Leírás
2001 es Audi A6 C5 Qattro 2.5TDI AKE motorkód 180 le. automata tiptronik válós. 2014 be lett behozva németországból salyát részre, azóta is a család tagja. Mindig megkapott minden szervízet még korábban is, mint kellene. Olaj 8-9 ezernél mindíg lecserélve, vezérlés 100 ezernél, váltó olaj 50 ezernél, talán ennek köszönhető, hogy az autó olajat egyáltalán nem eszik, nem füstöl. Amit érdemes tudni a járműről, hogy az automata váltó 290ezer kilométernél teljesen fel lett újítva, gyári mechanikát kapott, tökéletesen működik, papír nincs a felújításról, ismerős csinálta. Adagoló már cserélve kb 50 ezer kilométerrel ezelőtt egy bontott jó állapotú adagolóra. Ezek voltak azok amik nagyobb szervízek voltak. Nemrégiben cserélve lett jobb első kerék csapágy, fékbetétek, oljacsere 2ezer kilométerrel ezelott, első hátso teleszkópok. Apróbb rendeltetés szerű használatból eredő hibák vannak természetesen, az autó nem fiatal már, és jkött ment tette a dolgát napi használatban. Vezető oldali ülés egy helyen lyukas, és a bal oldali támla kiszakadt sajna. Kisseb karcok, kis horzsolás (polírozható), egy néhány jég általl okozott horpadás (kb 10 db, nem számoltam), nem vészes, alig látszik, javítható. Ugyan a tipushibáiból eredő első sárvédő rozsdásodás már ki lett javítva, újakat kapott, színre lett fújva, a hátsó csomagtér ajtó alján lévő díszlécnél megáll a víz, és ott már látszik némi rozsda (szerintem javítható az egész elem átfújása nélkül, de bontóból lehet kapni bármit a kocsihoz szonte fillérekér), kulcs gombra valamiért nem nyitja pár hónapja az ajtót, a központi zár viszont a benti gombal nyit/zár, lehet a távirányito a ludas, az elem jo benne, kulcsal nyílik szépen. Alváza teljesen rozsdamentes, motor nagyon szépen dolgozik, törve nem vol az autó! Futómű most lett beállítva télen. Járna hozzá egy 2 szezont futott, jó állapotú nyári garnitúra, pótkúlcs, törzskártya, garázsban várja következő gazdáját. Csere köszönöm nem érdekl, az utódja már megvan.