AUDI TT Coupe 3.2 V6 Quattro DSG

AUDI TT Coupe 3.2 V6 Quattro DSG
Ár, költségek
Vételár:
4 450 000 Ft
Vételár EUR:
€ 11 326
Általános adatok
Évjárat:2006/10
Állapot:Normál
Kivitel:Coupe
Nemzetközi járműelőélet
Informálódj az alvázszámról a nemzetközi autó-előélet szolgáltatás használatához!
Hazai járműelőélet
Informálódj az alvázszámról a magyarországi autó-előélet szolgáltatás használatához!
Jármű adatok
Km. óra állás:192 000 km
Szállítható szem. száma:4 fő
Ajtók száma:3
Szín:Ezüst
Kárpit színe (1):Fekete
Kárpit színe (2):Fekete
Saját tömeg:1 445 kg
Teljes tömeg:1 815 kg
Csomagtartó:220 liter
Klíma fajtája:Digitális klíma
Tető:Lemeztető
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:3 189 cm³
Teljesítmény:184 kW, 250 LE
Henger-elrendezés:V
Hajtás:Összkerék
Sebességváltó:Automata (6 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2025/2
Abroncs
Nyári gumi méret:255/35 R 19
Hátsó nyári gumi méret:255/35 R 19
Téli gumi méret:255/40 R 18

Beltér

  • bőr belső
  • dönthető utasülések
  • fűthető első ülés
  • középső kartámasz
  • függönylégzsák
  • kikapcsolható légzsák
  • oldallégzsák
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák
  • állítható kormány
  • fedélzeti komputer
  • sportülések

Műszaki

  • ABS (blokkolásgátló)
  • ASR (kipörgésgátló)
  • ESP (menetstabilizátor)
  • tempomat
  • centrálzár
  • szervokormány
  • chiptuning

Kültér

  • ködlámpa
  • xenon fényszóró
  • menetfény
  • bi-xenon fényszóró
  • fényszórómosó
  • elektromos ablak elöl
  • elektromos tükör
  • fűthető tükör
  • könnyűfém felni

