfém felni
  • színezett üveg
  • defektjavító készlet

Multimédia / Navigáció

  • GPS (navigáció)
  • kihangosító
  • bluetooth-os kihangosító
  • iPhone/iPod csatlakozó
  • USB csatlakozó
  • AUX csatlakozó
  • MP3 lejátszás
  • MP4 lejátszás
  • gyári erősítő
  • 10 hangszóró
  • HIFI
  • Android Auto
  • Apple CarPlay
  • kormányról vezérelhető hifi
  • multifunkcionális kijelző

Leírás

Kérlek olvasd végig és mindent megértesz! Lassan egy éve született a kisfiam, így imádott Mustangomat, családi autóra szerettem volna cserélni, de véletlen sem akartam, hogy az erő és a dinamika a múlt szórakozása emléke legyen. Olyan autót szerettem volna ami erős, ami sokkal kifinomultabb mint elődje, amiből nem jön szembe ezer az úton, ami magas, amiben elférünk 4-en, amivel el lehet menni bátran síelni mert kapcsolja az első kerekeket is ha kell, amire boldogan és elégedetten nézek vissza a parkolóban, amit élmény vezetni. Szóval magasra tettem a lécet. Porsche Macan? Kicsi és nem elég erős. Maserati Levante? Számomra kissé öreges belül. Ízlések és pofonok nyílván Így esett a választás erre a csodára, magyarként azt hiszem nagy hatással volt rám Vályi István autós újságíróval való személyes találkozás és átrágása a témának és a a videók amiket a gépjárműről készített. Egy szó mint száz, eladó lett ez a szerelem, vissza ülök egy két ülésesbe mert közben lett a családban másik nagy autó a gyerekekhez. Végig garázsban tartottam én is és az előző tulaj is. Én a 3. tulaj vagyok. 8-10 000km után mindig olajcsere, az autó mindig mindent nem hogy időben, de hamarabb megkapott. Jelenleg a motorháztetőn karbon fólia van, hogy a kavicsfelverődéstől is óvjam és jól is áll neki. Az autót a La Chiptuning and Dyno programozta 588 lóerő és 753nm, de a gyári bármikor vissza tehető rá, bár ha kipróbálod, tuti így szeretnéd hagyni. Keress bátran bármi kérdésed van. Üdv!

Egyéb információ

  • azonnal elvihető
  • frissen szervizelt
  • garantált km futás
  • garázsban tartott
  • keveset futott
  • törzskönyv
  • végig vezetett szervizkönyv
  • vezetett szervizkönyv

Autónavigátor.hu




Katalógus adatok

ALFA ROMEO Stelvio 2.9 T-V6 Quadrifoglio Q4 (Automata)
Kategória
Terepjáró
Szélesség
1 903 mm
Magasság
1 648 mm
Hosszúság
4 687 mm
Tengelytáv
2 818 mm
Üzemanyagtank
64 liter
Fordulási kör átmérője
12 m
Hasznos teher
470 kg
Oktánszám
95
Városi fogyasztás
11,7 l/100km
Országúti fogyasztás
7,5 l/100km
Vegyes fogyasztás
9 l/100km
CO2-kibocsátás
210 g/km
Végsebesség
283 km/h
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra
3,8 s