BMW 323

BMW 323
Ár, költségek
Vételár:
2 850 000 Ft
Vételár EUR:
€ 7 254
Általános adatok
Évjárat:1996/3
Állapot:Kitűnő
Kivitel:Sedan
Nemzetközi járműelőélet
Tudj meg minél többet a járműről a nemzetközi autó-előélet szolgáltatással!
Hazai járműelőélet
Kérdezd le a jármű magyarországi előéletét a szolgáltatás használatával!
Jármű adatok
Km. óra állás:332 000 km
Szállítható szem. száma:5 fő
Ajtók száma:5
Szín:Fekete
Kárpit színe (1):Fekete
Saját tömeg:1 300 kg
Teljes tömeg:1 760 kg
Klíma fajtája:Digitális kétzónás klíma
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:1 991 cm³
Teljesítmény:110 kW, 150 LE
Hajtás:Hátsó kerék
Sebességváltó:Manuális (5 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2026/2

Kültér

  • elektromos ablak elöl
  • elektromos ablak hátul
  • elektromos tükör
  • könnyűfém felni

Leírás

Eladásra kínálnám E36 20/23i motorkódos szedánomat! Amit az autóról tudni kell: -Beltér: Fűthető fekete félbőr combtámaszos ülések ( hátul full fekete bőr ülések, illetve könyöklő. ) 3 ágú fekete bőr kormány kifogástalan állapotban. Dupla digit klíma, 4 darab elektromos ablak, Elektromos tükrök (sajnos ezek nem működnek) hátul diszkrét fólia, szélvédőn hővédő fólia. Fekete tetőkárpit ami sehol sem lóg. -Karosszéria/Futómű: A kasztni teljesen rozsdamentes, nincs szétrohadva sehol sem. M-pak lökhárítók körbe a hozzá tartozó küszöbtakarókkal. ( A küszöb takarók jelenleg nincsenek fent az autón frissen fényezve buborékfóliába el vannak téve csak a felszerelésre várnak mivel az előzőek amik voltak rajta karcosak voltak úgyhogy inkább leszedtem őket, illetve legalább a vevő szempontjából ebben az a pozítívum hogy lehet látni a felületet a takaró alatt (magát a küszöböt, ami alvázvédővel van bevonva ) hogy nincs rohadás. megmondom őszintén nem volt még időm feltenni ezért nem kerültek fel de természetesen járnak az autóhoz. 17-es Style 44 kerekekkel körbe ( Az 5. (Pótkerék) szintén típus azonos). Jár az autóhoz egy tavaly újonnan vásárolt téli szett is felnin, de az egyik gumit a 4 ből sajnos cserélni kell, illetve 4 db lemezfelni de abból a srác elmondása szerint akitől kaptam őket 2 darabot javítani kell én végül nem használtam fel őket. A mostani nyári szettet én tavalyi szezonban végig használtam és most nemrég kerültek vissza, de ezeket én jó állapotú használt gumik- ként vásároltam szerintem egy szezon van bennük még. Futómű: Minden futómű alkatrész, homokszórva, szinterezve, a csavarok, konzolok, csonkáványok galvanizálva. Új csapágyak elöl, Új gömbfejek, piros / sárga Strongflex poliuretán szilentek (komplett szett) elöl M3 eltolt lengőkar szilentel, gyári felújított Mtech gátlók 10%-al keményebbre hangolva Mtech rugókkal, vastag stabrudak, e46 kormánymű, elöl e46 30i fékek, hátul hűtött tárcsás fékek. Motor / Hajtás: M52B25 1 Vanos 2.5 (170 LE) kifogástalan állapotban olajat vizet nem fogyasztja, az olajban 2.000 KM van szintúgy a szűrőkben is. Demjén Peti által felújított 3, 25-ös 45%-os 8 lamellás Nagyházas Sperr difi teljesen jó állapotban. A felújított vagy új alkatrészekben kb 1 év van ami kb 15-20.000 km- ert jelent, de kifogástalan állapotban vannak. AZ autó alatt 2 részes Has páncél található. Elöl hátul toronymerevítő van (Matt feketére fújva) ami kb 3 perc alatt eltüntethető ha valakit zavarna. 03.25.-én (Hétfőn) készült el az autó teljes polírozása, természetesen utána 2 rétegben kerámia bevonattal le lett kezelve, onnan elhoztam és garázsban áll azóta. Hibák: A vezető oldali ajtón belülről a kilincs körüli műanyag lepattant és nem tettem még vissza de megvan. Az A oszlopon a jobb oldali burkolat egy minimálisan el vált ( Kb 2-3 cm el ). A vezető oldali ajtón sajnos van egy kisebb karc amit a polír nem tudott kihozni, viszont ez tényleg csak akkor látható ha nagyon közelről nézed, szintén a hátsó lökhárítón is található egy pár darab karc amit nem tudtunk teljesen kiszedni ( Tavaly nyáron a városba belém koccantak hátulról ez annak a nyoma ). De azért ne felejtsük el hogy egy 1996 os autóról beszélünk apróbb szépség hibák nyilván adódnak. Bal előröl én néha hallok egy kis koppanást ha ramatyabb úton megyek vele valószínű ott egy stabpálcát lehet kell cserélni ( nem egy hatalmas összeg). Az autóhoz jár: 2 DB vastag hátsó féltengely természetesen ugye a küszöbtakarók színre fújva, a téli szett felnin egy üres lemezfelni szett meg kb 5-6 db gumi amiket kaptam hozzá innen onnan de nem szeretném tárolni őket mert amióta megvannak csak ott állnak. Egy műanyag tartónyi apróbb motyó egy másik légzsák kompletten, üzemanyagszint jeladó stb stb ( ezeket kaptam hozzá ) 2 héttel ezelőtt kapott friss műszakit az autó szóval azzal sem lesz gondod egy ideig. Adok még hozzá egy K&N sport levegőszűrőt külön házzal a gyári helyére ( ez volt benne amikor vettem de én kivettem és visszatettem a gyárit a helyére inkább ( 10perces művelet) maga a szűrő szerintem kuka bár van hozzá márka azonos (K&N) tisztító készlet de én ezt már nem tenném vissza. Biztos van amit elfelejtettem bár próbáltam összeszedni mindent az autóval kapcsolatban, tényleg nagyon szeretem és próbáltam rá vigyázni amennyire csak lehet. Megvan már a következő projektem mellé és azt szeretném előtérbe helyezni úgyhogy sajnos neki mennie kell. Az ár IRÁNYÁR! De tisztába vagyok vele hogy milyen állapotokat árulnak 1, 5-2 millió forintért! Ha látom hogy normális vagy és jó helyre kerül az autó akkor beszélhetünk az árról ott a kocsi mellett pénzzel a zsebbe! Ha bármilyen kérdésed van, illetve szeretnél több képet az autóról nyugodtan keress a megadott telefonszámon. Köszönöm hogy végig olvastad. Szép napot

BMW 323

Értékelés
Hogy tetszett:
4,0
Járművek átlagos kora:
41 év
Átlagos futott km:
238 000 km
Vélemények száma:
2 db