Leírás

TRUZZZ8J871010168 Fekete bőr belső, ülésfűtés, fekete kárpit, fekete tetőkárpit és ABC oszlopok. Az előéletéről azt tudom, hogy aki behozta Svájcból egy rendőr volt de nála nem volt sokat, majd akitől megvettem ő fóliáztatta matt pirosra mert a felesége használta. A fóliázás minőségi munka volt, de nekem nagyon nem tetszett a színe. A tetőn meghagytam a fekete fóliát. Megvétel előtt lekértem Carvertical-on. Miután megvettem én műszakiztattam. Én azért vettem meg mert szerettem volna egy VR6-ot a hangja miatt. Kb 10 éve van egy Golf 4-em és ugye ott az R32 a csúcs, ami kb ez, csak a TT modernebb. Megvétel után a következőket cseréltem/javítottam: A TT-knek a hátsó lámpájának gyárilag gyenge a testelése, soknak megolvad a csatlakozója és a műszerfalon jelzi hibának, úgy hogy közben működnek az izzók. Ez a hiba ki lett javítva és a jövőben biztos nem jön elő. Másik tipikus gyári hiba (80%a a tulajoknak egyszer eltöri) a motorháztető nyitó kar tengelye könnyen eltörik. Mikor körbenéztem az autót az első mozdulatom az volt, hogy eltörtem ezt a kart, Golf4-nél jobban meg kell húzni, de ennél csak egy kicsi kell és egyből nyílik, Teotól (TT-s facebook csoport admin/szerelő) vettem új gyári C kart és hozzá való szerkezetet. 188.500 km-nél: Motul 8100 X-Cess Olajcsere, MANN olajszűrő csere (a régit szétvágtam és átnéztem, nem volt benne fém/alu törmelék stb), DSG olajcsere (olajcsere után a VCDS-el megcsináltam az adaptációt), DSG olajszűrő csere, Haldex olaj csere, Haldex olajszűrő csere. Minden olaj amit leengedtem szép volt. Szenes pollenszűrő. Continental hosszbordás szíj, NGK Laser Iridium Prémium gyertyák, még a gyári Audi gyertyák voltak benne amik kb 180eKm-t bírnak, szóval kicseréltem inkább. 2db BOSCH szélessávú lambda szonda, 1db keskenysávú lambda szonda. Vezető oldali meleg/hideg állító motor. Amit vettem hozzá: Eredeti Audi 19 colos RS4 felnik Hankook Ventus S1 Evo 3 255/35 gumikkal körben 1-2 szezonos. Saját készítésű mágneses/mechanikus (egy kis erőt kell kifejteni a váltáshoz és jó hangja van) carbon DSG váltófülek (nem a ragasztós kínai) CNC-zett karbon lapból és ASA anyagból 3D nyomtatva. Amit adok hozzá: Téli 18 colos replika rotor felnik, újszerű 255/40R18 Continental ContiWinterContact téli gumikkal. A kipufogó módosítva lett, a gyári hátsó dob megmaradt, előtte végig üres a hengerfejig csak egy Pitykó által készített átmenő dob van berakva. 3000-es fordulatig kb gyári a hangja, teljesen sleeper, felette viszont előjön az a hang amiért szeretik az emberek ezt a motort. Igazából nem fordulaton van szép hangja, hanem mikor 3-ban nyomatékból gyorsítok vele. A motorvezérlőt Kohári Péter írta, előtte és utána is le lett mérve az autó. A DSG váltót is programozta, D-ben gyári maradt minden, S-ben a váltási sebesség ideje le lett rövidítve, manuális módban pedig még gyorsabb mint S-ben. A váltási pontok/fordulatszámok nem lettek módosítva. Gyári rajtprogram fordulatszáma fentebb lett állítva. A tiltás át lett írva hardcut-ra, Manuális módban pedig nem vált el magától csak D-ben. Azt mondta, hogy ez már a sokadik R32 amit programoz és egyik sem tudja a gyári 250 lovat és programozás után szokták tudni csak, új korukban sem tudták ezt valószínűleg. Hibák: Kettőstömegűnek van hangja alapjáraton (P és N-ben, D, S, manuálban fékkel tartva nincs), jobb első sárvédőn van 2 horpadásnyom, a festés nem sérült mert a fólia megvédte, előző tulaj parkolás közben kicsit megnyomhatta, alu a sárvédő így nem kell neki sok, hogy látszódjon valami. A vezetőülés bal oldalánál a varrás szétjött, a tipikus helyen. Az autót körbe lehet mérni, én is megtettem meg az eredetvizsgás is. Megvétel után mikor teljesen kitakarítottam a kárpitokat, üléseket is kiszedtem, nem találtam az egész autón semmi jelét annak, hogy valaha törve lett volna. Azoknak akik értenek hozzá vagy utánanéztek: VCDS-ben (84 fokos víznél, 208, 209, 90, 91) a lánc nyúlása/vezetők kopása 1 fok (-5 -4), 0 a gyári, 3 foknál szokás azt mondani, hogy néha meg kell nézni, hogy változik-e és olyan 5-nél már cserés a lánc) Csere/beszámítás/kereskedő/ígérgetés/komolytalan vevő nem érdekel.

Egyéb információ

  • azonnal elvihető
  • frissen szervizelt
  • garantált km futás
  • garázsban tartott
  • nem dohányzó
  • rendszeresen karbantartott
  • törzskönyv

AUDI TT

Értékelés
Hogy tetszett:
3,0
Járművek átlagos kora:
23 év
Átlagos futott km:
147 316 km
Vélemények száma:
19 db



Katalógus adatok

AUDI TT Coupe 3.2 V6 Quattro DSG
Kategória
Felső középkategória
Szélesség
1 764 mm
Magasság
1 345 mm
Hosszúság
4 041 mm
Tengelytáv
2 422 mm
Üzemanyagtank
62 liter
Fordulási kör átmérője
11 m
Hasznos teher
370 kg
Oktánszám
98
Városi fogyasztás
13,6 l/100km
Országúti fogyasztás
7,6 l/100km
Vegyes fogyasztás
9,8 l/100km
CO2-kibocsátás
234 g/km
Végsebesség
250 km/h
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra
6,4 s